Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 09 juny 2021, 21:07

charlio94 ha escrit:
death note :profident: :profident:


Fa +10 anys que la van doblar xD
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Mini_Pro
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 11 juny 2021, 11:45

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 11 juny 2021, 11:48

Jo voldria que doblessin GANTZ en català i surtis en la versió remastered. Tot i que ja em conformaria amb la peli GANTZ:O doblada
 
zoraks
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 13 juny 2021, 09:11

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 13 juny 2021, 20:12

Shingeki no kyojin estaria bé tenir-la a la col·lecció...
One punch man encaixaria molt bé també en la línia del doblat... Musculman, ranma, bobobo... XD
 
sr_levi
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 18:00

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 18 juny 2021, 18:23

Ja s'ha dit, pero es q em faria bastanta ilusio: SHINGEKI NO KYOJIN
 
besodit169
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dl. 21 juny 2021, 00:21

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 21 juny 2021, 00:40

One Punch Man em tornaria boig, i Hunter x Hunter m'ajudaria a superar la mandra de veure-la
 
Kadeos
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 19 gen. 2021, 14:09

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 21 juny 2021, 12:39

Shingeki no Kiojin, Kimetsu no Yaiba, Black Clover i per curiositat pel tema de les veus que escollirien: Naruto.
 
AnnaLovelance7
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 24 juny 2021, 18:53

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dj. 24 juny 2021, 19:05

M'agradaria que es doblesin "Shingeki no kioyin", dragonball super, tokyo ghoul, Ginga Eiyū Densetsu (nova tesis), sailor moon crystal i les seves pelicules.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dj. 24 juny 2021, 20:26

AnnaLovelance7 ha escrit:
M'agradaria que es doblesin "Shingeki no kioyin", dragonball super, tokyo ghoul, Ginga Eiyū Densetsu (nova tesis), sailor moon crystal i les seves pelicules.


¡Hola Anna! Una volta, vaig mirá si hi havia Tokyo Ghoul al català (No he vist l’anime) y vaig trobar algo molt interesant, hi havia un fandub molt bó, hi crec que als fans d’aquest anime li agradaría un doblatge de la calitat d’aquest fandub. Mira-ho tu mateix. Es molt curtet, pero estic segura de que t’agradará. ツ

https://youtu.be/1O6Yi-iYgOg
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 23 ago. 2021, 21:29

Normalment poso seqüeles d'animes ja doblats com DBSuper o Fly però per un cop diré que m'agradaría que es doblés la nova d'Spriggan, que s'estrenará a Netflix i sobretot pel que ja he dit en missatges anteriors sobre l'anime en català a V.O.D.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 24 ago. 2021, 23:51

Bluepheasant ha escrit:
Normalment poso seqüeles d'animes ja doblats com DBSuper o Fly però per un cop diré que m'agradaría que es doblés la nova d'Spriggan, que s'estrenará a Netflix i sobretot pel que ja he dit en missatges anteriors sobre l'anime en català a V.O.D.

Hostia! Això pareix puro CGI!
 
Avatar de l’usuari
dantezote
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 00:05
Ubicació: Ruines de Zanarkand
Contacta:

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 25 ago. 2021, 21:06

Fate Unlimited Bladeworks, Mob Psycho, Tengen Toppa Gurren-Lagann...

Una que em faria especial il·lusió seria GTO: Great Teacher Onizuka. Estic segur que amb un bon casting, seria molt però que molt èpica, I segur que donada la seva antiguitat, no li costaria massa diners a tv3 fer-se amb la llicència.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 24 des. 2021, 00:04

Este es el camino
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 27 feb. 2022, 15:50

Doncs Bola de Drac Super, Tokyo Ghoul (amb el David Jenner fent de Kaneki, com el castellà), Shingeki no Kyogin i Hunter x Hunter (m'encantaria escoltar en Gon, en Killua i sobretot en Hisoka parlant català)
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 18 abr. 2022, 17:31

No tinc l'intenció de fer un debat calent però...
Que opineu de que Coalise faci un doblatge d'anime en català amb actors d'estudis de les Illes Balears?

No és pel tema llinguïstic/ varietat d'accents però com ja sabeu el doblatge en català no té la competència de altres ciutats com Madrid, València, etc. i aquí el problema que veig i que a llarg termini que tindría conseqüencies. L'única llengua cooficial del país que té 2 ciutats dobladores és el Gallec (Vigo i A Coruña 1,5 hores en cotxe) el doblatge de Bola de Drac Z va canviar vàries veus a la meitat de la saga buu per un canvi d'estudi, sembla que algúns actors no els hi va importar desplaçar-se a l'altre estudi. Pero en aquest cas parlem de les illes, si fos un estudi a Mataró per dir un exemple, encara. Ara mateix Mallorca tindría un conveni amb preus més baixos a que Barcelona.

Com ja sabeu Selecta s'ha carregat la continuació de sèries d'anime en castellà per abaratar costos a un estudi de València a canvi rebre crítiques dels fans i pèrdues en ventes (Slayers, Naruto Shippuden, Black Lagoon...).

Veient la porcada que ha fet Selecta amb Naruto enviant-la a València, la qual em sento indignat per que vaig comprar la primera sèrie i vam fer soroll per que es recuperés els cast de veus originals (Ara ténen una de merda a sobre increïble, ja que el nou dolatge no ha sigut benvingut per ser un canvi) només em faltaba que Selecta o altre distribuïdora que continúa fent doblatges en català amb subvencions, fossin tan garrepes de enviar per exemple una pel·li de Bola de Drac o One Piece a Balears canviant les veus d'antany, pel bé del doblatge en catalá es millor que tot es quedi a Barcelona.

Potser em puc equivocar en alguna cosa però les possibilitats son aquí.
Este es el camino
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 19 abr. 2022, 16:54

No crec que el director de l'estudi de balears acceptés doblar pel·lícules o series amb un doblatge tan reconegut pels fans. Primer perquè seria un suicidi fins i tot per la propia distribuidora i segon perquè Félix Ribalta ha mostrat en moltes entrevistes ser fan del doblatge en català i seria el primer en negar-s'hi.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants