Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 27 des. 2020, 10:52

Drail ha escrit:
Per cert, algú sap perquè en el doblatge català li van posar a en Freizard/Freezard de nom “Santorn”? L’única cosa que se m’acudeix és perquè no tingués el mateix nom que en Freezer de Bola de Drac, ja, ja.


He fet una recerca ràpida, i ni idea, també hi ha la versió Flazard, que s'assembla més al concepte original. També van canviar "lleugerament" Hyunckel a Henki....
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 27 des. 2020, 15:34

Bluepheasant ha escrit:
Drail ha escrit:
Sí, la banda sonora original es troba a faltar.

Ja vaig dir al forum corresponent que si Super es dobla en catalá faré una versió com aquesta (només us demanaría que em digueu algún programa per fer-ho, tinc l'audition pero em dona problemes):
Amb Fly ho sento pero no ho crec que ho editi amb la BSO original ja que será molt llarga i DBSuper només la faré a partir del Torneig del Champa fins al torneig universal.



Eres consciente de lo que has dicho?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 27 des. 2020, 16:20

terminator ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Drail ha escrit:
Sí, la banda sonora original es troba a faltar.

Ja vaig dir al forum corresponent que si Super es dobla en catalá faré una versió com aquesta (només us demanaría que em digueu algún programa per fer-ho, tinc l'audition pero em dona problemes):
Amb Fly ho sento pero no ho crec que ho editi amb la BSO original ja que será molt llarga i DBSuper només la faré a partir del Torneig del Champa fins al torneig universal.



Eres consciente de lo que has dicho?

Si, todo dependerá de como esté grabado el audio original.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 27 des. 2020, 21:24

Bluepheasant ha escrit:
terminator ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Ja vaig dir al forum corresponent que si Super es dobla en catalá faré una versió com aquesta (només us demanaría que em digueu algún programa per fer-ho, tinc l'audition pero em dona problemes):
Amb Fly ho sento pero no ho crec que ho editi amb la BSO original ja que será molt llarga i DBSuper només la faré a partir del Torneig del Champa fins al torneig universal.



Eres consciente de lo que has dicho?

Si, todo dependerá de como esté grabado el audio original.


Los audios de tv no se hacen en 5.1 aqui, por lo tanto no podras separar las pistas.
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 28 des. 2020, 00:30

serleco ha escrit:
Ojalá terminen lo que empiecen, creo que en Mayo hay novedades sobre el videojuego de Switch que tiene muy buena pinta


Y tambien un juego para PC, asi que el próximo año habrá muchas novedades de Dai no Daibouken
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 25 gen. 2021, 21:20

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Drail ha escrit:
Per cert, algú sap perquè en el doblatge català li van posar a en Freizard/Freezard de nom “Santorn”? L’única cosa que se m’acudeix és perquè no tingués el mateix nom que en Freezer de Bola de Drac, ja, ja.


He fet una recerca ràpida, i ni idea, també hi ha la versió Flazard, que s'assembla més al concepte original. També van canviar "lleugerament" Hyunckel a Henki....

i "dai" per "fly" xD perque "dai" sona com "morir" en anglès... i a l'hora d'exportar la sèrie van considerar-ho poc adequat XD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
suburu1983
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 15:33

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 25 gen. 2021, 23:09

Justament aquest diumenge em vaig enterar que ja havien començat la sèrie (vaig descobrir fa mooolts mesos que la farien). Tenia molta il.lusió i ara veig que ja van pel 16 però van moolt ràpid, sembla que el doble de ràpid que l'anterior, per tanti si l'anterior va ser de 46 aquesta en el 23-24 ja es posarà al dia.

Jo vaig llegir el manga fa uns quants anys i vaig flipar de lo guapa que és la sèrie. De fet la part d'anime és molt poca en comparació amb el total de l'obra. Vaig sentir per algun lloc que aquest remake arribaria als 100 episodis. A veure ...
 
albertcarde
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 26 gen. 2021, 20:23

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 27 gen. 2021, 20:29

A mi el nou estil artístic si que m'agrada, jo no trobo que abusi del 3D, encara que només he vist els 4 primers capítols i tampoc puc opinar gaire.
Com no m'he vist mai l'anime original, el fet de que aquest sigui més fidel al manga m'agrada ja que l'únic conneixement que tenia abans de començar-la eren els jocs DQ 9 i 11, que poc tenen a veure.
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 01 feb. 2021, 22:32

Si, van per feina, sembla que la podràn acabar sencera al ritme que porten. Hem sembla que vaig llegir en algun lloc que quan la estrenaven, ja tenien 50 episodis llestos.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dt. 02 feb. 2021, 21:18

Si, desseguida vaig veure que en aquesta versió van més per feina, de moment tota la història vista fins ara és com a l'anime original i com al manga, veurem quan arribin a encarar-se amb el baran si succeeix igual que al anime original o igual que al manga, ja que hi ha una diferència considerable en aquest enfrontament xD a l'original es notava que van haver de tallar l'anime original i acabaven d'una manera una mica improvisada...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
cloud_strife8
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 20:44

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 03 feb. 2021, 19:13

Bé, la nova sèrie està portant el manga quasi vinyeta per vinyeta a l'anime sense afegir quasi res (tret de la censura que s'està aplicant, que no es poden veure en pantalla tocaments, bufetades a/de dones ni res d'això) i això té una aprt bona (que no trigaràn massa a agafar l'anime original) i una part dolenta (que alguns moments estàn quedant massa apresurats, alguns episodis sembla que estiguen corrent amb la història). Veurem si quan arriben a l'enfrontament amb Baran i passe el que té que passar, canviaràn la forma de fer la sèrie o no (em ve a la ment Full Metal Alchemist Brotherhood, que també va passar ràpidament per la part adaptada al primer anime i després va moderar el ritme).

El CG és una mica cantós quan l'utilitzen, sobretot per la baixada de fotogrames que peguen els capítols, per sort tampoc estàn abusant d'ell i els moments clau els estàn fent dibuixats.

Al menys, si fem cas al primer teaser-imatge, tenen la intenció d'adaptar el manga sencer aquest cop, perquè
Spoiler: mostra
és l'última pàgina del manga


així que si no passa alguna cosa estranya, crec que al menys 100 capítols tindrem.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 13 març 2021, 20:03

La setmana vinent tindrem l'episodi 24, que es l'equivalent al 46 a l'anime original. En dues setmanes, veurem la continuació del manga ja adaptat a l'anime des d'on es va quedar fa 30 anys.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 13 març 2021, 23:38

orikaiser ha escrit:
La setmana vinent tindrem l'episodi 24, que es l'equivalent al 46 a l'anime original. En dues setmanes, veurem la continuació del manga ja adaptat a l'anime des d'on es va quedar fa 30 anys.


te imaginas que ahora dicen que se acaba en el mismo punto? me veo cogiendo un fusil hacia toei
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 13 març 2021, 23:52

terminator ha escrit:
orikaiser ha escrit:
La setmana vinent tindrem l'episodi 24, que es l'equivalent al 46 a l'anime original. En dues setmanes, veurem la continuació del manga ja adaptat a l'anime des d'on es va quedar fa 30 anys.


te imaginas que ahora dicen que se acaba en el mismo punto? me veo cogiendo un fusil hacia toei

Em faltarien cames per cremar-los els estudis. Esperem que no
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

ds. 20 març 2021, 14:26

orikaiser ha escrit:
terminator ha escrit:
orikaiser ha escrit:
La setmana vinent tindrem l'episodi 24, que es l'equivalent al 46 a l'anime original. En dues setmanes, veurem la continuació del manga ja adaptat a l'anime des d'on es va quedar fa 30 anys.

te imaginas que ahora dicen que se acaba en el mismo punto? me veo cogiendo un fusil hacia toei

Em faltarien cames per cremar-los els estudis. Esperem que no

Em sembla que ja podem dir que continuarà, a l'annex de capítols de la wikipedia https://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Episodios_de_Dragon_Quest:_La_aventura_de_Dai_(2020) a més del capítol d'avui (que encara no he vist però diria que ja hauria d'arribar al final de l'anime original, o per ser més exactes hauria d'arribar al punt divergent respecte del manga i en principi hauria de cenyir-se ja al manga, ja posaré una PD en aquest post quan l'hagi vist si de cas XD) hi ha llistats 2 capítols més (25 i 26) amb els seus títols, i segurament aquests ja haurien de ser "nous" xD a més he mirat en diverses webs i animecharts i no veig que posi que tingui un número específic de capítols (per exemple 24, 25 o 26 que seria l'habitual dels animes que duren 2 estacions) i tenint en compte que estem tocant el final d'estació si s'acabés en aquests 10-15 dies que queden ja s'hauria de saber el número final de capítols XD

PD: ja l'he vist i la preview té pinta que en el proper capítol ja surt un fet durant el combat actual que no surt al anime antic, o sigui que estan seguint el manga i té pinta que continuarà XD
Imatge
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: jangimper i 16 visitants