Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dg. 12 set. 2021, 00:36

Ara m'ha agafar per tornar a mirar l'anime original, i buah, no m'estranya que fos el meu favorit.
M'encanta el nivell de saturació de les ombres (tipu final dels anys 90), dóna més vida als personatges.

La meva temporada favorita és la dels set fantasmes ressucitats, sobretot per l'opening. En comparació l'opening de Yashanime és genèric de l'hòstia.

Qui no els recorda muntats sobre el cos-tanc d'en Ginkotsu, amb una banda sonora que ni la Marxa Imperial?

I qui no agafa nostàlgia quan sent el primer ending, amb la Kikyo caminant sota els arbres de tardor i la Kagome tornant del metro mentres neva sobre la roda de fira?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dg. 12 set. 2021, 12:12

Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 13 set. 2021, 23:58

Potser ho hauría de posar al tema de les plataformes però es una sèrie molt estimada i per un cop faré una excepció.
Fa 6 díes HBO España va respondre en català per les xarxes de que aviat hi haurà un esdeveniment virtual on contestarán tots els dubtes. Cal recordar que HBO Max arriba a Espanya el mes que ve.
https://mobile.twitter.com/HBO_ES/statu ... 7357758472
A HBO MAX HI HA TOTS ELS EPISODIS D'INUYASHA + KANKETSU-HEN I LES PEL•LIS DISPONIBLES A LA PLATAFORMA! Demanem a mansalva que el doblatge català estigui al menú d'idiomes d'Hbo Max! Es probable que s'hagin fet eco de la demanda d'anime en català?
Imatge

https://www.google.com/amp/s/www.nacion ... -0011.html
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dg. 26 set. 2021, 11:16

doncs selecta ja ha relicenciat kanketsu-hen i esperem que en breu (5-6 mesos o pel salo del comic del 22) estigui el pack disponible (l'han de doblar al castella primer)

sobre hbo, pero a veure, segurament hbo max te aquets drets en algun pais perque els hi ha comprat a una distribuidora local. es com quan aqui prime o netflix tenen series com steins gate o yu yu hakuso (inclus inuyasha a netflix) la tenia perque li va comprar els drets a selecta per x anys. o tv3 sense anar mes lluny, totes les series que compra (excepte potser al seu dia les de la bbc (i alguna excepcio mes deu haver-hi) les compra a la distribuidora que te els drets, ja sigui local (selecta, arait, jonu, luk) o europea (si volguessin comprar my hero academia es cosa de VIZ).

per tant, si per exemple, voleu que s'estreni yashahime, el que normalment passaria podrien ser dues coses. La mes logica seria que selecta li venes uns altres pasis de inuyasha i kanketsu-hen, que al estar doblades seria menys inversio, i despres selecta li preguntes a tv3 si li enteresa la nova serie. Tambe podria ser al reves, que tv3 preguntes a selecta (perque li va portar les anteriors) si te els drets i a quin preu.

el problema esta en que al esser una serie de cruncyroll fora del japo, el tema de drets en home video i altres plataformes i otts a dia d'avui no se sap gairebe com funciona. en algun pais on crunchyroll la tingui, s'ha emes per alguna altra plataforma o tv? en fisic podria ser, ja que en altres paissos (frança, uk) s'editen animes ORIGINAL NETFLIX en home video, pero aqui selecta nomes li interesa si pot aconseguir drets per HOME VIDEO, TV i OTT'S per aixo va agafar en el seu dia 4 titols de prova. Diria que els unics titols que te selecta que nomes controla el HV son DRAGON BALL i MY HERO ACADEMIA (aqui no fa ni doblatges), i perque a priori son prou forts/famosos per aconseguir beneficis nomes venen dvd i BD (si que te els drets totals de les pelis noves que es van fent d'aquestes IP's) i la resta d'editores no s'han pas posicionat en aquests tipus de titols, pero ja veiem com funcionem, pujen el seu material a la seva plataforma i despres alguns en fisic.
 
panzermeyer1944
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dg. 15 nov. 2020, 23:06

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 04 nov. 2021, 09:27

Jo l'estic veient la sèrie de les filles d'en seshomaru des de Fansub.cat i no està malament, potser algun capítol és fa innecessari per la trama però ni tan mal la veritat
 
saraafilal
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 04 feb. 2022, 19:51

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 04 feb. 2022, 21:10

On puc veure el capituls?
 
saraafilal
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 04 feb. 2022, 19:51

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 04 feb. 2022, 21:20

Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
Recomaneu aquest anime? Cuants capítols té?

Jo te'l recomane, al menys fins a "Kanketsu-hen", es veritat que recorde que en la 1ª temporada hi ha alguns capitols en els que es pot perdre el fil per moments (Fa temps que no la veig, però açò s'em va gravar en el cap) i que a voltes pareix que li coste avançar, açò són els unics punts en contra crec, però al final està prou wapa, una animaciò "exelent" diria jo, sense empatx de CGI, i en la 2ª temporada "Kanketsu-hen" va tot a un ritme prou bó i amb una animaciò i estil de dibuix molt semblant si no és el mateix.

Yo me la vaig veure el any pasat mes o menys abans de que estrenen la serie de les princeses mig dimonis la vaig veure en un lloc on estava tots els capituls en catala descargant ho en mega pero han cancelat el enllaç i m'agradaria veure la de nou tu saps on?
saraafilal l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 06 feb. 2022, 10:10, en total s’ha editat 1 vegada.
 
saraafilal
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 04 feb. 2022, 19:51

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dg. 06 feb. 2022, 12:55

Nois i noies acabo de trobar tots el episodis de Inuyasha estan en el seguent enllaç:
https://mega.nz/folder/hZA3jCKB#aNvS49g8TbgCrmthPVEsEw
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 13 abr. 2022, 18:02

Després de veure l'episodi 39 de Yashahime que LPNF l'ha pujat fa molt poc; estic satisfet pero per una part decebut.
Spoiler: mostra
Es coherent que en Shippo no hagi crescut ja que es tant dimoni complet com ho és en Sesshomaru o en Koga de la tribu dels llops, a la tercera pel·lícula al flashback inicial quan va néixer l'Inuyasha, en Sesshomaru era igual de jove que a la sèrie actual i per tant és comprensible
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 16 abr. 2022, 20:19

Per fi he arribat al moment que tots esperàvem, l'episodi 39 está carregat de nostàlgia sobretot en en l'apartat musical. Tal i com había previst i sense forçar el guió tot i que beneïda paciència.
Spoiler: mostra
Imatge
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 27 juny 2022, 18:15

Bluepheasant ha escrit:
Després de veure l'episodi 39 de Yashahime que LPNF l'ha pujat fa molt poc; estic satisfet pero per una part decebut.
Spoiler: mostra
Es coherent que en Shippo no hagi crescut ja que es tant dimoni complet com ho és en Sesshomaru o en Koga de la tribu dels llops, a la tercera pel·lícula al flashback inicial quan va néixer l'Inuyasha, en Sesshomaru era igual de jove que a la sèrie actual i per tant és comprensible


Està doblada en Català esta nova temporada de Inuyasha? Estic buscant però no la trobe...
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 27 juny 2022, 18:29

Raohken ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Després de veure l'episodi 39 de Yashahime que LPNF l'ha pujat fa molt poc; estic satisfet pero per una part decebut.
Spoiler: mostra
Es coherent que en Shippo no hagi crescut ja que es tant dimoni complet com ho és en Sesshomaru o en Koga de la tribu dels llops, a la tercera pel·lícula al flashback inicial quan va néixer l'Inuyasha, en Sesshomaru era igual de jove que a la sèrie actual i per tant és comprensible


Està doblada en Català esta nova temporada de Inuyasha? Estic buscant però no la trobe...


Yashahime? No
 
Avatar de l’usuari
PinoIsReading
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dl. 07 des. 2020, 22:11

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 13 feb. 2023, 02:47

gràcies per obrir el fil :)
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Inuyasha a l'X3 (2023)

dj. 30 març 2023, 07:58

Inuyasha s'estrenarà a l'X3 a partir de l'11 d'abril!!

Gràcies, Fabre, per confirmar-ho.

https://twitter.com/fabrebatalla18/stat ... 1rWmA&s=19
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 11 abr. 2023, 20:09

Algú em pot explicar què han fet amb l'opening avui??????? Què és aquest sacrilegiiii??? O_O
Ja havia vist aquest canvi d'opening (en comptes del Change the World) en alguna altra edició, com per exemple la italiana. No sé si deu tenir a veure amb la distribució internacional de al sèrie, però llavors no em quadra que l'ending sí que sigui l'original doblat al català. Em sembla incongruent. No us ha xocat a la resta?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants