Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14
 
Avatar de l’usuari
moguboy
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 04 feb. 2021, 13:27
Contacta:

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 14 abr. 2021, 21:24

La segona temporada de Sakura. :'( Ja va sent hora de que la doblin, no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 16 abr. 2021, 20:54

https://twitter.com/Luk_Int_/status/1382664829568180231
Kochikame una de les sèries de la meva infancia que fins i tot a mon pare li va agradar no tindrá el català a PlutoTV.
Aquesta serie és molt important per mi, jo que vinc de família andalussa i som castellanoparlants, Kochikame el veiem al migdía dinant i ens feiem un fart de riure i ens va servir per assimilar més el català a casa meva.

Hem de seguir investigant que es el que impedeix que aquestes plataformes no els hi arribi els àudios en català gratuïts.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 16 abr. 2021, 23:30

Crec que tot Jojo's seria una bona per doblar al Català y/o Valencià que tampoc estaria gens mal.
Claymore, Les aventures de Day (o Fly, com vulgueu) 2020, Insistisc- Musculman La Lluita per el Tron + pel·licules, i que s'obliden de la saga Montaro juas juas.

No se perque demanen tant el doblatge de Dragon Ball Super, no se si en manga estara wapo, pero l'anime es un autentic bodrio, com diuen, la saga de Black Goku es interesant, pero la malissima animaciò, els dibuixos en moltes ocasions Supermal dibuixats, i amb alguns moments un poc absurds als que no ens tenia acostumats Bola de Drac... I ojala l'unic problema fora això, crec que Akira Toriyama s'esta fent massa vell jajaja... (Toyotaro ia va naixer vell, es con Benjamin Button) Al meu pareixer no mereix l'esforç d'un doblatje.

FMAB Si seria prou interesant vore-ho doblat Cat/Val
 
ghibliq1995
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 17 abr. 2021, 16:55

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 17 abr. 2021, 17:31

Totes les pelis de Ghibli...
 
Avatar de l’usuari
Jem
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 17 abr. 2021, 11:57

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 17 abr. 2021, 20:26

M'agradaria que doblessin tot el que segueix de Bola de Drac. Naruto estaria bé, tot i que m'han dit que ja n'han doblat alguns (algú que m'ho confirmi?). Que seguissin amb One Piece, tot i que és tan llarga que ho veig molt ambiciós. No sé, per demanar n'hi ha tantes...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 07 maig 2021, 21:14

A part de continuar One Piece i doblar Bola de Drac si això ho dirigís en Marc Zanni ja sigui en castellà o en català faria una adaptació brutal.
HUNTER X HUNTER (2011).
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
xmd
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 11 maig 2021, 23:07

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 11 maig 2021, 23:34

El meu somni seria veure Legend of Galactic Heroes (la sèrie, no l'OVA pilot que si està doblat), però amb la quantitat de personatges que té i lo vella que és la sèrie és inviable. En quant a coses més factibles, Sailor Moon Crystal, Gundam: The Origin o Sakura Clear Card molarien molt. I si parlem de sèries velles, m'agradaria veure un doblatge d'Armor Trooper VOTOMS i Gunbuster, tot i què malauradament el gènere mecha no tira gaire a Catalunya.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 14 maig 2021, 12:05

Al meu m'encantaria que es doblés en català Jujutsu Kaisen, One piece (Només està doblat fins al capítol 516) i Bola de Drac Super. Veig molt improbable que Jujutsu Kaisen i One piece tinguin doblatge en català, però m'encanten, així que tant de bo sí ... :wub:
 
TiPiCaL
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 25 maig 2021, 18:21

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 25 maig 2021, 19:18

Dragon Ball Super, desprès de veure com 15 vegades tota la serie en català, encara que prefereixo VOS, m'encantaria tornar a escoltar a en Zanni i en Joan Sanz posant veu a en Goku i en Vegeta, vam tenir Broly i segurament la nova pel·lícula anunciada també, però estaria bé que una sèrie emblemàtica com aquesta amb un doblatge emblemàtic és tingues en compte.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 25 maig 2021, 21:40

Personalment estic saturat ja amb el Detectiu Conan, tant debò arribi un altre anime i que es pugui emetre durant bastant temps i aquest es One Piece tenint en compte que desde el 517 fins a Wanokuni hi ha molt per doblar i emetre.
El problema es que no és una sèrie tant còmoda per doblar comparat amb el Conan i això en Cortex us ho pot dir amb detall.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 25 maig 2021, 21:44

El problema amb el Conan es que crec que els que gestionen la CCMA pensen:
"guau el contingut de crims i misteri ho peta, anem a fer un programa nostre d'aquesta temàtica.
- Està molt bé pero hi ha molta demanda d'anime en català veient els resultats de Kimetsu no Yaiba.
- Anime, això es menja?
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dt. 25 maig 2021, 21:51

Bluepheasant ha escrit:
El problema amb el Conan es que crec que els que gestionen la CCMA pensen:
"guau el contingut de crims i misteri ho peta, anem a fer un programa nostre d'aquesta temàtica.
- Està molt bé pero hi ha molta demanda d'anime en català veient els resultats de Kimetsu no Yaiba.
- Anime, això es menja?


a conan no creo que le quede mas de un año o dos como mucho, viendo que hay poco margen con japon y tal, supongo que se daran un tiempo
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 28 maig 2021, 00:20

Bluepheasant ha escrit:
HUNTER X HUNTER (2011).


M'uneixo, tant de bo la llicenciessin i l'emetessin les autonòmiques.
Però això és un somni. Potser la tindrem en castellà, però.
Van llicenciar Fairy Tail fa molt i recentment han llicenciat Black Clover que també són llargues.
 
tenachi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 04 juny 2021, 21:34

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 04 juny 2021, 21:49

Dragon Ball. Els nous episodis
 
charlio94
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 09 juny 2021, 19:28

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 09 juny 2021, 19:52

una de les series que mes magradaria que es dobles al catala es death note :profident: :profident:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants