Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 24 des. 2020, 16:39

Si aquesta sèrie es torna a doblar serà una llàstima que el Jordi Vila estigui retirat.
A veure que farán amb el Miyoga que sorprenentment està sortint bastant.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 24 des. 2020, 19:07

Sa veritat és que m'agrada molt Yashahime (i això que no he vist Inuyasha sencera, que ho tenc pendent, ja em podeu executar xD). Ara si no vaig errat devem estar a l'equador de la sèrie...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 25 des. 2020, 20:16

Bluepheasant ha escrit:
Vist el capítol d'avui, un gran homentatge a l'episodi on vam veure a l'Inuyasha en la seva forma mortal.
Es veu que als que són fills d'una parella semidimoni + humà no els hi afecta la nit de lluna nova i no perden el poder, però sorprenentment si l'Inuyasha anava al món de la Kagome la nit de lluna nova allá no l'afecta!! ja que l'Inuyasha no pertany a l'era contemporània. L'escena de l'Inuyasha humá a l'institut va ser un somni de la Kagome i no és cap error, ja que la Kagome desconeix la jerarquia de poders dels semidimonis a l'era Sengoku, tampoc va ser explicat per en Miyoga i la Moroha es la primera 1/4dimoni que coneixem.
Imatge
SOTA LA VOSTRA RESPONSABILITAT SI NO VEIEU LA PREVIEW DEL PROXIM EPISODI, AVISATS ESTEU. :excl: :excl:
Spoiler: mostra
Al pròxim capítol ja tindrem un gran retrobament al poble dels caçadors de dimonis i mare meva quin canvi ha fet un dels 2 personatges clàssics que sortirán!!!
Este es el camino
 
Tienestupokemon
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 31 des. 2020, 04:11

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dj. 31 des. 2020, 04:19

Bones! Algú sap d'algun link o alguna manera d'aconseguir Kanketsu- Hen en català? Només he trobat un cap per youtube, pero res mes pel moment! Si algú la te i me la pot passar per mail o d'alguna manera, li estaria molt agraït! Merci!!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 02 gen. 2021, 00:25

Tienestupokemon ha escrit:
Bones! Algú sap d'algun link o alguna manera d'aconseguir Kanketsu- Hen en català? Només he trobat un cap per youtube, pero res mes pel moment! Si algú la te i me la pot passar per mail o d'alguna manera, li estaria molt agraït! Merci!!

Aquesta es la millor versió que hi ha en la meva opinió, només té l'audio en catalá, la qualitat es excel·lent i cada episodi pesa poc 700-800 MB. També hi ha el Kanketsu-hen.

viewtopic.php?f=11&t=21507&hilit=inuyasha

Et recomano utilitzar Mipony per fer les descàrregues:
https://www.mipony.net/es/

El mypony es facil d'utilitzar i no et surten anuncis ni res. has de tenir-lo obert al clicar a l'enllac https://lcrypt.eu/k6
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dv. 08 gen. 2021, 09:54

Ja heu provat els jocs d'inuyasha per PS1 i PS2?
Que us en sembla? :O
Jo per ara he jugat a un de lluita 2D, surt l'inuyasha "dimoni" i tot :D (quan perd el cap perque l'espasa no pot contenir l'essencia maligna xD)
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Jesu4Pro
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 18:15

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dg. 17 gen. 2021, 19:33

Holaa! algu sap com puc trobar els capitols de Inuyasha en catala? Recordo que habia un post on surtien pero ja no el veig. Gracies
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dl. 18 gen. 2021, 21:52

Jo no sé si vaig equivoc, emperò desde fa un temps les normes han canviat i pel que entenc no podràs accedir el contingut fins que no facis un mínim de post/comentaris
 
Paradise
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 19 gen. 2021, 17:16

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 19 gen. 2021, 17:35

És millor que ramma?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 23 gen. 2021, 12:24

Ja he vist l'episodi 15, per fi tenim un flashback explicant que va passar amb l'Inuyasha i la Kagome. Tenint en compte els esdeveniments aquestes son les possibilitats que hi ha (pot ser súmament épic):
:excl: [b]Llegiu sota la vostra responsabilitat, avisats esteu si encara no heu vist el 15 :excl: [/b]
Spoiler: mostra
Sabent que en Sesshomaru va enviar a l'InuYasha i la Kagome a la toma del seu pare Tôga, si les protagonistes volen tornar a veure els seus pares l'opció més probable es que en Hosenki s'endugui a la Towa, Setsuna i Moroha a les portes de l'altre món on s'haurán d'enfrontar a en Gozu i en Mezu. Per passar han de morir a les seves mans o derrotar els 2 guardians, l'InuYasha no va poder amb ells.
https://inuyasha.fandom.com/de/wiki/Gozu_%26_Mezu
També poden atravessar el portal amb l'ajuda d'en Sesshomaru que te la perla pero ho veig poc probable.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dc. 27 gen. 2021, 22:42

Porto 16 episodis i crec que la trama está sent molt episòdica, a cada episodi hi ha un nou dimoni per vençer i em fa la sensació que no avançem. El de la setmana passada on surten els protagonistes originals va ser una passada.
Ara recodo que la serie original tenia el mateix esquema que l'actual Yashahime i en Naraku no v acomençar a moure fitxa fins l'episodi 18, i en Kirinmaru té tota la pinta que serà l'antagonista principal de la sèrie. No crec que sigui bona idea que això tingui 100 i pico epsodis crec que uns 50-60 ja estaría bé.
Sobre el tema de que la portin en català doblada... Em sembla que per no portarla l'excusa no sera la barata: "L'anime es car per llicenciar i doblar" si no per lo de la Rin i en Sesshomaru que ha causat controversia però be que es posaben a fer fan arts...
PD: On és el Shippo? Tindrà aparença adulta?
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Marcopolo
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 15 gen. 2021, 20:13

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

ds. 13 març 2021, 18:50

Sabeu si tenen previst doblar Inuyasha Hanyo no Yashahime? I si és que sí, per quan tindrien prevista l'estrena?

M'agradaria veure-la amb l'idioma que he vist Inuyasha des de que era un peque:(
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 30 març 2021, 00:52

Ja he vist l'últim episodi de la primera temporada y cada cop tinc més ganes de que la doblin en català i amb les mateixes veus!! potser en la mateixa proporció que Bola de Drac Super.
No doblar Yashahime en català sería qüasi criminal!!. Que es posin les pil·les òstia puta!
Spoiler: mostra
No sé si passará però ja que la katana del cel d'en Sesshomaru l'ha heretat la Towa sería brutal que la Moroha es quedi amb l'Espassa d'ullal de Ferro de son pare tot i que no se si será l'espassa més gran que ella... :lol: recordeu que l'Inuyasha i la Kagome están cautius a l'atre món on es troben les restes fúnebres d'en Tôga el pare de l'Inuyasha, aixó está clar que passará ja que en Sesshomaru és qui té la perla negra de l'ull dret.
Imatge

Sobre el doblatge; Tornaríen tots sense cap problema ja que segueixen en actiu: Aleix Estadella,Gemma Ibáñez, Claudi Domingo, Carles Di Blasi, Jöel Mulachs etc. les seves veus sonen més greus que al Kanketsuhen i a la sèrie han passat 10 anys aquests anys afecten als actors y potser fins i tot quedará molt natural encara XD.
Canvis que es produïrán: Jordi Vila (Myoga) Joaquim Sota (Hôsenki) Enric Serra Frediani (Taigokumaru).
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 30 març 2021, 20:17

Després d'haver escoltat en Marc Zanni el dissabte passat a la Nit Friki d'en Magori, ho veig molt complicat, allà fent referència a DBS, i tenint en compte la situació actual del doblatge en català. Primer tenim el preu de la llicència, barat no deu ser, no veig TV3 ara mateix amb un bon coixí, per gastar-se el preu que sigui; segon tal com ha comentat l'Oriol Estrada últimament, l'equip de TV3 que hi ha darrere de les sèries d'animació sembla que no es gaire afí/amic a l'anime.

I el que s'ha comentat altres vegades, s'hauria de modificar els canals de TV3, i crear un espai juvenil on hi tingues cabuda. M'estranya que amb tanta història d'horaris protegits i altres històries, s'emeti Detectiu Conan al Super3.

No sóc pas expert en aquests temes, exposo que el que he llegit i escoltat. Francament ho veig complicat a curt i mig plaç, i a llarg doncs.... El temps dirà.

Agrair a Lluna Plena no Fansub per subtitular la sèrie en català, i esperant la segona temporada!!!!
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Inuyasha: Anime i Manga.

dt. 30 març 2021, 22:48

@Bluepheasant, de ilusiones se puede vivir. Pero por esa regla de 3, es criminal que no se doblasen las peliculas de Fusion, El puño del dragon, las de Broly, el episodio de Bardock, todas las OVAs de Ranma, Dragon Ball Super, la nueva de Fly, lo que queda de One piece...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants