Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 11 nov. 2020, 19:53

M'está recordant amb una cosa semblant que es va fer amb la nova trilogía d'Star Wars presentar la nova generació y que siguin els protagonistes principals i que els personatges clàssics vagin apareixent un per un a mesura que avança la història.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
selenia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dl. 26 oct. 2020, 12:53
Contacta:

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 12 nov. 2020, 14:13

A mi també em va agradar molt el final d´Inuyasha i no hagués esperat mai una continuació.
Pero pel poc que he vist de la nova sèrie, la Moroha és simpàtica i recorda molt al caràcter de l´Inuyasha i només amb això ja li vull donar una oportunitat jaja.
Encara que realment només he vist la meitat del primer episodi. M´esperaré a que n´hi haguin més....
 
Avatar de l’usuari
jangimper
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 30
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 15:33

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 12 nov. 2020, 14:47

Jo fa mesos que m'he acabat la d'Inuyasha, em va agradar moltíssim, però encara no he començat a veure Yashahime.
He llegit els comentaris anteriors i veig que esta agradant bastant. Espero poder veure-la aviat, me l'apunto! :-)
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 13 nov. 2020, 13:50

Jo tampoc l'he començat encara. Tinc l'esperança que sigui un dels nous animes pel nou canal juvenil de TV3. Però si no és així, la miraré segur!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 17 nov. 2020, 01:05

https://llunaplenanofansub.blogspot.com ... ahime.html
Moltes ganes de veure el vuitè, hi haurá retrobaments segur.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 17 nov. 2020, 18:01

He tornat a veure el setè episodi i sembla que ningú s'ha adonat d'aquest detall
Spoiler: mostra
La cançó que toca la Setsuna amb el violí es la mateixa cançó fúnebre que canten els nens que surten a la quarta pel·lícula (Foc a l'illa mística), llavors queda confirmat que la primera pel·li es l'única que no és canónica? :blink:
Este es el camino
 
daniyc4
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 17 nov. 2020, 21:20

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 17 nov. 2020, 22:37

Ostres no obriré aquest spoiler ni de conya que encara no he vist el 7é capitul, jo com els miro a crunchyroll vaig una setmana enrederit :_( , de moment la série m'està agradant tot i que no te "la magia" que tenia l'inuyasha original. Que n'opineu?
 
Avatar de l’usuari
poltrop
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 13:47

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 18 nov. 2020, 00:23

Bones! Se sap si Yashahime la doblaran al català? Es que no se si he d'esperar o començar a veure-la en japonès
 
Avatar de l’usuari
dropen77
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 16:24
Contacta:

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 18 nov. 2020, 08:27

poltrop ha escrit:
Bones! Se sap si Yashahime la doblaran al català? Es que no se si he d'esperar o començar a veure-la en japonès


Que jo sàpiga no hi ha notícia. Et recomano que la miris en japonés, porta pocs capítols però és molt disfrutable!
La tens subtitolada en català aquí: https://anime.fansubs.cat/series/yashah ... semidimoni
 
Avatar de l’usuari
poltrop
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 13:47

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 18 nov. 2020, 12:24

dropen77 ha escrit:
poltrop ha escrit:
Bones! Se sap si Yashahime la doblaran al català? Es que no se si he d'esperar o començar a veure-la en japonès


Que jo sàpiga no hi ha notícia. Et recomano que la miris en japonés, porta pocs capítols però és molt disfrutable!
La tens subtitolada en català aquí: https://anime.fansubs.cat/series/yashah ... semidimoni


Gràcies per la info, m'hi passaré!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dg. 06 des. 2020, 23:15

Sota la vostra responsabilitat abans de llegir el text amagat :excl:

A dia d'avui porto 9 episodis de YashaHime i m'està agradant bastant per la intriga però coi, sembla que el guió l'hagi escrit l'Abrams amb tant de misteri per saber on són i que se'n ha fet dels protagonistes originals i em posa dels nervis. El secretisme d'aquesta serie em sembla excessiu pero m'agrada que sigui així XD.

Això es el que m'està fent entendre la trama partint de les pistes que han donat fins avui:
Spoiler: mostra
Inuyasha i Kagome: possiblement morts
Miroku: Segons la Kaede va anar pel seu propi camí i no viu amb la Sango.
Sango: Cap pista
Shippo: Cap pista
Sesshomaru: Confirmat que está viu, suposadament observa d'amagat les seves filles.
Jaken: Cap pista
Filles bessones de la Sango i en Miroku: Cap pista
Rin: Segellada
Totosai: Crec que sortirà molt aviat ja que he descobert una cosa mirant l'episodi 4 del Kanketsu-hen però ja us la diré per aquí si es confirma o no. M'he fet una teoría bastant bona pero m'agradaría dir-la si encerto


https://llunaplenanofansub.blogspot.com ... ahime.html
Este es el camino
 
alba8_8
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 14 des. 2020, 00:14

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 14 des. 2020, 01:13

Bona nit a tothom. :adeu:
M'encanta Inuyasha! sóc màxim fan hahah. :profident:
Estic mirant cada setmana el capitol nou que treuen de Hanyo No Yashahime substitulat del japonès i trobo que està molt ben aconseguit. La filla de l'Inuyasha m'està recordant moltíssim a ell i em fa molt de riure. La Towa i la Setsuna també estan molt ben aconseguides, la Setsuna és més com en Sesshomaru i la Towa (com que s'ha criat amb en Sota el germà de la Kagome) s'assembla al seu caràcter.
Ara bé, volia preguntar una cosa que no ve al cas però em té bastant frustrada.
He intentat baixar tots els capítols de l'Inuyasha de la vostre pàgina web animelliure i estan tots en castellà.... T____T hi ha alguna manera de que els pugui descarregar amb català? estic fent alguna cosa malament?
Agraïria siusplau que algú m'aconsellés..
moltes gràcies!!!! :jaja:

(i disculpeu si no és aqui on ho haig de preguntar però he vist l'entrada oberta de l'inuyasha i he començat a escriure!)
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 14 des. 2020, 19:27

alba8_8 ha escrit:
hi ha alguna manera de que els pugui descarregar amb català? estic fent alguna cosa malament?
Agraïria siusplau que algú m'aconsellés..
moltes gràcies!!!! :jaja:

Aquesta es la millor versió que hi ha en la meva opinió, només té l'audio en catalá, la qualitat es excel·lent i cada episodi pesa poc 700-800 MB.

viewtopic.php?f=11&t=21507&hilit=inuyasha

Et recomano utilitzar Mipony per fer les descàrregues:
https://www.mipony.net/es/
Este es el camino
 
alba8_8
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 14 des. 2020, 00:14

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 19 des. 2020, 17:50

Hola Bluepheasant!
Gracies per contestar-me!
Avui ho he tornat a provar i si que puc! me'ls estic baixant! moltissimes gràcies!! :D :D
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 24 des. 2020, 16:07

Vist el capítol d'avui, un gran homentatge a l'episodi on vam veure a l'Inuyasha en la seva forma mortal.
Es veu que als que són fills d'una parella semidimoni + humà no els hi afecta la nit de lluna nova i no perden el poder, però sorprenentment si l'Inuyasha anava al món de la Kagome la nit de lluna nova allá no l'afecta!! ja que l'Inuyasha no pertany a l'era contemporània. L'escena de l'Inuyasha humá a l'institut va ser un somni de la Kagome i no és cap error, ja que la Kagome desconeix la jerarquia de poders dels semidimonis a l'era Sengoku, tampoc va ser explicat per en Miyoga i la Moroha es la primera 1/4dimoni que coneixem.
Imatge
SOTA LA VOSTRA RESPONSABILITAT SI NO VEIEU LA PREVIEW DEL PROXIM EPISODI, AVISATS ESTEU. :excl: :excl:
Spoiler: mostra
Al pròxim capítol ja tindrem un gran retrobament al poble dels caçadors de dimonis i mare meva quin canvi ha fet un dels 2 personatges clàssics que sortirán!!!
Este es el camino
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants