Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

dl. 07 juny 2021, 17:38

Yo creo que es muy inferior, es cierto eso que dices de la rapidez, y que jode la experiencia que tenia la original, y tambien personalmente me molesta tanto cgi 3d por la pantalla, parece un videojuego, y el gran crimen de quitar la bso es otra cosa mala. pero vamos tanto como decir estafa tampoco, almenos se puede seguir viendo la serie, lo recomendable esque veas la clasica hasta el capitulo 46, es decir, el 46 no lo veas porque modificaron el final en la clasica, y sigas viendo con el remake desde ahi.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

dl. 07 juny 2021, 18:57

terminator ha escrit:
Yo creo que es muy inferior, es cierto eso que dices de la rapidez, y que jode la experiencia que tenia la original, y tambien personalmente me molesta tanto cgi 3d por la pantalla, parece un videojuego, y el gran crimen de quitar la bso es otra cosa mala. pero vamos tanto como decir estafa tampoco, almenos se puede seguir viendo la serie, lo recomendable esque veas la clasica hasta el capitulo 46, es decir, el 46 no lo veas porque modificaron el final en la clasica, y sigas viendo con el remake desde ahi.
Sí, tens tota la raó amb el que fot l'experiència. I si, segurament m'he passat amb cridar estafa però així ho veia jo, ^^u una salutació Terminator. :adeu: :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

dg. 13 juny 2021, 18:32

Bon dia!
Jo encara no l'he vist seriosament, he mirat alguns fracments de varios capitols i es de veres que el P*** CGI arruina qualsevol anime, és un punt en contra pal meu gust, a part d'això crec que dins del que cab tampoc pareix estar tan mal en comparaciò d'altres animes actuals. Això de que va molt rapid tampoc crec que em faça tanta gracia, però en cert mode ho entenc, es una part que practicament ja está feta i espere i supose que a partir de lo nou no correguen tant xD. En Hunter x Hunter va passar algo paregut, després de vore la versiò del 99, l'altra a mi almenys no em va fer molta gracia, però després, amb les noves sagues (la de les formigues en concret) ja la cosa canvia i queda prou be la del 2011. Esperem que amb lo nou de Fly passe algo paregut i deixen una bona reliquia per la prosperitat. Salut... I força al kanut! :maria:
 
sr_levi
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 18:00

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

dv. 18 juny 2021, 18:21

Ultimament els remakes, reimaginacions o reinvencions deixen molt que desitjar... La veritat no esperava res d aquesta nova serie per motius que comentes Otohure. El contingut d'avui en dia (no nomes series) en general te un ritme que no et deixa gaudir-lo. Et tiren informacio, imatges, planols sense parar, sense deixar-te "mastegar" la situacio.
 
Crmm
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 17 juny 2021, 09:53

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

dv. 18 juny 2021, 23:19

Me gustaria verla,la recomendais(para un fan de la antigua)?
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 12:59

Crmm ha escrit:
Me gustaria verla,la recomendais(para un fan de la antigua)?
Podries veure-la però abans sabent certs punts que potser a una fan antiga podria no fer-li massa gràcia. Començant per la rapidesa dels esdeveniments en la sèrie. L'entrenament del nostre protagonista, Fly, és molt curt. No veiem pràcticament res, tan sols veiem després els avenços de Fly, però sense saber perquè ha avançat. (Spoiler)

També el mestre de Fly, mor als el capítol 4, quan en l'original moria en el capítol 24, aproximadament.

Això d'anar tan "ràpid" i anar com "volant" per la sèrie em recorda a un tema molt polèmic, Bola de Drac Z Kai.

Segurament el coneixeràs si t'agrada Bola de Drac Z, o el coneixeràs per la polèmica.

Si no el coneixes, jo t'explico. Bola de Drac Z Kai és un resum MOLT, MOLT, resumit de DBZ. DBZ dura 291 capítols i DBZ Kai dura aproximadament 90, com pràcticament va "volant" per cada saga. (Spoiler) La saga dels guerrers de l'espai, en DBZ Kai dura 6 capítols. Ja et pots imaginar, ... Doncs l'anime de Fly em recorda molt a nivell de rapidesa a DBZ Kai.

Mentre assumeixis això i et sembli bé, si pots veure-la sense problemes.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 14:32

Otohure ha escrit:
Crmm ha escrit:
Me gustaria verla,la recomendais(para un fan de la antigua)?


També el mestre de Fly, mor als el capítol 4, quan en l'original moria en el capítol 24, aproximadament.






Como va a morir en el capitulo 24 en la vieja? moria en el 8...
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 14:54

Llamar estafa a algo gratis.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 15:11

Als més nostàlgics que us està semblant la nova sèrie?
Jo no vaig veure l'original i estic enganxadíssim a la nova, potser ara que estem a la part inèdita no aniran tan ràpid.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 15:20

tebas_king ha escrit:
Llamar estafa a algo gratis.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 16:02

A ver, voy a opinar más abiertamente sobre la nueva serie.

1º ¿El anime va acelerado? Si, el anime va mas o menos a x2 de la serie original. Pasa por varios motivos, uno es el factor años 90, en los cuales peleas, o escenas eran alargadas mas de lo normal simplemente por que antiguamente, la animación estaba hecha a mano. Se alargaban algunas escenas innecesariamente, para llenar el tiempo total de la duración de un capitulo. Les era mas fácil animar una escena donde por ejemplo x personaje carga su ki y dejarlo 10 segundos, con música, poco aportan esos 10 segundos que lo único cambiante es un zoom a la cara del personaje. Series donde esto se ve de sobremanera, son Captain Tsubasa, Dragon Ball Z... son series llenas de momentos GIF, donde de no ser por el audio, podrías pensar que es un gif de twitter. Gracias a dios, este tipo de escenas ha disminuido y muchas series de anime van al lio. Aparte, entiendo tranquilamente hayan decidido acelerar los capítulos, al menos los capítulos que ya se hicieron en su momento. Podrían también haber hecho un capitulo resumen (ya que se vende en Japón el BOX con los capítulos de los 90) y haber continuado la serie desde donde se dejo, pero se ha optado por hacerlo así y a mi me parece mas que correcto.

2º Cambio de diseños. Es algo muy, muy normal, que de un manga a un anime se sufran cambios de diseño. Dai no Daibouken no es ni la primera serie, ni la última en sufrir cambios de diseño. Aunque no entiendo a que te refieres con el cambio de Avan y Maam, pero bueno. También habrán cosas que cambiarán en cuanto al guion, por que, es una serie de hace 32 años y quizás el equipo de guion piense en que hay algo que queda mejor o que le da mas sentido, en este aspecto ninguna serie de anime es perfecta. Solo recuerdo una serie de anime que es 100% (o casi) al manga y es Full Metal Alchemist Broterhood, luego hay casos como Yu Yu Hakusho, en el que el anime, salvó el nefasto final de el manga.

3º CGI. Bajo mi punto de vista tiene un CGI bastante disimulado, hay otras series como Berserk que es para echarse a llorar. Sinceramente es de lo que menos me podría llegar a molestar.

Resumiendo, los animes basados en mangas, sufren de esto por lo que te sientes estafado y lo seguirán teniendo. Ten claro, que si TOEI hiciese hoy mismo Dragon Ball, posiblemente reduciría el tamaño de capítulos mucho. Pero es lo que hay hoy en dia, nada mas hay que ver Attack on Titan han adaptado 34 volúmenes de manga en menos de 100 capitulos (78 por el momento) y a nadie le ha dado esa sensación de que todo va muy rápido, pero como esta la puedes comparar con la de los 90, piensas... ¿esta va muy rápido o la otra iba muy lenta?
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 16:33

Bluepheasant ha escrit:
Als més nostàlgics que us està semblant la nova sèrie?
Jo no vaig veure l'original i estic enganxadíssim a la nova, potser ara que estem a la part inèdita no aniran tan ràpid.


Com a fan de la serie original, els únics peròs que li trobo a la nova son la falta de la música original i un petit excés de CGI, però en general es veu força bé, la trama avança a bon ritme i s'eviten allargament innecesaris i per fi podem veure la continuació d'on ho va deixar sense inventar-se finals precipitats.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 18:42

terminator ha escrit:
Otohure ha escrit:
Crmm ha escrit:
Me gustaria verla,la recomendais(para un fan de la antigua)?


També el mestre de Fly, mor als el capítol 4, quan en l'original moria en el capítol 24, aproximadament.






Como va a morir en el capitulo 24 en la vieja? moria en el 8...
Ah, entenc.

Jo abans d'escriure aquest text em vaig informar en webs informatives d'anime que considerava "fiables", però si la informació malgrat el que m'he informat era falsa, les meves sinceres disculpes.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 18:45

tebas_king ha escrit:
Llamar estafa a algo gratis.
Que vols dir amb gratis? Jo pagament tots els mesos per poder veure anime.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

ds. 19 juny 2021, 19:00

Otohure ha escrit:
tebas_king ha escrit:
Llamar estafa a algo gratis.
Que vols dir amb gratis? Jo pagament tots els mesos per poder veure anime.


Reclama el dinero donde pagues entonces. Si te sientes estafado/a supongo que puedes ir a consumo también. Me parece demasiado decir que es una estafa, puedes decir por que no me gusta. No has pagado la licencia o no te has comprado los blu-rays. Lo consumes de una plataforma, que ni cuenta como licencia para españa y lo puedes ver legalmente gratis a través de cualquier otra plataforma.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants