Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Bluepheasant
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 370
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 04 juny 2021, 14:40

Imatge
半妖の夜叉姫
@hanyo_yashahime
高橋留美子情報
@rumicworld1010

La segona temporada s'estrenarà a la tardor d'aquest any, confio en LlunaPlena no Fansub @LlPnF perquè la tinguem subtitulada en català.
Encara queden uns quants mesos i tinc moltes teories i estic segur que hi ha coses que passaran. Recomano veure els següents episodis de la sèrie InuYasha de cara a la nova temporada:
05. Sesshomaru, el príncep glacial dels dimonis
06. Tessaiga, l'espasa demoníaca
07. Un combat terrible: Sesshomaru contra Tessaiga
73. La Shiori i la mare, i els sentiments de l'Inuyasha
74. L'espasa d'Ullal de Ferro rogent destrueix la barrera màgica

I per acabar els episodis del 144 al 146 i 149 al 157 que coprenen la trama del fragment de l'esfera de l'altre món.
PD:CCMA espavila!!
Este es el camino

Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 79
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17
Ubicació: Planeta Kaitō

dl. 07 juny 2021, 16:57

Jo em vaig veure els dos primers capítols d'Inuyasha i no em van cridar molt l'atenció com per continuar-la. Ja va ser fa força temps. He decidit que vaig a donar-li unes oportunitats perquè m'agradi. Òbviament, la veuré en català ja que és el meu idioma favorit en l'animi. Encara no he començat però allà vaig. :profident:

Bluepheasant
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 30 juny 2021, 21:04

Es confirma que la segona temporada s'estrenarà dissabte 2 d'octubre de 2021 al Japó.
https://areajugones.sport.es/anime/la-t ... e-estreno/
Imatge
Este es el camino

Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

dl. 12 jul. 2021, 20:08

A mi això de les temporades noves de davall la maniga, amb els fills dels protagonistes i eixes cosses no m'augura mai una bona trama, realment no tinc moltes ganes de vore-ho, encara que segur que algun dia li donarè l'oportunitat.

Inuyasha és una serie de la que tenia certs bons records de vore alguns capitols solts en Tv (No recorde si en Castellà o Català) i una volta em van entrar ganes de mirar-ho sancer i crec que a voltes costa pillar-li la miga, inclùs alguns capitols poden fer-se un poc pesadets perque pareix que li coste avançar, pero crec que és una serie prou recomanable, i eixa segona part que va tardar tant en eixir des que va acabar la primera temporada que tots coneixiem ("Kanketsu-Hen" crec que es diu) a pesar de que pareix que va més al grá i sense saber si se salta troços respecte al manga, crec recordar que em va agradar prou també i va deixar un bon acabat per a la serie.

Per cert, ho vaig vore tot en Català ja que solc preferir-lo per damunt del Castellà normalment, i em pareix que té molt bò doblatge, espere que no desgracien la serie ara amb temporades dubtoses.

Bluepheasant
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 12 jul. 2021, 20:52

Raohken ha escrit:
realment no tinc moltes ganes de vore-ho, encara que segur que algun dia li donarè l'oportunitat.

No te arrepentirás.
Este es el camino

DarkMalware
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 08:48

dt. 13 jul. 2021, 13:05

Bluepheasant ha escrit:
Es confirma que la segona temporada s'estrenarà dissabte 2 d'octubre de 2021 al Japó.
https://areajugones.sport.es/anime/la-t ... e-estreno/
Imatge

Guaiiii l'esperaré amb ganes :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants