Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
alberginia1996
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 27 jul. 2023, 21:38

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 28 jul. 2023, 12:20

Mashle: magic and muscles, m'el vaig acabar l'altre dia, la veritat que amb un bon doblatge en catala jo crec que tindria bastanta tirada!
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 28 jul. 2023, 19:42

Ara mateix en tinc varis i les té tambe Selecta, son "Puella Magi Madoka Magica" la saga original y les pel·licules, el seu spinoff el té Crunchyroll, em sorpren que no doblin aquesta serie en català. L'altre es Re:Zero, que fa uns anys va ser un Isekai molt popular, el problema es que no han portat la segona temporada... I parlant d'Isekais, Konosuba pot ser molt bona idea en horaris nocturns i es de Jonu, si van portar la serie de Ronja, perque no Konosuba? L'unic problema que hi ha es que es una mica Ecchi i l'SX3 encara es resisteix a oferir aquest tipus de contingut, pero en Ranma també es d'aquest genere pero no va tindre problemes perque va ser una serie mitica en els vells temps. Aquestes 3 series tindrien que emetre a la nit per evitar polèmiques
 
buzzerbeat
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 26 jul. 2023, 17:56

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 31 jul. 2023, 14:28

M'encantaria que doblessin code geass al català, la veritat. És tot un clàssic
 
borihiv2041212
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dg. 09 jul. 2023, 14:58

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 01 ago. 2023, 12:36

Ruroni Kenshin o algun altre clàssic (Marmalade Boy?) segur que a dia d'avui són ben baratets de llicenciar.
 
Avatar de l’usuari
Oyuki
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 07 març 2021, 21:57

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 01 ago. 2023, 16:55

FMA, com s'ha dit per aquí, posar al dia sèries com One Piece, Bleach i Guardians de la Nit, i també portaria Orange. I per què no Shingeki? I per seguir diversificant en gèneres, tot i que és més arriscat i ja és somiar, es podria apostar per Vinland Saga, Golden Kamuy o Thermae Romae xD
Breaking the chain
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 01 ago. 2023, 20:53

Slayers.
 
IvanPoweR
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 01 ago. 2023, 20:52

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 02 ago. 2023, 12:00

Yo por mi parte soy fan del Goku Catalán, he visto el anime en japones subtitulado de Dragon Ball Super, pero no es lo mismo claro.
También me gustaría Ataque de los Titanes en Catalán, porque seguro que le da mil vueltas al doblaje Español.....como siempre!!

Un saludo.
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 11 ago. 2023, 22:47

M'encanta l'anime de Mushoku Tensei pero amb lo politicament incorrecte que és i les polémiques de les quals se'n parla a Twitter... no sé si TV3 la voldria comprar xD

Ja que el protagonista es un nen/adolscent amb la ment d'un adult seria curiós que es marquessin un Detectiu Conan i la veu interior adulta la doblés l'Óscar Muñoz i la veu exterior la Joel Mulachs.
Chillard l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 16 set. 2023, 00:04, en total s’ha editat 1 vegada.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 191
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 15 set. 2023, 22:48

Jo també em sumo a Kenshin (l'antiga) i Marmalade Boy! I també m'encntaria veure en català Slayers (totes les sagues, incloses les més recents, a part de les clàsiques) i... atenció al que diré ara...tenint en compte la vena futbolera que els hi ha agafat amb Inazuma Eleven i, tot i que no vagi adreçat exactament al mateix públic (infantil), m'encantaria que doblessin Shoot! (Aoki densetsu Shoot), un anime de futbol molt guai i molt més realista que Oliver i Benji que emetien a Telecinco fa més de vint anys a les tantes de la nit/matinada. D'aquest últim, la majoria dels actors/actrius eren catalans i molaria que recuperessin aquell llistat. En fi... ja sé q somiar és gratis!! :P
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 17 set. 2023, 02:18

Estaría dificil però tot el que falta de Kochikame.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
BasuLeft
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 15 nov. 2020, 13:26

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 25 set. 2023, 10:48

Sens dubte L'avanç dels titans i aixi com a petició personal, que en Marc Zanni fes de Capità Levi
 
Avatar de l’usuari
mugen
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 26 març 2021, 11:11

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dj. 28 set. 2023, 20:47

hola, sa dit initial d ? segur
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 29 set. 2023, 00:56

Els que estem comentant per aquí estem d'acord que per que estigui mal doblat; millor que no es dobli.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 29 set. 2023, 16:02

thegarfel ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Faig un recull de Pel·lícules derivades de series d'anime que si s'ha doblat una de les seves pel·lis o OVA però no la sèrie principal com pot ser el cas de Kimetsu no Yaiba

Touch: Es va doblar l'OVA; "El somni de la Minami" les 2 ova restants no es van doblar, tampoc la sèrie de 13 episodis
Imatge


L'anime te 101 capítols i tot just la començava a veure quan veig que està en català i amb la Núria Trífol i... mi gozo en un pozo.

Te pinta que a TV3 els hi van donar una capsa amb capítols i ovas random i ho van doblar, no perquè tinguessin interés en portar la sèrie.


Més aviat TV3 va emetre la pel·lícula Touch a principis dels 90 i la sèrie va ser per Tele 5.

Si algú veu la pel·licula M'agradaria tornar a aquell dia de KOR en surt un fragment de la pel·licula de Touch.
 
JaviAgal82
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 30 set. 2023, 10:12

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 30 set. 2023, 15:35

Jo sóc un enamorat de Bola de Drac, imagino que cómo tots els de la meva generació, a mi m'agradaria que tota la part de Dragon Ball Super es pogués escoltar en Català, perquè como he llegit al foro per part d'altres usuaris no és el mateix.
Per altra banda estic veient en Japo-subtitulat les noves aventures d'en Fly (el que aquí coneixem pel joc Dragon Quest), però em sembla que ja esta per aquí en Català, si això fos seria excel·lent, perquè és una sèrie que la remasterització es espectacular. Gràcies

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants