Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Us sonen aquests animes?

dj. 16 jul. 2020, 18:23

Hola!
Creo aquest tema per, tal i com diu el títol, m'ajudeu a identificar dos animes que m'han vingut al cap ara mateix.

El primer anime tracta d'una guerra entre la Terra i una raça alienigena molt semblant als humans. Al final, resultava que els aliens no eren aliens, si no humans del futur que no sabien que el seu planeta era la Terra ja que havia patit un canvi greu.
El segon anime recordo que hi sortia un tren que viatjaba per l'espai i a dins del tren hi havien naus pilotades per reïnes històriques com Cleopatra. (La Reïna del Mil·leni)
L'últim anime crec que era del creador de Harlock. Tractava també d'una nau espacial. El que recordo es que a la nau, juntament amb la tripulació, viatjaba un nen que anava acompanyat per un animal que semblava una mena de dinosaure blanc molt gros.

A algú li sonen aquests animes?
Comte Urà l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 16 jul. 2020, 22:07, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Us sonen aquests animes?

dj. 16 jul. 2020, 20:00

Ostres la ultima pensava que era ''Exploradores del espacio''
Però l'animal era el gat de la Lorena Yoi. (Yayoi en Japonès)
Si busques aquesta la tinc quasi completa en castellà.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Us sonen aquests animes?

dj. 16 jul. 2020, 20:08

L'animal era gran. Era com una barreja entre els Moomins i un cavall. Recordo que a la pel·lícula el nen i l'animal acababen molt malament. (Spoiler: l'animal era brutalment assassinat per una mena de tentacles espacials).

Tots tres animes es van emetre en català. Potser quan en Cortexian amplii més la seva base de dades de doblatge les trobo. XD

EDITO: Xagasa, he buscat la série que menciones tú. I m'has fet recordar més. Del segon anime que he mentat, la protagonista s'asemblava molt a la dona rossa de"Exploradores del espacio". Sabeu si aquesta sèrie té OVAs o una pel·lícula? Recordo que es van emetre a "Manga".
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Us sonen aquests animes?

dj. 16 jul. 2020, 21:58

La peli de exploradores del espacio es diu la reina del mileni i es va doblar en català.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Us sonen aquests animes?

dj. 16 jul. 2020, 22:06

Merci Xagasa!! Ja hem trobat un!
 
Avatar de l’usuari
daxs
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dg. 03 gen. 2016, 18:49

Re: Us sonen aquests animes?

dt. 28 jul. 2020, 14:59

Comte Urà ha escrit:
Hola!
Creo aquest tema per, tal i com diu el títol, m'ajudeu a identificar dos animes que m'han vingut al cap ara mateix.

El primer anime tracta d'una guerra entre la Terra i una raça alienigena molt semblant als humans. Al final, resultava que els aliens no eren aliens, si no humans del futur que no sabien que el seu planeta era la Terra ja que havia patit un canvi greu.
El segon anime recordo que hi sortia un tren que viatjaba per l'espai i a dins del tren hi havien naus pilotades per reïnes històriques com Cleopatra. (La Reïna del Mil·leni)
L'últim anime crec que era del creador de Harlock. Tractava també d'una nau espacial. El que recordo es que a la nau, juntament amb la tripulació, viatjaba un nen que anava acompanyat per un animal que semblava una mena de dinosaure blanc molt gros.

A algú li sonen aquests animes?


El Primer anime pot ser Macross?
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Us sonen aquests animes?

dt. 28 jul. 2020, 15:56

El que recordo és que tots aquests animes eren pel·lícules que emetia TV3 o Canal 33 els caps de setmana després del Super3.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Us sonen aquests animes?

dj. 12 nov. 2020, 08:53

Ja he trobat el titol de una de les pel.lícules que buscava. No éra un anime, era francesa. Era "Els amos del temps".

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants