Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
 
Avatar de l’usuari
Gavira el Grande
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 02 nov. 2020, 15:17

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 02 nov. 2020, 15:42

Si alguna vez se dobla esto al castellano, me ofrezco para ponerle voz a Crocodín
Imatge
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 07 nov. 2020, 13:10

Por si le interesa a alguien, se estrenarán tambien videojuegos el año próximo.
https://somoskudasai.com/noticias/video ... daibouken/
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 07 nov. 2020, 13:32

Tinc una idea per si mai hi ha un hipotètic doblatge al català del nou anime. Aviam què us sembla.
Dai: Marta Barbarà
Pop: Miquel Bonet
Bras: Domenech Farell
Avan: Mark Ullod
Hadler: Jordi Royo
Burn: Alfonso Vallés
Zabuera: Xavier Cassan
Mam: Eva Lluch
Crocodine: Ferran Llavina
Hyunkel: Aleix Estadella
Santor: Ivan Canovas
Baran: Santi Lorenz
Liona: Joel Mulachs
Killburn: Toni Forteza
Maturif: Lluis Marco
Barak: Joan Sanz
Mitsburn: Ramon Planas
Imatge
 
Avatar de l’usuari
srpeixe
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 11:27

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 07 nov. 2020, 14:17

Nunca pude verla porque en Galicia no la licenciaron en su día, a ver qué tal está el remake. Creo que también hay un juego en desarrollo, por cierto.
 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 07 nov. 2020, 15:12

Com l'original no n'hi ha cap, doncs en el remake es perden moltes escenes d'humor i la censura és horrible, tant de la sang com de les escenes pujades de to. L'han enfocat per a un públic infantil, típic de Toei i la seva política de family friendly actual.

Per no parlar de la banda sonora... i les retallades que estan fent en escenes mítiques. Van només per l'episodi 6 que ja arriba fins al nº 11 de la sèrie clàssica, amb això està tot dit.

Bueno, com a mínim aquesta vegada tenen previst completar-la sencera. Però està clar que no serà el mateix que hauria pogut ser si l'haguessin fet sencera en el seu moment, quan feien les coses amb passió i sense recórrer al desastrós CGI...
 
Avatar de l’usuari
opuk
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 15:18

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 07 nov. 2020, 15:40

En el seu dia em va agradar bastant, va ser una llàstima que la cancel·lessin... Segurament li donaré una oportunitat a aquest remake :)
 
Avatar de l’usuari
Petri
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 21:01
Ubicació: Llegint el PetriFax.

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 07 nov. 2020, 20:20

Acabo de veure el sisé episodi, i per ara em sembla "petrifantàstic" la nova animació, però no m'acaba de fer el pes la OST, sobretot la música durant les batalles. La sèrie original tenía una música com molt més épica que savía transmetre certa tensió durant les batalles, cosa que no em transmet el mateix aquest remake.

Només espero que almenys adaptin l'història del manga sencera i que no termini fins on ho va deixar la sèrie original. Algú sap si de veritat adaptaran tot el manga? L'únic que he trobat ha sigut el video-anunci de l'any passat amb la mítica imatge del final del manga, però no sé si aixó ho van fer per generar "hype" o no, perquè a la web original només han publicat per ara informació dels personatges de la sèrie original...
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 07 nov. 2020, 20:50

Petri ha escrit:
Acabo de veure el sisé episodi, i per ara em sembla "petrifantàstic" la nova animació, però no m'acaba de fer el pes la OST, sobretot la música durant les batalles. La sèrie original tenía una música com molt més épica que savía transmetre certa tensió durant les batalles, cosa que no em transmet el mateix aquest remake.

Només espero que almenys adaptin l'història del manga sencera i que no termini fins on ho va deixar la sèrie original. Algú sap si de veritat adaptaran tot el manga? L'únic que he trobat ha sigut el video-anunci de l'any passat amb la mítica imatge del final del manga, però no sé si aixó ho van fer per generar "hype" o no, perquè a la web original només han publicat per ara informació dels personatges de la sèrie original...


Hombre, si hacen un remake para dejarlo en tirado el mismo sitio, seria para tratarlos como mongolos.
 
Avatar de l’usuari
Petri
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 21:01
Ubicació: Llegint el PetriFax.

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 07 nov. 2020, 21:25

terminator ha escrit:
Petri ha escrit:
Acabo de veure el sisé episodi, i per ara em sembla "petrifantàstic" la nova animació, però no m'acaba de fer el pes la OST, sobretot la música durant les batalles. La sèrie original tenía una música com molt més épica que savía transmetre certa tensió durant les batalles, cosa que no em transmet el mateix aquest remake.

Només espero que almenys adaptin l'història del manga sencera i que no termini fins on ho va deixar la sèrie original. Algú sap si de veritat adaptaran tot el manga? L'únic que he trobat ha sigut el video-anunci de l'any passat amb la mítica imatge del final del manga, però no sé si aixó ho van fer per generar "hype" o no, perquè a la web original només han publicat per ara informació dels personatges de la sèrie original...


Hombre, si hacen un remake para dejarlo en tirado el mismo sitio, seria para tratarlos como mongolos.


Jo penso el mateix, però veient la retallada d'escenes (només anem pel episodi 6 del remake, que en quant a la trama equival crec que al episodi 12-13 de la sèrie original) i la informació poc clara que he trobat, m'estic tement lo pitjor: 26 episodis de remake per després vendre al Japó la sèrie en Blue-Ray. :blink: Espero que no sigui així, i que de veritat continuïn la sèrie fins el final :)
 
Avatar de l’usuari
Gavira el Grande
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 02 nov. 2020, 15:17

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 07 nov. 2020, 22:56

orikaiser ha escrit:
Tinc una idea per si mai hi ha un hipotètic doblatge al català del nou anime. Aviam què us sembla.
Dai: Marta Barbarà
Pop: Miquel Bonet
Bras: Domenech Farell
Avan: Mark Ullod
Hadler: Jordi Royo
Burn: Alfonso Vallés
Zabuera: Xavier Cassan
Mam: Eva Lluch
Crocodine: Ferran Llavina
Hyunkel: Aleix Estadella
Santor: Ivan Canovas
Baran: Santi Lorenz
Liona: Joel Mulachs
Killburn: Toni Forteza
Maturif: Lluis Marco
Barak: Joan Sanz
Mitsburn: Ramon Planas


Si el producto se dobla al castellano mi elenco ideal sería:

Dai: Ana Cremades
Pop: Alejandro Albaiceta
Bras: Manolo Solo
Avan: Jose Antonio Gavira
Hadler: Angel Corpa
Burn: Roger Pera
Zaboera: Jorge Tomé
Mam: Mercedes Hoyos
Crocodine: Jose Antonio Gavira
Hyunkel: Alfonso Vallés
Santor: Mariano Peña
Baran: Santi Lorenz
Liona: Angeles Neira
Barak: Luis Alfonso Mendoza
Mitsburn: Antonio Anglés
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 08 nov. 2020, 11:55

Parleu de retallades d'escenes respecte la sèrie original, però comparat amb el manga no es retalla res, en tot cas hi ha algun canvi. El que entenc és que s'elimina el farciment.
En quan els canvis, alguns del més visibles, hi ha la lluita amb els herois falsos al primer episodi, i al sisè episodi, com i on la Maam i la Mina descobreixen la Gome. Canvis de guió que no afecten per res.

Pel que entenc doncs volen anar més àgils, per no fer-la exageradament llarga. Considero doncs que de moment estan fent una bona adaptació del manga original.
 
Avatar de l’usuari
Melicar
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 09:26
Ubicació: Iluro.

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 08 nov. 2020, 21:19

En castellano no sé si se doblará, en catalán casi seguro que no . TV3 tiene que destinar el dinero a otros recursos más patrióticos.
 
Avatar de l’usuari
MiniPoloss
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 28 oct. 2020, 20:21

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dt. 10 nov. 2020, 18:58

Con esto ya debe estar al caer una edición del manga de fly en condiciones (fijo la kanzenban) de la mano de planeta que son los que disponen de las licencias de los otros DQ.
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 11 nov. 2020, 00:42

Yo lo comenté en el facebook de planeta comic. Ojalá y la publiquen.

Comentar tambien por redes sociales, a ver si asi se dan cuenta de que hay demanda y la queremos completa.
oliverdm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 11 nov. 2020, 00:51, en total s’ha editat 1 vegada.
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 11 nov. 2020, 00:44

Esto he leido en una pagina web: La idea es que la serie llegue hasta el final del manga, ya que tal y como indica uno de los animadores de Toei en una entrevista en Hobby Consolas, es "uno de los deseos de Horii Yuji", y aunque no lo afirma, cree que "la serie adaptará el manga hasta el final" porque "la mayor parte del equipo son fans que han crecido con el manga".
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants