Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

"Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dt. 22 set. 2020, 17:51

Selecta acaba de pujar el cartell i ha anunciat la data d'estrena d'aquesta pel·lícula de l'estudi Trigger (Kill la Kill, Darling in the FranXX, ...), que arriba també en català el 23 d'octubre als cinemes:

Imatge
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dt. 22 set. 2020, 19:09

Fa temps van deixar caure que la doblarien però sent Selecta no les tenia totes. És una gran notícia, per fi ens arriba una mica d'anime encara que sigui tant puntualment. A veure si també compleixen amb la de Lupin i la de Digimon que també van anunicar el seu doblatge però encara no se'n sap res.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dt. 22 set. 2020, 21:58

Segurament l'anire a veure, espero que no doblin la de Digimon; un franquicia que mai s'ha doblat en català...
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dc. 23 set. 2020, 12:53

Jo també espero que no doblin la de Digimon, és com demanar que doblin les pelis de Naruto al català quan la sèrie mai a estat doblada.
Tots hem crescut amb la sèrie en castellà i amb un MOLT bon doblatge, a més personalment sóc bastant reticent a canviar de llengua en una sèrie/pel·lícula que pertany a una saga (sigui en format sèrie o cinematogràfica) quan ja estic acostumat a un en concret.
No vaig veure la seqüela de Buscando a Nemo ni l'última de Toy Story en català, tampoc ho faria ara amb Digimon per la mateixa raó, a més seria una decisió empresarial 'per mi' bastant estúpida.
Però bé si la posen no hi posaré pegues.
Parlant de la pel·lícula me n'alegro que la doblin, ara falta veure el tràiler i conèixer l'elenc de veus, falta tot just un mes per que l'estrenin, a veure si s'afanyen.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dc. 23 set. 2020, 13:05

Jo opino igual, també preferiria que doblessin una altra pel·lícula abans que la de Digimon (és que em sembla incomprensible que no hagin doblat "Tenki no Ko" i en canvi doblin Digimon... :ein: ). Però si l'acaben doblant no deixarà de ser curiós per a fer-se una idea de com seria sentir-la en català, com la peli de Kenshin recuperada fa res, que gairebé tots haurem conegut la sèrie en castellà, però ens ha fet il·lusió recuperar aquesta raresa en català :p
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dc. 23 set. 2020, 18:11

Jo opino totalment diferent. Com vosaltres vaig veure al seu dia Digimon Adventure i Digimon Adventure 02 en castellà. Amb Digimon Tri no vaig tenir cap problema en veure-la en japonès i subtitulada, el mateix que ara amb l'actual remake de Digimon Adventure. Quan van anunciar que podria arribar en català aquesta pel·lícula que segons sembla amb ella es tancarà definitivament les aventures d'en Taichi, Agumon i companyia, em va sobtar, però alhora tenint molta il·lusió per escoltar aquests personatges amb la meva llengua ni que sigui amb l'última aventura. Fins i tot no descarto també anar a veure-la també en castellà. A veure que passarà.

Respecte a Promare, la desconec totalment, al principi no la tenia en compte per veure-la, però ja l'he apuntat al calendari. A veure l'argument i també evidentment el doblatge. M'ha picat la curiositat.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dc. 23 set. 2020, 18:25

La veritat és que fot bastant que amb lo limitats que estem la Generalitat es plantegi finançar la de Digimon d'entre les moltes estrenes que fa Selecta al cinema (sobretot tenint en compte que la de Mazinger Z no es va doblar tot i haver la sèrie en català, amb molts més episodis i més fidel que el castellà de fet) però tampoc crec que se li hagi de fer un lleig al doblatge que puguin fer. No entenc gaire de la franquícia però tinc entès que és el primer material que ens arriba de la nova era de Digimon, que a banda de recuperar els fans de l'antiga busca agafar-ne de nous pel que no em sembla tant boig que comenci la versió catalana amb aquesta pel·lícula.

El que trobo estrany és que té tota la pinta que aquesta llicència és una prova per part de Selecta per portar més material d'aquest nou Digimon i crec que quedarà una mica lleig fer-li un doblatge en català per que després la resta de pel·lícules no en tinguin. A més em sembla que aquesta és una sequela...

PD: M'agradaria saber si va ser Selecta o la Gene qui va escollir doblar aquest film (recalco que encara no està confirmat que el doblatge s'hagi fet). Per una banda imagino que la Gene escolleix d'entre un repertori d'estrenes per fer el finançament però per l'altra Selecta és la que escull com d'ambiciosa pensa fer cada estrena.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dj. 24 set. 2020, 10:51

Frydivx ha escrit:
Jo també espero que no doblin la de Digimon, és com demanar que doblin les pelis de Naruto al català quan la sèrie mai a estat doblada.
Tots hem crescut amb la sèrie en castellà i amb un MOLT bon doblatge, a més personalment sóc bastant reticent a canviar de llengua en una sèrie/pel·lícula que pertany a una saga (sigui en format sèrie o cinematogràfica) quan ja estic acostumat a un en concret.

Cortexian05 ha escrit:
La veritat és que fot bastant que amb lo limitats que estem la Generalitat es plantegi finançar la de Digimon d'entre les moltes estrenes que fa Selecta al cinema (sobretot tenint en compte que la de Mazinger Z no es va doblar tot i haver la sèrie en català, amb molts més episodis i més fidel que el castellà de fet) però tampoc crec que se li hagi de fer un lleig al doblatge que puguin fer. No entenc gaire de la franquícia però tinc entès que és el primer material que ens arriba de la nova era de Digimon, que a banda de recuperar els fans de l'antiga busca agafar-ne de nous pel que no em sembla tant boig que comenci la versió catalana amb aquesta pel·lícula.

+1
La de Digimon la aniré a veure en castellà, ja fa temps que no escolto als personatges amb les seves veus.
Si es dobla en català sería un cas Kenshin 2.0 que tenim la pel·lícula doblada però la serie no. (hi ha rumors de que la serie la van doblar pero no es va emetre).
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dj. 24 set. 2020, 16:55

El cas de Kenshin va ser una mica diferent ja que no hi havia res de cinema, i desconec com TV3 es va fer amb els drets. A més, la varen emetre una única vegada i de matinada. Va ser un cas molt extrany

COincideixo amb digimon. El doblatge castellà és bonissim(la multiple feina dels actors és genial) i seria molt extrany veure'l en català
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dv. 02 oct. 2020, 01:14

Noín ha escrit:
El cas de Kenshin va ser una mica diferent ja que no hi havia res de cinema, i desconec com TV3 es va fer amb els drets. A més, la varen emetre una única vegada i de matinada. Va ser un cas molt extrany

COincideixo amb digimon. El doblatge castellà és bonissim(la multiple feina dels actors és genial) i seria molt extrany veure'l en català

Si et dic animes que no vull que es doblin en català només hi ha uns pocs que són:
Black Lagoon, Naruto,Digimon, Pokémon (tot i tenir 160 episodis doblats), Fullmetal Alchemist i D. Gray Man per mi son les series millor doblades en castellà i les veus s'han quedat en la meva memòria.
Ja vaig parlar a un altre post de que m'agradria per aquest nou 3XL
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dv. 02 oct. 2020, 01:16

Tinc moltes ganes de veure Promare, l'Albert Trifol va dirigir el doblatge en castellà de Bleach i va fer una fenia molt bona amb un repartiment de primera.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dj. 08 oct. 2020, 19:32

Aquí el tràiler!

 
hombre_feliz
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 18 nov. 2020, 19:47

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dc. 18 nov. 2020, 19:55

¿Bombers amb super robots? aixó promet
 
Sazaia
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 23:14

Re: "Promare", el 23 d'octubre als cinemes en català!

dv. 25 des. 2020, 22:18

Vista! Em va recordar molt a Gurren Lagann, m'agradat molt

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Sassy i 7 visitants