Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Algú em podria dir on poder trobar la sèrie del doctor slump. Esque em faria gracia ensenyar-li al meu fill

dt. 20 jul. 2021, 20:56

Una pregunta, vuic vore Dr. Slump, pero m’estic debatent si vore NEW DR. Slump, o DR. Slump. La meva pregunta es si New Dr. Slump es lo mateix que el Dr. Slump dels 90’s, si hi es una nova temporada o si hi es un resumen a lo Bola de Drac Z Kai. M’ha cridat la atenssió y vuic veure-lo, però, vuic pedir consell per a saber cual tinc que veurà i una petita aclaració de que es NEW Doctor Slump. Moltes Gracias de antemà.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Algú em podria dir on poder trobar la sèrie del doctor slump. Esque em faria gracia ensenyar-li al meu fill

dt. 20 jul. 2021, 21:06

Otohure ha escrit:
Una pregunta, vuic vore Dr. Slump, pero m’estic debatent si vore NEW DR. Slump, o DR. Slump. La meva pregunta es si New Dr. Slump es lo mateix que el Dr. Slump dels 90’s, si hi es una nova temporada o si hi es un resumen a lo Bola de Drac Z Kai. M’ha cridat la atenssió y vuic veure-lo, però, vuic pedir consell per a saber cual tinc que veurà i una petita aclaració de que es NEW Doctor Slump. Moltes Gracias de antemà.


Mira dr slump el clasico, ademas de que es mucho mejor, ademas de eso lo otro es un remake mal echo, terminate dr slump y si alguna vez te quieres mirar new pues lo miras en plan como entretenimiento, pero no hay color.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Algú em podria dir on poder trobar la sèrie del doctor slump. Esque em faria gracia ensenyar-li al meu fill

dt. 20 jul. 2021, 21:17

terminator ha escrit:
Otohure ha escrit:
Una pregunta, vuic vore Dr. Slump, pero m’estic debatent si vore NEW DR. Slump, o DR. Slump. La meva pregunta es si New Dr. Slump es lo mateix que el Dr. Slump dels 90’s, si hi es una nova temporada o si hi es un resumen a lo Bola de Drac Z Kai. M’ha cridat la atenssió y vuic veure-lo, però, vuic pedir consell per a saber cual tinc que veurà i una petita aclaració de que es NEW Doctor Slump. Moltes Gracias de antemà.


Mira dr slump el clasico, ademas de que es mucho mejor, ademas de eso lo otro es un remake mal echo, terminate dr slump y si alguna vez te quieres mirar new pues lo miras en plan como entretenimiento, pero no hay color.


Ok, moltíssimes gràcies, el començaré d'aquí a poc.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Algú em podria dir on poder trobar la sèrie del doctor slump. Esque em faria gracia ensenyar-li al meu fill

dt. 20 jul. 2021, 22:15

On puc veurà Doctor Slump? Le intentat veurà per animelliure pero no hi ha forma de que me cargue, no es carga ni l’opening. Sabeu un poc veure-la? Gràcies de antemà.
 
addri
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 04 maig 2021, 22:41

Re: Algú em podria dir on poder trobar la sèrie del doctor slump. Esque em faria gracia ensenyar-li al meu fill

dv. 24 set. 2021, 09:24

wachimiro ha escrit:
https://anidd.space/
pass: animelliure
Allà la pots trobar


moltisimes graciesss!!!! molt util

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants