Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Bleach última temporada anime

dc. 18 març 2020, 15:22

S'ha anunciat que faran el anime de la ultima saga de Bleach(manga). Diria que és oficial. Era l'última saga que faltava des que van cancel·lar l'anime de Bleach.

Imatge

Imatge

Font: https://twitter.com/Bleach_Mx/status/12 ... 5327673345
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Bleach última temporada anime

dc. 18 març 2020, 19:10

Quina manera de malgastar els calers perquè mira que recordo llegir l'última saga de la sèrie i tots els combats eren avorrits i gens interessants. Sempre en va semblar que la primera part de la història era genial la de hueco mundo regular però l'última era horrible. Esperem que no tingui molt bona acollida perquè si no ens trobarem que trauran una segona part amb els fills i aquesta sèrie fa molt que va perdre el nord.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Bleach última temporada anime

dc. 18 març 2020, 23:19

stex3 ha escrit:
Quina manera de malgastar els calers perquè mira que recordo llegir l'última saga de la sèrie i tots els combats eren avorrits i gens interessants. Sempre en va semblar que la primera part de la història era genial la de hueco mundo regular però l'última era horrible. Esperem que no tingui molt bona acollida perquè si no ens trobarem que trauran una segona part amb els fills i aquesta sèrie fa molt que va perdre el nord.

Tan dolenta és la saga? Jo no l'he llegit, però sí que és veritat que he llegit alguns tweets dient que és una saga bastant dolenta. També he llegit que potser canvien el final i alguna cosa més.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Bleach última temporada anime

dt. 14 abr. 2020, 21:09

Bleach hauría d'haber acabat amb la derrota de l'Aizen.
Encara hi ha alguns que volen que es continui el doblatge de la serie i está clar que aquesta está condemnada a no acabarse.
Este es el camino
 
JoanM
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 14:24

Re: Bleach última temporada anime

ds. 23 gen. 2021, 15:27

Es sap més o menys quina és la data de llançament? Fa temps que en sento parlar pero encara no he vist cap data oficial, només que està en procés.

A mi personalment em va semblar un final acabat una mica a corre-cuita. Podrien haver expandit una mica més ja que s'hi havien posat. Em va donar la impressió que moltes batalles es solucionaven de forma una mica amb una flipada, amb evolucions una mica ridicules (com la de la yoruichi) i fins i tot batalles que no es mostraven, com la del Sado. A veure si l'anime aprofundeix més pero no crec que pugin canviar moltes coses.
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Bleach última temporada anime

dj. 11 feb. 2021, 02:00

JoanM ha escrit:
Es sap més o menys quina és la data de llançament? Fa temps que en sento parlar pero encara no he vist cap data oficial, només que està en procés.

A mi personalment em va semblar un final acabat una mica a corre-cuita. Podrien haver expandit una mica més ja que s'hi havien posat. Em va donar la impressió que moltes batalles es solucionaven de forma una mica amb una flipada, amb evolucions una mica ridicules (com la de la yoruichi) i fins i tot batalles que no es mostraven, com la del Sado. A veure si l'anime aprofundeix més pero no crec que pugin canviar moltes coses.

Avui he vist un vídeo a youtube i posa que serà durant el 2021. Però diria que de moment no han mostrat res més.
 
Avatar de l’usuari
trigun747
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 04 feb. 2021, 19:45

Re: Bleach última temporada anime

dj. 04 març 2021, 23:35

Ostres!! Justament aquesta setmana havia acabat de veure l'anime, que el vaig començar fa anys però es va quedar a mitges perquè se'm va començar a fer força pesat. Les primeres temporades em van agradar molt, però poc a poc la història se'm feia cada vegada més infumable. Hi havia parts molt interessants (especialment la part de la societat d'ànimes amb tots els capitans i els primers power ups potents de l'Ichigo), però barrejades amb altres que no em van enganxar res com la del final amb els fullbringers. No sé, els personatges anaven perdent essència i carisma. Tot i que no m'agrada deixar-les sense acabar, així que a veure aquesta darrera temporada quina pinta té!! A veure si el temps d'aturada val la pena!
 
Avatar de l’usuari
KunZ
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 08 març 2021, 15:49

Re: Bleach última temporada anime

dl. 08 març 2021, 16:03

una llàstima tot el que va passar després de l'Aizen, pel meu gust la sèrie va perdre molt i no em va acavar d'enganxar com feia abans.

Aveure què tal el que treuen i si val la pena, jo el manga no el vaig veure només l'anime.
 
Avatar de l’usuari
Rikuvampire
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 08 abr. 2021, 14:10

Re: Bleach última temporada anime

dj. 08 abr. 2021, 14:38

Tot i que coincideixo que la serie hauria d'haver acabat amb la saga Aizen, em faria bastanta il·lusió que acabessin l'última temporada de l'anime, i si arriba en català millor que millor per tenir-la complerta.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
TKXYMK
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 19:54

Re: Bleach última temporada anime

dj. 08 abr. 2021, 23:28

Jo vaig deixar penjada l'última saga del manga (que és la que ara estrenaran a l'anime).
Coincideixo amb els companys que la serie s'allarga estúpidament. Crec que el problema arriba a la batalla a Karakura Town. Fins aleshores, tot el que passava per Hueco Mundo era interessant.

P.S.: la saga a la societat d'ànimes és de lo millor que he vist en shonen.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Bleach última temporada anime

dg. 11 abr. 2021, 21:18

stex3 ha escrit:
Quina manera de malgastar els calers perquè mira que recordo llegir l'última saga de la sèrie i tots els combats eren avorrits i gens interessants. Sempre en va semblar que la primera part de la història era genial la de hueco mundo regular però l'última era horrible. Esperem que no tingui molt bona acollida perquè si no ens trobarem que trauran una segona part amb els fills i aquesta sèrie fa molt que va perdre el nord.


És un sentiment compartit per la majoria que la 1º part de Bleach (fins que Aizen escapa de la societat de les ànimes) va tenir un nivell brutal i la saga del Hueco Mundo not bad. Ara bé, tota la resta el nivell va ser força baix.

Si treuen l'última temporada segurament la miri perquè no recordo si vaig acabar el manga o no però amb expectatives molt baixes, óbviament.

Rikuvampire ha escrit:
Tot i que coincideixo que la serie hauria d'haver acabat amb la saga Aizen, em faria bastanta il·lusió que acabessin l'última temporada de l'anime, i si arriba en català millor que millor per tenir-la complerta.


Si no ve doblat ni OP vindrà Bleach xd Amb això vull dir que més val que t'ho treguis del cap, company...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
DavRent
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dl. 12 abr. 2021, 19:06
Ubicació: Castelló de la Plana

Re: Bleach última temporada anime

dl. 12 abr. 2021, 19:23

En la meua opinió, Bleach va ser un anime que va marcar tant a una generació (entre els que m'incloc), que de segur que tindrà un èxit enorme aquest arc final. Ara bé, ja que per fi van a adaptar l'últim arc, esperem que no comencen a divagar i treure històries totalment inventades i que no lliguen per a res amb la història principal... Que les últimes temporades estaven plenes de morralla sense sentit...
 
Avatar de l’usuari
Lili
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 03 maig 2021, 15:44

Re: Bleach última temporada anime

dl. 03 maig 2021, 16:39

Bleach i Naruto van marcar una època, tal com diu DavRent, però ara els animes són diferents, ja no és normal veure un anime amb taaaant farcit. Me n'alegro de que es faci aquesta última temporada perquè cap anime es mereix acabar a la meitat. Personalment he començat a veure la sèrie un altre cop (sense els 160 capítols de farcit) per refrescar una mica.
 
Avatar de l’usuari
Gavira el Grande
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 02 nov. 2020, 15:17

Re: Bleach última temporada anime

dl. 03 maig 2021, 23:38

Lili ha escrit:
cap anime es mereix acabar a la meitat.


Los japoneses son expertos en eso. Jonu también.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bleach última temporada anime

dg. 12 set. 2021, 10:39

Algú sap com puc veure Bleach en català desde l'episodio 1?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants