Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 18:28

La veritat és que no tinc gaires esperances perquè al cap només hi tinc uns quants flashbacks de quan era petit, però vamos allá:

- Estètica futurística, tipus evangelion. Sembla Akira, però no ho és.
- Dibuix realista (o almenys així ho recordo. Molt més que Akira)
- Molt fosca, tant en colors com amb la impresió que feia la pel·lícula en si (d'estil metafísic).
- Sang i fetge, o sigui que estic inclinat a pensar que es de principis-mitjans dels 90.
- Una noia i un noi.
- Recordo el mar i un port. Podria ser la bahia de Tokyo?
- Hi havia una guerra. Recordo portavions i tancs, tot i que em sembla que tenien com un aspecte abandonat/descuidat.
- Crec que és una pel·li, però ben mirat també podria ser una ova. El cas es que recordo posar el 33 un dissabte/diumenge cap al migdia fa +15 anys (crec que 2003-2004) hi en unes dues hores l'havien acabat.
- En català si o sí.

Li sona a algú?

Merci!
thegarfel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 24 ago. 2020, 19:25, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 18:31

Pot ser Grey objectiu digital o Venus Wars?
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 18:45

Ei!

- No, no és Grey: no tenia un rollo tan postapocalítpic.
- Venus Wars s'hi acosta més, però no s'ha emés en català, no? Tampoc la recordo taaan futurista: jo crec que la que busco passava a un Tokyo fosc, sense ànima, estil anys 90.

Igualment les dues pel·lis molen, me les apunto per veure-les ara que estic veient coses de l'època.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 19:40

Venus Wars te doblatge català.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 20:04

Ah, si que hi és.

He vist algun fragment a youtube i té bona pinta, però segueixo pensant que no és aquesta....

Merci igualment!
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 406
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 22:18

per si de cas:

- tokyo babylon
- el jutge de les tenebres
- green legend ran
- alita
- patlabor
- roujin Z
- ghost in the shell

si no es cap d'aquestes, concreta una mica més el que recordis i la treiem segur ;)
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 22:44

Anem a pams:

- Tokyo babylon podria ser, si. El minut 11 d'aquest vídeo te la pinta de ser-ho https://www.youtube.com/watch?v=zHK3I8W3D_c. El problema és que aixó és una sèrie i jo recordo haver vist tota la trama d'una tirada abans de dinar.
- No és el jutge de les tenebres.
- Green legend ran té coses de la pel·li que busco, però jo la recordo més fosca encara i més adulta. L'animació tampoc m'encaixa. Per cert, vaia escenes de despelote que té aquesta pel·li.
- Crec que no es Alita.
- No és patlabor, almenys no pas la sèrie.
- No és Roujin Z.
- Ghost in the shell podra ser. La tinc baixada per veure-la aquesta setmana aviam si em ve la inspiració.


Val a dir que també pot ser que estigui barrejant dues pel·lícules alhora. Recordo tres escenes en particular:

- Una escena en la que el noi o la noia esta tumbat/da al terra i l'altra ajupit. Es fosc, sembla una claveguera o un tunel. També podría ser un container a un port de càrrega o alguna part d'el port que evoca aquesta sensació (i dale amb els ports!)
- Una escena que sembla la sala de control de Nerf a Evangelion o el pont de la nau del capità Harlock.
- Una escena total de guerra amb tancs centrats cap a un únic objectiu. Crec que potser es una invasio extraterrestre? No ho sé ben ve, pero sembla un problema força gran perquè es requereixin tants tancs.

I també hi han altres coses que no he mencionat perquè arribats a aquest punt podria ser tot un somni. Les dècades d'anime passen factura:

- Crec que hi ha alguna modificació ciberntica en plan Deus Ex i no tant com a Ghost in the Shell. Els protagonistes em segueixen semblan 100% humans però.
- Cigarrets? Em sembla que es fumava bastant a tota la pel·li... pero encaixa amb l'època que es van fer totes aquestes pel·lis, o sigui que potser no és rellevant.

Merci ackman!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 23:19

Podria ser Kaze no Na wa Amnesia / El viento de Amnesia / El vent d'Amnèsia (1990).
fitxa de dobaltge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 23:31

Poden ser Dominion Tank Police o Royal Space Force?
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 23:32

Jolín, doncs El vent d'Amnèsia potser és la que s'acosta més de totes. Em pregunto quantes pel·lis hi ha d'aquest estil?

Igualment ja me la baixo només pel despelote random que he trobat a mitja pel·li jaja. Quina pena que això dels mugrons ja no es porti al cinema japonés d'avui en dia, amb lo que bé i natural que li quedava a aquest mitjà d'entreteniment. Obrim fil +18?

Merci tato!
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 406
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 23:36

thegarfel ha escrit:
Anem a pams:

- Tokyo babylon podria ser, si. El minut 11 d'aquest vídeo te la pinta de ser-ho https://www.youtube.com/watch?v=zHK3I8W3D_c. El problema és que aixó és una sèrie i jo recordo haver vist tota la trama d'una tirada abans de dinar.
- No és el jutge de les tenebres.
- Green legend ran té coses de la pel·li que busco, però jo la recordo més fosca encara i més adulta. L'animació tampoc m'encaixa. Per cert, vaia escenes de despelote que té aquesta pel·li.
- Crec que no es Alita.
- No és patlabor, almenys no pas la sèrie.
- No és Roujin Z.
- Ghost in the shell podra ser. La tinc baixada per veure-la aquesta setmana aviam si em ve la inspiració.


Val a dir que també pot ser que estigui barrejant dues pel·lícules alhora. Recordo tres escenes en particular:

- Una escena en la que el noi o la noia esta tumbat/da al terra i l'altra ajupit. Es fosc, sembla una claveguera o un tunel. També podría ser un container a un port de càrrega o alguna part d'el port que evoca aquesta sensació (i dale amb els ports!)
- Una escena que sembla la sala de control de Nerf a Evangelion o el pont de la nau del capità Harlock.
- Una escena total de guerra amb tancs centrats cap a un únic objectiu. Crec que potser es una invasio extraterrestre? No ho sé ben ve, pero sembla un problema força gran perquè es requereixin tants tancs.

I també hi han altres coses que no he mencionat perquè arribats a aquest punt podria ser tot un somni. Les dècades d'anime passen factura:

- Crec que hi ha alguna modificació ciberntica en plan Deus Ex i no tant com a Ghost in the Shell. Els protagonistes em segueixen semblan 100% humans però.
- Cigarrets? Em sembla que es fumava bastant a tota la pel·li... pero encaixa amb l'època que es van fer totes aquestes pel·lis, o sigui que potser no és rellevant.

Merci ackman!


només per aclarir, tokyo babylon són 2 ovas així que pot ser. lo de un estirat al terra crec que encaixa, però altres coses no així que potser sí que barreges 2 XD
espero que sigui el vent d'amnesia com diu tato, o the cockpit! (aquí sí que fumen molt jajaja). El vent d'amnèsia és de les meves favorites!
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 23:39

- No és Dominion Tank Police, no em diu res.
- Royal Space Force té alguna escena que si em fa venir algun flashback (com ara a: https://www.youtube.com/watch?v=KpHPizOiRbE), però no recordo tanta estètica espacial. Per cert, l'art d'aquesta pel·li és collonut!

Merci Comte Urà!
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dl. 24 ago. 2020, 23:47

Tonaré a fer una ullada a Tokyo Babylon. L'estètica hi encaixa molt.

No és la de "the cockpit". Jo crec que els dos protagonistes dels que parlo són aliens a la resta del tema del la pel·lícula, en plan si han vist involucrats per desgràcia. Quan penso en la escena aquella del port/claveguera em ve com una sensació de que fugien o que no volien participar en algo.

La veritat és que no crec que sigui possible trobar aquesta pel·li basant-me en records i sensacions de quan tenia 9 anys. Tampoc ajuda que les temàtiques siguin tant similars en aquesta època... però bueno, per provar que no quedi i de pas m'estic enduent bones recomanacions de part de tots!
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 406
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dt. 25 ago. 2020, 00:03

A veure si la trobes. Fixant-me en la data que dius, ara penso en aquestes i són les últimes que dic ja XD

Queen emeraldas
Wicked city
Harmagedon??? -> https://elmilloranime.blogspot.com/1983 ... gedon.html

no se però ara m'encaixa que sigui Harmagedon :O
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Algú coneix aquesta pel·li/ova/sèrie?

dt. 25 ago. 2020, 10:05

Merci ackman!

Em sembla que no n'és pas cap, però Harmagedon mola o sigui que també cap al disc dur per veure-la aviat

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants