Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 26 des. 2022, 22:35

Com altres persones han dit abans, un altre anime que a mi també m'encantaria veure doblat al català és Kenshin. És curiós... perquè quan el feien a la tele (Canal+) o pocs anys després, van emetre una peli de Kenshin en català, que no vaig entendre gaire a què venia (no havent-hi doblatge de la sèrie en català) i allà es va quedar la cosa. Podrien doblar-la al català i emetre-la a l'hora boomer, no? (somiar és gratis xD)
 
avalonpisuke
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 10 maig 2020, 12:15

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 27 gen. 2023, 18:38

m'agradaria "Macross: Do you remember love?"
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 01 feb. 2023, 23:34

Slayers i que la veu de Reena Inverse sigui Nuria Trifol.
Cutie Honey
Gintama
Ah! My Goddess (sèrie)
Tenchi Muyo
Suzumiya Haruhi
Konosuba
Vampire Princess Miyu (Sèrie)
Yaiba
Nadia
Lucky Star
Patlaibor (Serie)
Dirty Payr
Dororon Enma-kun
Magic knight rayearth
Zenki
Galaxy express 999
Azumanga daioh
 
Julifeis
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 91
Membre des de: dg. 03 set. 2017, 12:05

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 22 feb. 2023, 15:12

FMA Brotherhood y HunterxHunter les 2 millors series que no estan en castellà ni català segons la meva opinió.
Que si estan en castellà portaria Noragami, Naruto, Jujutsu kaisen, Tokyo Revengers, Beastars.
Mes capitols Bleach, One Piece.
Me olvidava la nova de Dragon Quest també i Kingdom.

Demano massa ho sé. Amb One Piece, FMA brotherhood i Hunter x Hunter me conformaria.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 24 feb. 2023, 10:21

Em sembla flipant que HXH (2011) no estigui en cap dels dos idiomes amb el ressó que té...
 
Avatar de l’usuari
kohakuu
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dt. 18 gen. 2022, 13:36

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 24 feb. 2023, 12:22

Podrien tenir molt de treball doblant noves temporades de series ja emeses, com Bola de Drac, Cardcaptor Sakura, etc. Tot hi així Doctor Stone crec que sería molt popular. Es tracta d'un shonen en què un estudiant, després d'un "incident" que pretrifica tota la humanitat, desperta centenars d'anys després amb l'objectiu de "despertar" els humans i reconstruir la societat. És molt interessant perquè barreja la sèrie amb ciència real.
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

ds. 18 març 2023, 09:58

kohakuu ha escrit:
Podrien tenir molt de treball doblant noves temporades de series ja emeses, com Bola de Drac, Cardcaptor Sakura, etc. Tot hi així Doctor Stone crec que sería molt popular. Es tracta d'un shonen en què un estudiant, després d'un "incident" que pretrifica tota la humanitat, desperta centenars d'anys després amb l'objectiu de "despertar" els humans i reconstruir la societat. És molt interessant perquè barreja la sèrie amb ciència real.

M'encantaria Dr Stone i Hunter x Hunter. Sobretot HxH podria petar-ho molt perquè molta gent no l'ha vist i tampoc està en castellà.
 
Krhis
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 12 des. 2022, 22:17

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 10 abr. 2023, 13:42

Ja que tenim Haikyu!, Slam Dunk, Inazuma Eleven... potser no estaria de més portar també BlueLock (ho estic veient a Crunchy i hi estic molt enganxada).
Tot i així, crec que preferiria que invertisin més en One Piece abans de comprar més llicencies noves.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 10 abr. 2023, 14:36

Ara per ara m'agradaria més varietat, els proxims doblatges preferiria que no fossin Shonen pur, tampoc els esports, i els isekais encara que no en tenim, millor per ara no. I el que em sembla més benvingut ara mateix es alguna serie de demografía Shojo, o un genere Maho Shojo, no té que ser Shojo, Puella Magi Madoka Magica es un exemple i es un anime molt bo, fins i tot obligatori tenir-la, i pels més petits Yokai Watch es també una bona opció, ja que tenen la pel·lícula, per que no la serie?
Generes més orientat Slife of Life o Ciència-ficció també va molt bé, com Haruhi Suzumiya (que la te Selecta). Pero el que més prefereixo per sobre de tot es que compring alguna lliçencia nova que no la tingui cap distribuidora espanyola.
 
Avatar de l’usuari
NapBuf
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dl. 17 abr. 2023, 19:01
Ubicació: Kyoto, Japó

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 19 abr. 2023, 16:55

Un que m'agradaria moltíssim veure doblat es el de Great Teacher Onizuka (GTO), crec que quedaria molt be en català, encara que l'anime suposu que no sería gaire políticament correcte avui en dia (una llàstima).

Altres que m'agradaria veure doblats i que crec que quedarien bé en català: Beelzebub, Tokyo Revengers, Jujutsu Kaisen, Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dv. 21 abr. 2023, 07:40

Amb la notícia de Selecta, doncs Full Metal Alchemist Brotherhood!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 24 abr. 2023, 21:03

Sinistre. ha escrit:
Amb la notícia de Selecta, doncs Full Metal Alchemist Brotherhood!

Amb les veus de la pel·lícula?
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dg. 21 maig 2023, 13:52

Bluepheasant ha escrit:
Faig un recull de Pel·lícules derivades de series d'anime que si s'ha doblat una de les seves pel·lis o OVA però no la sèrie principal com pot ser el cas de Kimetsu no Yaiba

Touch: Es va doblar l'OVA; "El somni de la Minami" les 2 ova restants no es van doblar, tampoc la sèrie de 13 episodis
Imatge


L'anime te 101 capítols i tot just la començava a veure quan veig que està en català i amb la Núria Trífol i... mi gozo en un pozo.

Te pinta que a TV3 els hi van donar una capsa amb capítols i ovas random i ho van doblar, no perquè tinguessin interés en portar la sèrie.
 
the Clow
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 08 oct. 2021, 19:44

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dl. 22 maig 2023, 22:05

ja ho han comentat,però crec que haurien de acabar de doblar Bleach. la vaig tornar a veure fa poc, i el doblatge era molt bo
 
Avatar de l’usuari
estigmata666
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 10 juny 2023, 18:42
Ubicació: Mataró

Re: Quins animes us agradaria kes doblesin en Català

dc. 14 juny 2023, 07:22

Estaría genial que doblessin Tokyo Ghoul al catalá, ja que ha sigut un anime que he disfrutat molt, em sembla una gran obra, i en la nostra llengua segur que guanyaría moltissim!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Alsvt23 i 21 visitants