Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 04 maig 2022, 18:18

Un anime que podria estar bé és Rave Master (2001).
És de l'autor de Fairy Tail, encara que no va tenir èxit a pesar de ser objectivament millor, per tant seria barata.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 07 maig 2022, 17:01

Faig un recull de Pel·lícules derivades de series d'anime que si s'ha doblat una de les seves pel·lis o OVA però no la sèrie principal com pot ser el cas de Kimetsu no Yaiba

Només s'ha doblat la pel·lícula rèquiem pels patriotes de la restauració, hi ha rumors que van adquirir la sèrie i que fins i tot es va doblar una petita part de la mateixa pero no es va emetre. tampoc s'han doblat Ova com "Records".
Imatge

Lupin III: S'ha doblat la pel·lícula del Miyazaki i la nova en CGI però la sèrie principal no, tampoc pel·lícules com "l'or de babilònia" o "Adéu vella joventut"
Imatge

Touch: Es va doblar l'OVA; "El somni de la Minami" les 2 ova restants no es van doblar, tampoc la sèrie de 13 episodis
Imatge

BONUS: Saint Seiya: Només s'ha doblat l'Spin-off "el quadre perdut" emès al Canal 3XL, la sèrie original no s'ha emès mai en català ni tampoc s'ha percebut demanda per ella, no obstant els protagonistes originals han tingut veus catalanes a la pel·lícula versió CGI del 2014 que va rebre crítiques negatives per part dels fans.
Imatge
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 08 maig 2022, 01:15

És força recent, de l'any passat vaja, però jo espero que portin Ex-Arm.

Un dels millors anime del que portem aquesta dècada amb dos seqüeles confirmades i amb seiyuu de la talla de la Mikasa d'Attack on Titan!

El fill pròdig d'Evangelion!

Aquí el trailer:

 
Avatar de l’usuari
Vaarpa
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 05 oct. 2020, 13:09

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 22 maig 2022, 21:50

Creo que mi top 3 sería:

1. Saint Seiya
2. Gundam SEED
3. Rurouni Kenshin

Cada uno por sus razones.. Saint Seiya por nostalgia infantil, GUNDAM SEED por darle un tono más de guerra y sociopolítica, y Rurouni Kenshin porque creo que le quedaría genial.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 24 set. 2022, 19:59


Tenint en compte que One Piece es de les prioritats del nou SX3 tant debò doblin Kenshin tant el nou anime com el classic.
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 26 set. 2022, 16:32

El doblatge de la peli em va agradarmolt, i té merit després d'estar acostumat al castellà.Ara bé. aquesta nova serie per mi no té cap mena d'interés.Em cansen força els remakdes, que tindra pitrjos interpretacionas, una banda sonora estil americà i una animació diferent. La serie ja sta bé com esta. Almenys que adaptin el final del manga
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 26 set. 2022, 21:05

Noín ha escrit:
Em cansen força els remakdes, que tindra pitrjos interpretacionas, una banda sonora estil americà i una animació diferent. La serie ja sta bé com esta. Almenys que adaptin el final del manga

El compositor del nou anime de Kenshin será Yû Takami, no té molt recorregut com a compositor;
https://www.youtube.com/channel/UCXKrWu ... 4VN_XEPf_g

Jo penso que era necessari, si es 100% fidel al manga benvinguda sigui, almenys la tindrem sense farciment, mentre no com a Dai no Daibouken i vagin a tota ostia...
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
xKarinchi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 20:02

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 25 nov. 2022, 14:54

Em fliparia veure La de Sword Art Online i la de Tensei Shitara Slime Datta Ken. Tenen bastants capítols i amb el dobladors tan bons que tenim aquí se que sortiría un doblatge molt bo
 
Avatar de l’usuari
Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 25 nov. 2022, 18:49

Sé que estic una mica anticuat amb l'anime, pero hi han unes cuantes series dels anys 2000s que es van oblidar al català i seria genial escoltar-les amb els actors de doblatge que tant estimem. Tot i que estic força agrait de tenir grans animes com el Bleach (gran part, al menys) o el Monster, trobo a faltar el gran Full Metal Alchemist. La actriu que fa al Son Gohan adolescent (aquell de principis de la saga Buu) seria perfecta per al Edward Elric! I també pel Naruto, tot i que amb aquesta serie seria una mica més difícil perque tot i que té molts bon moments hi ha massa d'esparciment.

D'animes més moderns estaria genial el One Punch Man. O potser Atac als Titans, que mai ho he començat a veure pero escolto molta gent parlar-hi bé d'aquest.

Carai, només de pensar com sonaria moltes d'aquests animes amb les veus catalanes m'emociono! *-* Fins i tot quan jugo a videojocs moltes vegadas llegeix-ho mentalment els dialecs amb aquelles veus :D
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 28 nov. 2022, 10:37

No sé si Naruto o Bleach valen la pena. Tot i que són sèries molt reconegudes, és comprometre's a sagues llarguíssimes i a deixar-s'hi molts calers. Jo tiraria per sèries d'una temporada o dos i prou... No estic ficat massa amb l'anime modern tampoc, així que no puc dir títols actuals. De tota manera Ergo Proxy, Madoka Magica i Princess Tutu per posar uns exemples són animes que potser sí que valdrien la pena
 
Avatar de l’usuari
Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 28 nov. 2022, 23:18

Ja, suposo que tens raò. Del Bleach gaire be ja s'ha doblat tot el que val la pena i ho vaig gaudir molt, però després veient-ho en japonés amb subtitols ja vaig notar que ni ha moooolt i molt d'esparciment i posiblement no valdria la pena. Del Naruto hauria que fer una selecciò amb els capítulos decents i els esparciments i això no seria gaira professional, haha. Del One Piece tot i que hi ha més de 500 encara hi tenen mes de la meitat pendent i ha molts bons moments però també molt esparciment.

Reconeixo que hi tinc molta estima per aqusetes series llargas de fa 1 o 2 décades pero entenc perfectament que podriano ser el mes convenent per doblar. El Full Metal Alchemist Brotherhood potser sí seria una bona idea ja que no es tan llarga i encara avui dia tindria la seva repercusiò.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 29 nov. 2022, 23:12


Selecta té la sèrie en BD, i si volen redimirse per lo de la destrossa de la pel·lícula d'Infinity i que tornin les veus que habíen de tornar...

https://www.eldoblatge.com/fitxa/283
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dj. 01 des. 2022, 07:53

Unknown Pseudoartist ha escrit:
Ja, suposo que tens raò. Del Bleach gaire be ja s'ha doblat tot el que val la pena i ho vaig gaudir molt, però després veient-ho en japonés amb subtitols ja vaig notar que ni ha moooolt i molt d'esparciment i posiblement no valdria la pena. Del Naruto hauria que fer una selecciò amb els capítulos decents i els esparciments i això no seria gaira professional, haha. Del One Piece tot i que hi ha més de 500 encara hi tenen mes de la meitat pendent i ha molts bons moments però també molt esparciment..


Haurien de treure Naruto Kai de veritat hahahaha.

De Mazinger no sé res. Vaig veure la sèrie fins que es va convertir en Mazinger X (jo crec que es l'últim capítol). Em fa molta ràbia que no indiquessin bé les temporades perquè sempre pensava que la sèrie estava acabada i en realitat potser més de la meitat no els vaig acabar mai perquè compraven X números de capítols...
 
Avatar de l’usuari
Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 02 des. 2022, 00:31

Haha, totalment d'acord! De fet ho veig mes necessari que el Kai del Bola de Drac (sempre que no sigui com "els capitols finals", que va ser practicament poc menys que la saga Buu redoblada).

Del Mazinger Z tinc molts bonys records per com es va emetre de cop i volta mentres veia els tipics capitols del Bola de Drac a la tele, ja que no sabia que era aixó pero els meus germans grans sí, i de seguida em vaig enganxar. Tampoc sabia gens de que el Mazinger X era originalment Great Mazinger fins poc després i em vaig quedar amb les ganes de veure-ho. Aquesta ni tan sols existeix en castellá, només espayol latino. Vaig gaudir molt d'en Grandizer també tot i els canviis espanyolitzats de noms al doblatge castellà, i estaría molt bé en català.

Carai, hi ha tantes series bones de tots els temps per doblar...
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 04 des. 2022, 23:00

A mi m'agradaria que s'emetés Mirmo. Ho coneixeu? És una sèrie shojo infantil que es va doblar en castellà i en balear, però que jo sàpiga no s'ha doblat ni emès mai en català central. Segurament els hi sortiria barata, perquè és una sèrie antiga i crec que podria tenir força acceptació entre els nens.
https://www.youtube.com/watch?v=iHAtr86HLsE&t=2s

També, en la mateixa línia de públic (potser aquesta darrera per un públic més tirant a adolescent), Sugar Sugar Rune:
https://www.youtube.com/watch?v=L2uLbiIN7uo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants