Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 18 nov. 2020, 16:07

poltrop ha escrit:
Bones! Fa ja un temps que estic esperant aquesta sèrie però no se si val gaire la pena. L'heu vista? Podeu opinar un poc si es molt infantil o mes de caire adolescent? Gràcies!

A veure no hi ha gaire diferència amb la antiga, han millorat els efectes visuals de les màgies i la estètica tot respectant l'original, tot i així no és idèntic, hi ha petits canvis menors xD
sobre si es infantil o adolescent.. no sabria dir-te, té moments d'humor i moments més seriosos, es un "shonen" habitual però no seria mai un "gore", per exemple no té la serietat i el sang i fetge de "mirai nikki" o "elfen lied" però té algunes batalles èpiques amb ferides i algo de sang xD a mi de petit em va encantar i això que la part que van fer anime es molt petita en comparació a tota la història que hi ha darrere i que falta, falta moltissim xD començant per la veritat d'alguns personatges, sobretot d'un molt important xD i moltes batalles xD l'anime diria que no cobreix ni 1/3 del manga xD i a sobre canvia la part final de l'anime, que és diferent del manga, es nota que volien tancar l'arc desseguida perque cancel·laven la sèrie. I em va fer moltíssima il·lusió saber que estàven fent aquest anime nou d'ara, i reso perquè no acabi com l'antic xD

GypsyTheHedgehog ha escrit:
Sí que sona Pop, però em sonava estrany, i creia que potser ho pronunciaven malament o ho escoltava jo malament, i que en realitat es deia Bob xD

De petit també em sorprenia, però és així xD suposo que (a l'igual que la germana de la Doremi) vé de "poppu" que és l'onomatopeia del so d'una bombolla esclatant o d'un petit esclat com les que se senten quan un mag fa aparèixer una cosa, potser li van posar en referència a que és mag i fa aparèixer encanteris xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
_Kiiwii_
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: dt. 10 abr. 2018, 22:16

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 18 nov. 2020, 16:56

Algu sap si son bones les audiencies al japo i en general? Hi ha info? no trobo res.
 
Avatar de l’usuari
Rooneil
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 15:49

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dj. 19 nov. 2020, 21:37

Tinc una pregunta existencial per tots aquells que heu llegit el manga. Em vaig quedar a la meitat de l'anime quan el van cancel·lar a la televisió de Catalunya i ara estic seguint la remasterització de la sèrie... Creieu que hauria de llegir tot el manga i treure'm la incògnita de saber què passarà o deixo que hi hagi una mica més d'emoció seguint el capítol setmanal? Què faríeu?
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dv. 20 nov. 2020, 10:18

Rooneil ha escrit:
Tinc una pregunta existencial per tots aquells que heu llegit el manga. Em vaig quedar a la meitat de l'anime quan el van cancel·lar a la televisió de Catalunya i ara estic seguint la remasterització de la sèrie... Creieu que hauria de llegir tot el manga i treure'm la incògnita de saber què passarà o deixo que hi hagi una mica més d'emoció seguint el capítol setmanal? Què faríeu?


En el teu cas, si vols pots esperar ja que dintre de res ja arribaràn a la meitat de la versió antiga.

En el meu cas,per exemple, porto una mica avançat el manga, pero no se si continuar ho esperar-me . El problema es que queda moltíssim per que arribin els capitols nous.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dv. 20 nov. 2020, 11:48

Rooneil ha escrit:
Tinc una pregunta existencial per tots aquells que heu llegit el manga. Em vaig quedar a la meitat de l'anime quan el van cancel·lar a la televisió de Catalunya i ara estic seguint la remasterització de la sèrie... Creieu que hauria de llegir tot el manga i treure'm la incògnita de saber què passarà o deixo que hi hagi una mica més d'emoció seguint el capítol setmanal? Què faríeu?


Això dependrà de les ganes de saber com continua la història. Jo vaig llegir el manga complet fa anys, però em va sorprendre que el que no vam veure no s'adaptés, perquè val la pena. Tot depèn si prefereixes conèixer la història per l'obra original o per una adaptació.
 
blacknes
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 10:53

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dv. 20 nov. 2020, 13:08

La antigua tenia 46 capitulos, y esta se desarolla todo más rápido. Quiza en el capitulo 38 ya este a la par con la antigua.
El manga es muy largo, la serie de los 90 esta lejos de la mitad.

Si es solo para quitarte la incognita de lo que pasara a continuacion, yo me esperaria.
 
Ghiuma
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 06 des. 2020, 18:33

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 06 des. 2020, 18:56

Jo he llegit es manga no vaig poder soportar la cancel·lació !! Però és molt llarg, jo trob que és millor que espereu !!
 
oriolsbd
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 06 des. 2020, 23:06

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 06 des. 2020, 23:13

Jo també he llegit el manga i em va encantar. Trobo que, al ritme que van, l'espera serà molt llarga. Dependrà de la teva paciència.
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 07 des. 2020, 15:16

Amb el ritme que porten d´aqui uns pocs mesos ja arriben a la part no emessa. Només 3 capitols més hi ja aniràn per la meitat del anime antic.
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 09 des. 2020, 12:36

Per fi puc entrar xD
Suposo que ja ha acabat el mantenimemt... xD
Jo de moment tinc descarregats alguns episodis, m'hi vaig passant de tant en tant a veure si n'hi ha més... I vaig mirant altres animes mentre m'espero xD
Per ara tinc 10 episodis descaregats de Fly 2020
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
Auron_86
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dt. 08 des. 2020, 17:14
Ubicació: Barcelona

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dt. 22 des. 2020, 17:47

Em vaig llegir el manga fins al final, pero la veritat tinc ganes de que arribin a la lluita on va ser cancelada l'antiga (l'anime em refereixo), crec que al ritme que porten en un parell de mesos com a molt ja arribaràn a aquesta part
By Auron_86 :)
 
Pinkman
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 25 des. 2020, 08:17

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 26 des. 2020, 04:02

Yo estic esperant a que hi hagin mes capitols pero veurels de cop
 
Avatar de l’usuari
Drail
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dt. 17 nov. 2020, 18:05

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 26 des. 2020, 20:39

M’agrada bastant aquesta nova adaptació, tot i que van molt per feina. A l’anime original no arribaven a la saga de l’Illa de la Gavarra fins l’episodi 27, i ara ja hi arribaran en l’episodi 14. No és un problema, però algunes escenes de relleno que s’han perdut no feien cap mal. Això sí, fora els flashbacks, que la sèrie original n’abusava.

terminator ha escrit:
-La bso es nueva completamente y ademas bastante birria.

Sí, la banda sonora original es troba a faltar.

M’agradaria poder tornar a veure la sèrie original per comparar moments i recordar el doblatge. La tenia descarregada però la vaig perdre i ara no la torno a trobar.

Per cert, algú sap perquè en el doblatge català li van posar a en Freizard/Freezard de nom “Santorn”? L’única cosa que se m’acudeix és perquè no tingués el mateix nom que en Freezer de Bola de Drac, ja, ja.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 27 des. 2020, 00:00

Drail ha escrit:
Sí, la banda sonora original es troba a faltar.

Ja vaig dir al forum corresponent que si Super es dobla en catalá faré una versió com aquesta (només us demanaría que em digueu algún programa per fer-ho, tinc l'audition pero em dona problemes):
Amb Fly ho sento pero no ho crec que ho editi amb la BSO original ja que será molt llarga i DBSuper només la faré a partir del Torneig del Champa fins al torneig universal.

Este es el camino
 
serleco
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 27 des. 2020, 00:34

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 27 des. 2020, 00:37

Ojalá terminen lo que empiecen, creo que en Mayo hay novedades sobre el videojuego de Switch que tiene muy buena pinta
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants