Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 04 juny 2021, 14:40

Imatge
半妖の夜叉姫
@hanyo_yashahime
高橋留美子情報
@rumicworld1010

La segona temporada s'estrenarà a la tardor d'aquest any, confio en LlunaPlena no Fansub @LlPnF perquè la tinguem subtitulada en català.
Encara queden uns quants mesos i tinc moltes teories i estic segur que hi ha coses que passaran. Recomano veure els següents episodis de la sèrie InuYasha de cara a la nova temporada:
05. Sesshomaru, el príncep glacial dels dimonis
06. Tessaiga, l'espasa demoníaca
07. Un combat terrible: Sesshomaru contra Tessaiga
73. La Shiori i la mare, i els sentiments de l'Inuyasha
74. L'espasa d'Ullal de Ferro rogent destrueix la barrera màgica

I per acabar els episodis del 144 al 146 i 149 al 157 que coprenen la trama del fragment de l'esfera de l'altre món.
PD:CCMA espavila!!
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 07 juny 2021, 16:57

Jo em vaig veure els dos primers capítols d'Inuyasha i no em van cridar molt l'atenció com per continuar-la. Ja va ser fa força temps. He decidit que vaig a donar-li unes oportunitats perquè m'agradi. Òbviament, la veuré en català ja que és el meu idioma favorit en l'animi. Encara no he començat però allà vaig. :profident:
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 30 juny 2021, 21:04

Es confirma que la segona temporada s'estrenarà dissabte 2 d'octubre de 2021 al Japó.
https://areajugones.sport.es/anime/la-t ... e-estreno/
Imatge
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 12 jul. 2021, 20:08

A mi això de les temporades noves de davall la maniga, amb els fills dels protagonistes i eixes cosses no m'augura mai una bona trama, realment no tinc moltes ganes de vore-ho, encara que segur que algun dia li donarè l'oportunitat.

Inuyasha és una serie de la que tenia certs bons records de vore alguns capitols solts en Tv (No recorde si en Castellà o Català) i una volta em van entrar ganes de mirar-ho sancer i crec que a voltes costa pillar-li la miga, inclùs alguns capitols poden fer-se un poc pesadets perque pareix que li coste avançar, pero crec que és una serie prou recomanable, i eixa segona part que va tardar tant en eixir des que va acabar la primera temporada que tots coneixiem ("Kanketsu-Hen" crec que es diu) a pesar de que pareix que va més al grá i sense saber si se salta troços respecte al manga, crec recordar que em va agradar prou també i va deixar un bon acabat per a la serie.

Per cert, ho vaig vore tot en Català ja que solc preferir-lo per damunt del Castellà normalment, i em pareix que té molt bò doblatge, espere que no desgracien la serie ara amb temporades dubtoses.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 12 jul. 2021, 20:52

Raohken ha escrit:
realment no tinc moltes ganes de vore-ho, encara que segur que algun dia li donarè l'oportunitat.

No te arrepentirás.
Este es el camino
 
DarkMalware
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 08:48

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 13 jul. 2021, 13:05

Bluepheasant ha escrit:
Es confirma que la segona temporada s'estrenarà dissabte 2 d'octubre de 2021 al Japó.
https://areajugones.sport.es/anime/la-t ... e-estreno/
Imatge

Guaiiii l'esperaré amb ganes :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 30 ago. 2021, 21:51

Recomaneu aquest anime? Cuants capítols té?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 31 ago. 2021, 15:37

Otohure ha escrit:
Recomaneu aquest anime? Cuants capítols té?

Inuyasha:167
InuYasha Kanketsu-Hen:26
Yashahime 1a temporada: 25
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 01 set. 2021, 00:12

Otohure ha escrit:
Recomaneu aquest anime? Cuants capítols té?

Jo te'l recomane, al menys fins a "Kanketsu-hen", es veritat que recorde que en la 1ª temporada hi ha alguns capitols en els que es pot perdre el fil per moments (Fa temps que no la veig, però açò s'em va gravar en el cap) i que a voltes pareix que li coste avançar, açò són els unics punts en contra crec, però al final està prou wapa, una animaciò "exelent" diria jo, sense empatx de CGI, i en la 2ª temporada "Kanketsu-hen" va tot a un ritme prou bó i amb una animaciò i estil de dibuix molt semblant si no és el mateix.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 01 set. 2021, 12:06

A mi el Kanketsu em va semblar que tenia un ritme una mica estrany. Al principi passen moltes coses molt ràpid per treure's de sobre segons quins personatges, després allò de les escates de drac que al final no té cap mena de rellevància, i el final també em sembla com que es resolia sense cap mena d'acció gairebé. Me l'hauria de tornar a veure sencera. Tot i això, és imprescindible per tancar la història i segueix tenint l'essència d'Inuyasha. La sèrie original per a mi és molt bona i molt absorbent, absolutament recomanada. De la nova aquesta no en puc parlar perquè no l'he vista.

I no té a veure amb la sèrie en si, però en la meva opinió, l'Inuyasha té el millor doblatge que he escoltat mai en una sèrie a Catalunya. La selecció de veus és impecable, es manté durant tota la sèrie i les actuacions són boníssimes (especial menció a en Naraku i en Sesshomaru).
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 01 set. 2021, 17:11

RudraCNG ha escrit:
I no té a veure amb la sèrie en si, però en la meva opinió, l'Inuyasha té el millor doblatge que he escoltat mai en una sèrie a Catalunya. La selecció de veus és impecable, es manté durant tota la sèrie i les actuacions són boníssimes (especial menció a en Naraku i en Sesshomaru).

Doncs sent molt objectiu i més quant jo soc un dels membres d'aquest forum que domina el tema del doblatge i que he aportat dades al blog del doblatge d'anime SI.
Es més, Inuyasha i Els 12 regnes son els doblatges on han utilitzat més actors per a un personatges, pocs personatges han compartit veu.
A InuYasha només 5 personatges han canviat de veu.

Considero que Carles di Blasi amb el Sesshomaru va fer el millor paper de tota la seva carrera en doblatge.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 02 set. 2021, 22:14

He vist els primers episodis, i primer estava mig-mig, però quan he vist que la Kagome, que porta la tira d'anys de casada amb l'Inuyasha i té una filla amb ell i tot, encara li fa portar el collar del "seu, gosset!"...
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 11 set. 2021, 15:56

Bluepheasant ha escrit:
RudraCNG ha escrit:
Considero que Carles di Blasi amb el Sesshomaru va fer el millor paper de tota la seva carrera en doblatge.


Home... tenint en compte la quantitat de crèdits a les seves espatlles, a mi em sembla que la seva interpretació a Doctor Who o Farscape són més rellevants tenint en compte que en Sesshomaru es un personatge secondari...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 11 set. 2021, 20:39

a dr who no el recordo (tampoc la vaig veure sencera, pero no hem sona que fes cap doctor) i a farscape si que si va lluir, inclus crec recordar que en la versio castellana, ell va doblar al john a la cuarta temporada (l'scorpius sempre va ser el mateix tant en catala com en castella)

tambe va fer un bon paper com hiei a yu yu hakusho
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 11 set. 2021, 20:46

taketokun ha escrit:
a dr who no el recordo (tampoc la vaig veure sencera, pero no hem sona que fes cap doctor) i a farscape si que si va lluir, inclus crec recordar que en la versio castellana, ell va doblar al john a la cuarta temporada (l'scorpius sempre va ser el mateix tant en catala com en castella)

tambe va fer un bon paper com hiei a yu yu hakusho


Doncs, home, per no recordar-lo... poc Doctor Who hem vist jajaja

Minut 2:38 o el 3:40 per veure el rang de registres que té. El millor doctor i el millor doblador que podríen haver trobat per a en Tennant.

I si, es veu que va doblar la 4a de Farscape en castellà també. Aquest home la veritat és que està a tot arreu, però es força camaleònic i ni ens enterem. I no li matem encara la carrera, que està en actiu jaja. El millor doblatge ja li arribarà, ja.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants