Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dc. 21 ago. 2019, 23:14

Estic pensant en comprar-me una tablet o un ebook.
Però estic amb el dubte de la qualitat a l'hora de llegir el manga.
Quin és millor?
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dc. 21 ago. 2019, 23:28

xagasa ha escrit:
Estic pensant en comprar-me una tablet o un ebook.
Però estic amb el dubte de la qualitat a l'hora de llegir el manga.
Quin és millor?


Hombre, el ebook solo es para leer, sin embargo con la tablet puedes hacer mil cosas mas, tarde o temprano te aburriras del ebook, que eso tiene los dias contados ademas, sin embargo la tablet podras ver videos, jugar, etc y mas si la compras con windows 10
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dc. 21 ago. 2019, 23:47

Ok gracias por la sujerencia Terminator.
No me llamaba mucho el ebook pero era por el tema de que comentan que no cansa tanto los ojos.
Si una tablet se puede utilitzar para muchas cosas.
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dj. 22 ago. 2019, 07:40

Això dels ulls ho pots arreglar si configures a llum càlida a la tablet. Tots els dispositius emeten llum freda que és la que fa cremar la vista. Jo a casa tots els dispositius ho tinc configirat a llum càlida i em puc passar-m'hi hores sense notar la vista cansada.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dg. 08 set. 2019, 10:03

Jo fa 2 anys que faig servir un dispositiu de tinta electrònica i, francament, no hi ha color (mmm literalment tampoc hi ha color xD). La imatge als dispositius de tinta electrònica és estàtica i la il·luminació, si en té, no és directa... això és la teoria, des del meu punt de vista a la pràctica potser depèn de la persona... per a mi és definitivament incomparable, amb el lector de tinta electrònica puc llegir durant hores i dies seguits. De fet, llegesc cada dia... és (a efectes visuals) com llegir pàgines impreses. Abans de tenir-lo vaig voler llegir al mòbil (LCD) com a hàbit i amb una setmana en vaig tenir prou com per arriscar-me a provar els experimentar una altra mena de pantalles, i no en puc estar més content.

Per cert, si teniu un dispositiu Kindle, podeu adaptar mangues descarregats amb l'eina Kindle Comic Converter, que circula per la xarxa. S'adapta als diferents models del Kindle i ho deixa llest per a la lectura! Aquí ja entraríem a parlar de models, Kindle el veig molt rodó (el que fa ho sembla que ho fa bé i és envejat dins el mercat) però és molt limitat. Jo si ara me n'hagués de comprar un segurament miraria que ja fos un dispositiu amb Android, en tenc un d'Onyx de 10.3 polsades (però aquest no el faig servir normalment per llegir manga al llit) i no necessita tanta comèdia de conversió d'arxius ni res, simplement li fots les imatges en una carpeta i a llegir.

Imatge
Imatge
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

ds. 14 set. 2019, 15:53

Per tant, no ha aparegut encara un bon ebook a color? jo ja pensava feia temps de comprarme'n un, i aixi efectivament eliminar la necessitat de comprar cap cómic físic mai més, péro no vaig trobar-ne cap en color, i els tablets es que cansen la vista.

S'ha de dir que per manga en blanc i negre, els ebook semblen perfectes.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

ds. 14 set. 2019, 16:07

Doncs a color... tenc entès que circularen 2 o tres models comercials amb pantalla triton d'eink però que els colors eren molt apagats i l'acabat del dispositiu tampoc va acabar d'ajudar (es penjaven molt, etc.). Avui en dia existeix la tecnologia de tinta a color (AcEP crec que es diu) però no s'ha desenvolupat a bastament per adaptar-se a un dispositiu comercial de lectura... circula un prototip d'Onyx amb colors bàsics però més vius que els d'aquell temps, però només l'han posat en circulació amb finalitats educatives a la Xina... Hi ha també l'empresa Clearink que té el seu propi prototip de pantalla de tinta electrònica, alternatiu a les d'Eink, que du anys augurant la sortida d'un producte comercial que no aparèixer mai, tot i que enguany ha rebut inversions importants, entre les quals s'hi troba Lenovo, així que tant de bo la cosa acabi d'avançar.

El tema m'interessa molt i el seguesc de prop, desafortunadament, l'esperança que puguem disposar d'un lector electrònic a color a curt termini és ben baixa. Però bé, sempre pot sortir un espontani i pegar un cop damunt la taula, no?
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

ds. 14 set. 2019, 16:10

Em recorda a les impresores 3D, més o menys ja están aquí, hi ha la tecnologia, pero fa falta que es simplifiqui i es produeixi a gran escala. Continuarem esperant. La meva biblioteca va creixent i el espai disminueix....
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

ds. 14 set. 2019, 22:28

Al final em pillare una tablet.
Sabeu si existeix algu per posar a la pantalla perquè no cansi tant la vista?

Tinc moltíssimes ganes de llegirme un altre vegada els tomos de dragon quest Fly entre altres mangas.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

ds. 14 set. 2019, 23:20

Mm no n'he llegit res al detall, però una companya assegura que li vengueren amb el mòbil un protector de pantalla que d'alguna manera filtrava o reduïa l'impacte de la pantalla. També hi ha aplicacions que via software redueixen la llum blava, cosa que el vespre s'agraeix...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dg. 29 set. 2019, 15:00

Al final me comprat un ebook multimedia.
Es una pasada lo be que es veu.

A les imatges no es pot aprecia be com es veu realment ja que al fer la foto amb flaix a quedat com gris pero realment es veu les textures i cabells
amb una resolucio negre de gran qualitat.

Imatge
Imatge
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dt. 01 oct. 2019, 15:50

Per tant, no cansa a la vista? es veu molt bé a les fotos. Es molt car? ensenya tots els colors sense problemes?
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dt. 01 oct. 2019, 16:16

Quin model és? Si és a color (que ho pareix) no deu ser tinta electrònica, però potser té altres mecanismes per fer-lo apte a la vista... m'interessa :P
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dt. 01 oct. 2019, 20:02

Doncs el vaig comprar a wallapop per 50e.
Era d'una noia d'una població veina i el vaig anar a mirar.
El va fer servir nomès dues setmanes quan va estar de baixa pero ja no el
fa servir i deia que no li donaria us.
Em va dir que valia uns 150e.
Si es a color i b/n
Es ebook multimedia.
Tambe llegeix musica.
Osigui puc escoltar musica de bola de drac llegint un comic.
El model es Energy Sistem.
Es una marca bona.
Jo tinc el meu reproductor mp3-mp4 que ho es i llegeix inclus flac.
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Ebook o Tablet Per Llegir Mangas?

dc. 02 oct. 2019, 08:40

Doncs gracies per la info :) . Ho tindré en compte, perqué em plantejo comprarne un algun dia per poder llegir tot de comics Marvel i DC sense necessitat de comprarlos físicament. Ja ens dirás si cansa la vista o no després de un temps.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants