Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dc. 02 oct. 2019, 10:07

muy buen o lo del ebook mi hermana hace años que usas el kidler siempre ahora se compro hace un año el ultimo que tiene luz incorporada que puede regular y lee de maravilla yo no recomiendo las table por dos razones de experiencia la primera que se estropean con facilidad y la segunda que el brillo de la pantalla cansa mucho
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dc. 02 oct. 2019, 18:45

aqz ha escrit:
muy buen o lo del ebook mi hermana hace años que usas el kidler siempre ahora se compro hace un año el ultimo que tiene luz incorporada que puede regular y lee de maravilla yo no recomiendo las table por dos razones de experiencia la primera que se estropean con facilidad y la segunda que el brillo de la pantalla cansa mucho


Hola guapa.
Yo estube apunto de pillarme una tablet pero al encontrarme con la posiblidad de un ebook en color me quedo con este.
Mirate lo de los comics que te dije por mp.
Te gustaran. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dj. 03 oct. 2019, 00:22

He fet algunes fotografies del manga de bola de drac en color.
Es veu genial.
Imatge
Imatge
 
Mayorkusanagi
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 04 abr. 2021, 09:05

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dl. 05 abr. 2021, 10:09

Personalmente tengo los dos y al final siempre tiro de físico,si es cierto que suelo usar la Tablet para leer primeros capítulos de manga que me interesan Y los cuales me gustaría coleccionar,más que nada por la definición y el tamaño de pantalla,pero el olor a cómic nuevo siempre me trae recuerdos de cuando era una cría :)
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dl. 05 abr. 2021, 11:25

Jo soc més tradicional i prefereixo manga en paper xD
En quant a si és millor tablet o ebook, diria que millor tablet, ja que l'ebook només és per llegir.
Ara bé, si et fa il·lusio un ebook, doncs fes-te amb un xD
Amb la tablet pots mirar videos de YT, ficar-te a Twitch, mirar xarxes socials, etc.
I si t'ho muntes bé, podries fer-la servir per llegir mentres escoltes música.
Ara bé, com a mínim la meva, no puc escoltar musica de YT mentre llegeixo un PDF, per tant, si tens una com la meva(Samsung TAB A 9.7) Et recomano micro ssd on ficar-hi la musica.
També, en cas de la tablet, si vols veure vídeos de YT o escoltar música, et recomano un speaker bluetooth d'aquests que venen als bazaars xinesos i árabs, ja que el so sol ser força baix.
Sino doncs, ebook per llegir i movil per la musica xD Això ja és cosa teva xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dl. 05 abr. 2021, 13:34

No podria estar mas en desacuerdo contigo. Tengo tanto tablet como ebook, si es para comics europeos en color, si recomiendo tablet. Pero al tratarse de un manga que mayoritariamente es en blanco y negro, el ebook saca mejor partido.

Imatge

Aqui tienes una muestra de como seria un manga. Para mi los puntos fuertes son que no agota tanto la vista como una tablet, peso y duracion de la bateria. Yo convierto los mangas con el Kindle Comic Converter y se ven de lujo.


Se que estas diciendo de escuchar musica y tal mientras lees, pero creo que se deberia tratar el mejor soporte para leer.
 
Yeratto
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 26 març 2021, 18:19

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dc. 07 abr. 2021, 20:14

Joer que bien se ve el manga en el Kindle, guau y cual Kindle tienes?
 
Avatar de l’usuari
moguboy
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 04 feb. 2021, 13:27
Contacta:

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dc. 14 abr. 2021, 21:23

Jo vaig utilitzar un temps el kindle per llegir manga, però com que havia de donar massa voltes per convertir les imatges en ebook i vaig acabar esgotat. Sincerament prefereixo mil vegades en paper, molt més còmode. :/
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dj. 15 abr. 2021, 00:58

moguboy ha escrit:
Jo vaig utilitzar un temps el kindle per llegir manga, però com que havia de donar massa voltes per convertir les imatges en ebook i vaig acabar esgotat. Sincerament prefereixo mil vegades en paper, molt més còmode. :/


Mil vueltas? si es solo dos clicks en un programa.
 
Avatar de l’usuari
mishurprimo
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 07 abr. 2021, 18:53

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dj. 03 juny 2021, 11:06

Jo faig servir una tablet android de tinta electrònica, perquè amb els llibres electrònics sempre tens problemes de format i velocitat.

A més al ser android la faig servir pel correu, el slack, navegar per internet, etc. Inclús si m'apures habilitant el mode de pantalla rapida pots veure fins i tot algun vídeo amb una mica de lag i ghosting.

El millor es poder llegir PDF's i ebooks sense problemes de rendiment, poder fer anotacions amb el llapis i que es guardin al PDF, tindre-ho tot vinculat a un núvol, etc B)

En concret jo tinc aquest model: https://www.boox.com/noteair/

Les pegues que jo l'he trobat:
- Es un android chines, per lo tant tota aplicació que no coneix i està en segon pla la mata ( passa molt amb el k-9 mail), però gmail, slack, discord, etc. funcionen perfectament en segon pla :lol:
- L'android està modificat per que es vegin les aplicacions blanquejades (fons blanc, lletra negra), si alguna aplicació no fa servir el webview no s'arriba a veure del tot bé

Linko un video d'un altre model que jo vaig mirar per decidir-me a agafar-la:

 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dj. 03 juny 2021, 22:47

Uff, carísimo. Y más cuando en España no se estilan las suscriciones para comics/mangas y todo tiene que ser pirata. Una pena, que empresas como planeta no decidan hacer sus mangas de suscripción mensual.
 
Avatar de l’usuari
kokuin
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dv. 26 març 2021, 18:12

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

ds. 23 oct. 2021, 22:13

Bones! Parlant del tema ebook, quina página recomeneu per baixar cómics? No utilitzo kindle, llavors amazon crec que no em serveix. Ja sigui de manera legal o de l'altra no tan legal...Moltes grácies!
 
Avatar de l’usuari
BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 192
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dt. 09 nov. 2021, 15:22

kokuin ha escrit:
Bones! Parlant del tema ebook, quina página recomeneu per baixar cómics? No utilitzo kindle, llavors amazon crec que no em serveix. Ja sigui de manera legal o de l'altra no tan legal...Moltes grácies!


jo recomano aquestes
http://lamansion-crg.net/
http://howtoarsenio.blogspot.com.es/

o directament fiques al emule en el buscador el títol del comic cbr spanish

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants