Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
johnsie2000
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 13 nov. 2020, 19:57

Re: Lupin III: The First

ds. 14 nov. 2020, 08:36

Jo flipava amb Lupin i tota l'estètica setentera que tenia. Ganes de recuperar-la i veure la pel.li.

-------------------

Ostia!
Acabo de veure el trailer de la pel.li i el 3D és al.lucinant!
 
Sazaia
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 23:14

Re: Lupin III: The First

dv. 25 des. 2020, 22:21

Bé, el proper mes de gener ja la podrem veure en cinemes, espero que no sigui com la peli CGI de Saint Seiya i es pugui gaudir fins i tot sense haver-hi vist res d'en Lupin abans
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Lupin III: The First

ds. 26 des. 2020, 10:23

El que es l'obra original, el manga, les històries són autoconclusives. No hi ha un fil argumental complex. Simplement sabent que en Lupin és un lladre amb moltes habilitats i pervertit, n'hi ha prou.
Mira el Castell de Cagliostro que està doblada al català per introduir-t'he en ell. Això sí per drets d'autor d'aquella època a en Lupin l'anomenen Wolf.


El manga de Lupin III ens presenta un personatge del mateix nom el qual és un lladre. Aquest segons l'autor és el nét del lladre de quant blanc Arsène Lupin, personatge de novel·la creat per en Maurice Leblanc. D'aquí que en Lupin III també es conegui com a Arsène Lupin III, encara que el nom Arsène pel protagonista no s'utilitzi al manga. Això va donar lloc que per qüestions de dret d'autor durant molt de temps, fora del Japó, no es pogués utilitzar el nom "Lupin" i aquest fos reanomenat com "Rupan" o "Wolf", justament a la versió catalana d'El castell de Cagliostro, és anomenat d'aquesta darrera manera.
Lupus Sigarrensis l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 26 des. 2020, 20:41, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Lupin III: The First

ds. 26 des. 2020, 17:09

Lupin III la vaig veure gràcies al meu pare per éll significa molt i podría dir que "es el seu Bola de Drac" juntament amb Chicho Terremoto.
Jo per la meva part he vist moltíssimes históries de Lupin III i crec que els que només heu vist la de Cagliostro o algun episodi casual, aquesta peli pot ser disfrutable igualment.
Este es el camino
 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Lupin III: The First

dt. 06 abr. 2021, 13:23

Coneixeu alguna forma de mirar aquesta pel·lícula en Català (o sinó en Castellà...)?
No vaig poder anar al cinema, sabeu si està disponible en pirata o en alguna plataforma online?
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Lupin III: The First

dt. 06 abr. 2021, 17:42

Un altre que amb el coi de confinaments muncipals/comarcals, un o altre no l'ha va poder anar a veure.
He mirat a Filmin, plataforma on Selecta sempre hi posa les pel·lis i no hi és. Tocarà a esperar a que la hi posin o que surti en edició domèstica.
 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Lupin III: The First

dc. 02 juny 2021, 23:28

Crec que ja ho debeu saber, però fa un parell de dies Selecta va confirmar per Twitter que ja es pot veure a Filmin i a Rakuten.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Lupin III: The First

dg. 01 gen. 2023, 23:00

Reobro aquest fil per dir-vos (als que no ho sabeu ja) que Lupin III: The first s'ha reemès avui a l'X3!
Ja es pot trobar a la carta al link:
https://www.ccma.cat/tv3/sx3/lupin-iii- ... o/6194572/
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Lupin III: The First

dl. 02 gen. 2023, 08:25

No m'ha cridat mai l'atenció Lupin... Se suposa que esta és la primera película? És una saga?
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Lupin III: The First

dl. 02 gen. 2023, 08:55

Sinistre. ha escrit:
No m'ha cridat mai l'atenció Lupin... Se suposa que esta és la primera película? És una saga?
No, no és la primera pel·lícula. Hi ha 13 pel·lícules, de les quals només s'ha doblat al català "Lupin III: El castell de cagliostro", dirigida per Hayao Miyazaki. A mi tampoc m'ha cridat mai l'atenció, només havia vist la col·laboració de Lupin amb Detectiu Conan.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Lupin III: The First

dl. 02 gen. 2023, 10:53

Oh, pensava que era un reboot o algo així. Com es deia The First...

Encara em fa més pal, doncs xd
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Lupin III: The First

dl. 02 gen. 2023, 13:23

Sinistre. ha escrit:
Oh, pensava que era un reboot o algo així. Com es deia The First...

Encara em fa més pal, doncs xd
Ni idea de si és un reboot. No segueixo la sèrie.
Canal de discord Anime SX3
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants