Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
 
Avatar de l’usuari
Baenaclash
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 04:21

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 14 nov. 2020, 04:57

La segona part de la serie avatar esta doblada al català?

Jo es que bàsicament series d'anime les he de veure en català per que si no em trontolla
 
Avatar de l’usuari
momonee
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 09:25

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 14 nov. 2020, 09:50

Els nous capitols de Sakura, Sailormoon, Fruits Basket... que han tret aquests últims anys, soc de la old school totalment jajaja
 
Sergio220
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 15:12

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 14 nov. 2020, 11:47

Els derrers capitols de Musculman (la original), que es la saga de la lluita pel tro del planeta Muscul ademés de Dragon Ball Super.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 14 nov. 2020, 18:15

Baenaclash ha escrit:
La segona part de la serie avatar esta doblada al català?

Jo es que bàsicament series d'anime les he de veure en català per que si no em trontolla


La llegenda de la Korra es va estrenar l'estiu passat al Club Super 3. Justament per aquí, pot trobar-ne els episodis.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 14 nov. 2020, 18:21

Sergio220 ha escrit:
Els derrers capitols de Musculman (la original), que es la saga de la lluita pel tro del planeta Muscul ademés de Dragon Ball Super.


Doncs sí, és un llàstima que al seu dia, no ens arribés, també. Sort que al seu dia amb Glénat la vam poder gaudir amb el manga.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 14 nov. 2020, 19:29

Prioritàriament YashaHime, Bola de Drac Super i la nova de Les aventures de Fly
Començaría amb aquests que he mencionat, després si la cosa funciona Kimetsu no Yaiba, el nou anime de Shaman King i l'última temporada de Blau.
La película de Cowboy Bebop no crec que sigui dificil d'adquirir collons!
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 14 nov. 2020, 19:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 14 nov. 2020, 19:31

EnRoger ha escrit:
En a mi per exemple :Yashahime princeses semidimoni i Dragon Ball Super /Bola de Drac Super entre d'altres.

Han preferit fer el burro donant prioritat a la merda del moddle Z o com se digui, sabent sobradament que portem any demanant anime o un horari que recordés el 3XL.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 14 nov. 2020, 20:46

Hombre, yo creo que primero tendrían que adquirir unos cuantos episodios más de los tres animes "colgados" como Bleach, One Piece y Detective Conan; éste último anime ya adquirieron nuevos y doblaron no hace mucho.
A ver, siendo claros, son tres animes que no me llaman la atención, y preferiría otros, pero eso no quiere decir que sus seguidores no se merezcan seguir disfrutando de ellos.
El remake de Dai no Daibouken se lo pueden ahorrar de adquirir, sinceramente, bajo mi modesta opinión. DBS, estaría bien por el doblaje, por la saga de Black Goku, y por ver a Goku Ultra Instinto, pero si hablamos del anime en general, es flojo tirando a malo.
Se podrían recuperar algunos animes ya emitidos, más que nada para mejorar audios, como ya se ha dicho alguna vez que otra, y yo personalmente me decanto por Vinland Saga, Black Lagoon (quiero ver cómo doblan a Revy Two Hands y Roberta), Hajime no Ippo, las OVAS de Ranma de la 07 a la 12 más la del 2008, y sus dos películas.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 15 nov. 2020, 07:20

D'animes que no hagin arribat ni en castellà ni en català ni han un fotimer que m'agradarià veure en català. Pero centrant-me en els que hagin arribat a Espanya, els que m'agardaria son els següents:

1. SHINGEKI NO KYOJIN (Ataque a los Titanes), té un doblatge castellá bastant deficient, i més sent l'anime amb més impacte que ha sortit en l'última década.

2. DRAGON BALL SUPER: Aquesta es òbvia, més que res perque si no está doblada al català no la penso veure. No m'atrau massa ni l'animació ni lo que he llegit (excepte la Saga de Black Goku, que si que em crea curiositat).

3. EVANGELION (redoblatge). M'agraden les veus clàssiques pero té una adaptació (traducció+ajust) molt millorable, tant en catalá com en castellá. Sobretot en els qüestionaments psicològics i filosòfics que fan els personatges, que en el doblatge se'ls hi cambia bastant el sentit o no queda clar.
Tot i que era normal, ja que abans els productes japonesos no tenien la importancia que tenen actualment, pero Evangelion es un d'aquells casos on es necesita que la traducció sigui perfecta per entendre la composició psicológica dels personatges i els subtexts que s'en deriven.
Del repartiment original català per mi seria imprescindible que tornessin l'Albert Trifol (Shinji), la Nuria Trifol (Asuka) i el Claudi Domingo (Kaworu).
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 15 nov. 2020, 18:25

tato25 ha escrit:
Se podrían recuperar algunos animes ya emitidos, más que nada para mejorar audios, como ya se ha dicho alguna vez que otra, y yo personalmente me decanto por Vinland Saga, Black Lagoon (quiero ver cómo doblan a Revy Two Hands y Roberta), Hajime no Ippo, las OVAS de Ranma de la 07 a la 12 más la del 2008, y sus dos películas.
Solo es mi humilde opinión pero Black Lagoon y FMA no me gustaría que se pusieran a doblarlos en catalán, está claro que Revy, Dutch y Benny serían los mismos que en la versión castellana si se hiciera en catalán, el problema es si se pondrían tiquismiquis con la adaptación y no decir insultos como: cabr0n, HDP, Gilip*ll6as, etc. luego FMA tiene un doblaje castellano de Madrid que es de los mejores de anime y lo seguiría viendo en castellano (Se nota que Arait no puso las zarpas ahí), y Naruto 3/4 de lo mismo y a parte que tenemos ya 3 "series infinitas" en catalán; Conan, One Piece, Bola de Drac.

Ranma en catalán ojalá las 3 peliculas, tienen una animación buenísima 10/10, Marc Zanni habló hace unas semanas en un podcast con Magori en Twitch sobre estas películas y tiene dudas sobre doblarlo otra vez por que hoy en día buscan un actor con una edad similar a la del personaje, aunque siendo animación es diferente. De vez en cuando me miro episodios sueltos de Ranma y sinceramente a Marc no le ha cambiado mucho la voz aunque ha ido ganado graves, pero puede volver a doblar a Ranma tranquilamente.
Este es el camino
 
Pedri82
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 15 nov. 2020, 10:34

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 15 nov. 2020, 18:29

La derrera saga de MUSCULMAN, la vaig veure amb comics i amb pareix la millor saga de totes.No entenc com no la van emitir.
 
Avatar de l’usuari
josekenshin
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 09:48

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 16 nov. 2020, 12:34

Naruto tot l'anime, encara que això seria impossible jaja
SHINGEKI NO KYOJIN
Kimetsu no Yaiba
Dragon ball Super
Devilman CryBaby
 
Avatar de l’usuari
Baenaclash
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 04:21

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 16 nov. 2020, 13:55

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Baenaclash ha escrit:
La segona part de la serie avatar esta doblada al català?

Jo es que bàsicament series d'anime les he de veure en català per que si no em trontolla


La llegenda de la Korra es va estrenar l'estiu passat al Club Super 3. Justament per aquí, pot trobar-ne els episodis.


Uà doncs m'alegres lo pròxim confinament
 
Avatar de l’usuari
selenia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dl. 26 oct. 2020, 12:53
Contacta:

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 16 nov. 2020, 14:08

momonee ha escrit:
Els nous capitols de Sakura, Sailormoon, Fruits Basket... que han tret aquests últims anys, soc de la old school totalment jajaja


Old school jajajaja. Em sento molt identificada jaja. Crec que no surto quasi mai dels animes de la infancia.

A mi m´encantaría que doblessin Clear Card i Fruits Baskets, pero millor quan les dues estiguin acabades. Sailor Moon Crystal no m´agrada així que... em quedo amb Sailor Moon d´abans.
(El meu fill també vol Clear Card perquè només la trobem doblada al castellà i quines veus, mare meva... Sobretot en Kero.... >_<)
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 16 nov. 2020, 17:26

Super

però te pinta que no passarà mai...

Salutacions
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants