Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Crmm
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 17 juny 2021, 09:53

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 20:49

Otohure ha escrit:
Crmm ha escrit:
Me gustaria verla,la recomendais(para un fan de la antigua)?
Podries veure-la però abans sabent certs punts que potser a una fan antiga podria no fer-li massa gràcia. Començant per la rapidesa dels esdeveniments en la sèrie. L'entrenament del nostre protagonista, Fly, és molt curt. No veiem pràcticament res, tan sols veiem després els avenços de Fly, però sense saber perquè ha avançat. (Spoiler)

També el mestre de Fly, mor als el capítol 4, quan en l'original moria en el capítol 24, aproximadament.

Això d'anar tan "ràpid" i anar com "volant" per la sèrie em recorda a un tema molt polèmic, Bola de Drac Z Kai.

Segurament el coneixeràs si t'agrada Bola de Drac Z, o el coneixeràs per la polèmica.

Si no el coneixes, jo t'explico. Bola de Drac Z Kai és un resum MOLT, MOLT, resumit de DBZ. DBZ dura 291 capítols i DBZ Kai dura aproximadament 90, com pràcticament va "volant" per cada saga. (Spoiler) La saga dels guerrers de l'espai, en DBZ Kai dura 6 capítols. Ja et pots imaginar, ... Doncs l'anime de Fly em recorda molt a nivell de rapidesa a DBZ Kai.

Mentre assumeixis això i et sembli bé, si pots veure-la sense problemes.

Ok gracias,lo tendre en cuenta si me decido a verla.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

dg. 20 juny 2021, 14:42

Dejo escrito por aquí por que a raíz de lo que puso ayer el compañero Otohure, mucha gente no sabe lo que es Crunchyroll.

Crunchyroll en España no es una plataforma legal. De hecho, puedes acceder a todo su catalogo de manera gratuita. Lo único que hace que pagando, puedas acceder a su contenido primero.

¿Por que pago entonces? Pagas por no ver anuncios y por ver los capítulos antes que nadie, pero no pagas por ver los animes en si, ya que en España y en varios lugares es ilegal.
¿Por que es ilegal? Por que Crunchyroll es de Funimation y las licencias que tienen solo sirven en USA. Fuera de USA no tienen ninguna validez y entonces no pueden vender nada. Si te fijas, las series que si tienen licencia en España como Attack on Titan no están disponibles.

De hecho han retirado la aplicación de algunas marcas de Smart TV o aparatos TV Box con Kodi por problemas de Copyright. Mientras Crunchy no cobre por los capítulos está todo bien, pero empresas han decidido vetar la aplicación por tema de copyright.

Aquí dejo un artículo en el que hablan de la desaparición del Add-on oficial de Kodi por tema de Copyright:
https://torrentfreak.com/crunchyroll-ad ... nt-180613/

Entonces, realmente Otohure, Crunchyroll es un AnimeFLV pero con pago para quitar la publicidad. No tienen licencia en España de lo que ves, así que no, no pagas por ver fly de manera legitima. Por desgracia, no se puede ver de manera legítima en España. Espero que esto haga entender a mas gente como funciona Crunchyroll.
 
Kadeos
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 19 gen. 2021, 14:09

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

dl. 21 juny 2021, 12:59

Al meu personalment, tinc sentiments contradictoris. Ja que d'una banda hi ha coses que m'agraden de la versió nova i altres que m'agraden de la versió vella.
D'una banda, considero que algunes parts que en la versió nova li han tret una mica de epicidad que si l'havia en l'anterior versió.

També he vist que aquesta nova versió està més resumida que l'original, no sé si això es deu al fet que en la versió antiga s'allargava més o en aquesta versió han anat més a l'gra (he d'aclarir que no he llegit el manga i no se quina versió més fidel).

I pel que fa l'animació també no se quina escollir. D'una banda, es nota que l'animació de cadascuna representa la seva època. Així que si hagués de triar, potser per la nostàlgia jo preferiria l'original, encara que la "nova" tampoc està gens malament.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 21 juny 2021, 15:23

Otohure ha escrit:
Hola a tots. Avui us volia explicar el meu punt de vista respecte a la nova versió de Dragon Quest: Les aventures de Fly. El vaig començar a veure un dia per recomanació dels meus pares, quals els agradava l'anime original.

Quan ho vam començar no estava gens malament, vam pensar que podria estar bé. Pot ser un bon animi mentre no ho vegis pensant que serà molt semblant a l'original, perquè lamentablement, no és així. (A partir d'aquí vaig a dir alguns spoilers així que si estàs veient l'anime o vols veure-ho, recomano que no miris a partir d'aquest text, si de totes maneres voleu llegir-lo, endavant.)

Tot va excessivament ràpid, per començar; El mestre mor excessivament ràpid en comparació amb l'original i donava molt més temps a encapritxar d'aquest personatge, com molava bastant. I l'entrenament és massa ràpid i ensenya molt poc en comparació amb l'antic.

També si ens parem a mirar els dissenys no estan gens malament, però molts no respecten massa el disseny original, com pot ser el mestre o la noia que acompanya Fly.

No sé que pensareu vosaltres però volia compartir la meva opinió personal. Vaig deixar de veure-la ja fa temps, els meus pares tampoc els va agradar massa la nova versió. Si penseu diferent respecte a això i creieu que no tinc raó, sempre podeu dir-m'ho aquí sota el meu post i donar-me unes raons vàlides per a tu, una salutació a tothom.

En comptes de crear un tema nou mira si ja n'hi ha un existent, per aquí es comenta tot i ho llegim.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

dl. 21 juny 2021, 15:42

tebas_king ha escrit:
Dejo escrito por aquí por que a raíz de lo que puso ayer el compañero Otohure, mucha gente no sabe lo que es Crunchyroll.

Crunchyroll en España no es una plataforma legal. De hecho, puedes acceder a todo su catalogo de manera gratuita. Lo único que hace que pagando, puedas acceder a su contenido primero.

¿Por que pago entonces? Pagas por no ver anuncios y por ver los capítulos antes que nadie, pero no pagas por ver los animes en si, ya que en España y en varios lugares es ilegal.
¿Por que es ilegal? Por que Crunchyroll es de Funimation y las licencias que tienen solo sirven en USA. Fuera de USA no tienen ninguna validez y entonces no pueden vender nada. Si te fijas, las series que si tienen licencia en España como Attack on Titan no están disponibles.

De hecho han retirado la aplicación de algunas marcas de Smart TV o aparatos TV Box con Kodi por problemas de Copyright. Mientras Crunchy no cobre por los capítulos está todo bien, pero empresas han decidido vetar la aplicación por tema de copyright.

Aquí dejo un artículo en el que hablan de la desaparición del Add-on oficial de Kodi por tema de Copyright:
https://torrentfreak.com/crunchyroll-ad ... nt-180613/

Entonces, realmente Otohure, Crunchyroll es un AnimeFLV pero con pago para quitar la publicidad. No tienen licencia en España de lo que ves, así que no, no pagas por ver fly de manera legitima. Por desgracia, no se puede ver de manera legítima en España. Espero que esto haga entender a mas gente como funciona Crunchyroll.


M'he expressat malament. No volia dir que pagava per veure anime, sinó que pagava per veure anime sense anuncis.

『 Els meus sinceres disculpes. 』
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 23 juny 2021, 01:22

Aquest cap de setmana es fa una pausa a l'anime. Fan un capítol resum del succeït fins ara. Així es va veure a l'avançament del proper capítol (serà el 38).
En la meva opinió, i estic ara veient el manga una mica més avançat del que va l'anime, es que es força fidel al manga original. Si que es cert que es troba a faltar la BGM original i els efectes de so, i les CGI en 3D no m'acaben de fer el pes, però prefereixo això, que no pas l'aberració d'animació de molts capítols de DB Super, per exemple.
Però no es pot tenir tot. La sèrie m'agrada i cada dia hi estic més enganxat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 23 juny 2021, 18:29

orikaiser ha escrit:
Aquest cap de setmana es fa una pausa a l'anime. Fan un capítol resum del succeït fins ara. Així es va veure a l'avançament del proper capítol (serà el 38).
En la meva opinió, i estic ara veient el manga una mica més avançat del que va l'anime, es que es força fidel al manga original. Si que es cert que es troba a faltar la BGM original i els efectes de so, i les CGI en 3D no m'acaben de fer el pes, però prefereixo això, que no pas l'aberració d'animació de molts capítols de DB Super, per exemple.
Però no es pot tenir tot. La sèrie m'agrada i cada dia hi estic més enganxat.


Esta la tinc en la meua llista de series que vull vore, el CGI per poc que es note sempre m'ha tirat p'arrere, pero reconec que fes veu molt millor del que m'imaginava en un principi, estic segur que preferiré l'animaciò antiga, pero esta promet... De veritat que l'animació de DBS és aberrant xDDD. sobretot en els primers capitols, i no només l'animaciò, els dibuixos ja és veuen certament ridiculs xD. Esta de Fly ja et dic que l'unic que pa mi falla és el CGI que's prou notable, però els dibuixos és noten ben kurrats, d'altra cossa fins que no ho veja no puc opinar.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 19 set. 2021, 11:15

Vistos ja el primers 49 episodis, quina obra més infravalorada sent sincer.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
_Kiiwii_
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: dt. 10 abr. 2018, 22:16

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 19 set. 2021, 16:25

Si, jo tambe crec que es entretinguda. Crec que complementa l'antiga i que l'una no invalida l'altre
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 19 set. 2021, 16:41

I en tot el que haveu vist ja... A partir de lo nou que no eixia en l'antiga... Vos pareix que seguix passant tot molt apressa? O ja comença a no saltarse tan rapid les coses com abans?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 19 set. 2021, 20:59

Raohken ha escrit:
I en tot el que haveu vist ja... A partir de lo nou que no eixia en l'antiga... Vos pareix que seguix passant tot molt apressa? O ja comença a no saltarse tan rapid les coses com abans?

El torneig d'arts marcials on es tornen a trobar amb la Maam ha durat 4 episodis, i quan els protagonistes van a la batalla amb el castell "Roca Sobirana" on es troben enemics com en Myst-Vearn, ha durat aprox. 5 episodis.
No he llegit res del manga així que no ho sé.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 19 set. 2021, 21:15

Ara diria que ja no tant depressa. També dir que feia ara força dies que no tiraven molt de la CGI en 3D. Fins aquest episodi. Pel meu gust en van abusar massa. La resta, bastant fidel al manga.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 19 set. 2021, 21:22

orikaiser ha escrit:
Ara diria que ja no tant depressa. També dir que feia ara força dies que no tiraven molt de la CGI en 3D. Fins aquest episodi. Pel meu gust en van abusar massa. La resta, bastant fidel al manga.


pues las censuras me estan dando ya un asco tremendo, no se ve ni una gota de sangre en toda la serie... Cuando ves combates epicos como los de baran y tal y no ves una gota de sangre pierde toda la emocion, porque no parece que esten haciendo un combate a muerte.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 19 set. 2021, 22:26

terminator ha escrit:
pues las censuras me estan dando ya un asco tremendo.

Desde suavizar las escenas de Matriv a que Maam, en el manga con la ropa actual nunca llevó medias (I eso que Japón se la pela bastante la corrección política). Lo de la sangre te lo compro, sobretodo en el combate contra Baran. En el avance del episodio de la próxima semana a Chiu le he podido ver con una brecha en la cabeza, saliendo su sangre verdosa.

PD: Quizá esto será lo más "fanservice" que veremos XD.
Spoiler: mostra
Imatge
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 19 set. 2021, 22:33, en total s’ha editat 2 vegades.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 19 set. 2021, 22:31

El tema del CGI, ja des del primer episodi, per mi és un punt molt negatiu. Queda molt malament, i en aquest episodi 49, els combats perden molta qualitat. Segurament ho fan així per estalviar-se feina, ho desconec.... però malament rai....
I bé el tema censura, una altra bona història.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants