Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Anime per nens petits

dc. 23 des. 2020, 15:12

Si l'idioma no és problema, que fos en castellà per entendre'ns, jo t'aconsello clàssics del tipus El bosque de Tallac (Jackie y Nuca), Banner y Flappy, La aldea del Arce, Los Gatos Samurái, etc...
Imatge
 
Vateriel
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 06 des. 2020, 03:28

Re: Anime per nens petits

dc. 30 des. 2020, 08:16

Més aviat Doraemon. No conec anime més dolç.
 
Avatar de l’usuari
Frida
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 14:22
Ubicació: BCN

Re: Anime per nens petits

dt. 05 gen. 2021, 00:04

Encara que no tinc fills, sóc professora i amb els meus alumnes de 7-8 anys els he sentit parlar d'anime un parell de vegades, i un parell de nenes parlaven de Sakura i em va fer moltíssima il·lusió (i sorpresa). Suposo que la veurien a Netflix.
Per nens de màxim 8 anys et diria el mateix que han recomenat: Doraemon, Digimon, Pokémon.....si és en català ja és més complicat, però per aquí podràs fer-ten amb les descàrregues de "l'època dorada". Dr Slump, Doremi, Azuki, Sailor Moon (aquests són enfocats a nenes però no vol dir que els nens no les puguin disfrutar igual o més)....... i si els hi ha agradat Bola De Drac, suposo que altres anime shonen/per nois de lluita o esports funcionarien. Si els protagonistes dels animes són nens de primària és més fàcil que s'identifiquin i els hi agradi :)
 
deese
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 08 gen. 2021, 10:29

Re: Anime per nens petits

dt. 12 gen. 2021, 19:46

Jo li posaria doraemon o los diminutos. Tambe hi probaria amb el detectiu conan
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Anime per nens petits

dg. 24 gen. 2021, 09:08

Recomano la increíble Patrulla Shinsen, bastant divertit i lleuger, sense estressos ni res traumatic.
 
Avatar de l’usuari
JJCDoraemon
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 24 feb. 2021, 13:51
Contacta:

Re: Anime per nens petits

dv. 26 març 2021, 12:26

Doraemon infaltable gusta a cuaquier edad, Monster Rancher es buena tambien, Dr Slump
 
lopapa
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 12 març 2021, 16:37

Re: Anime per nens petits

ds. 27 març 2021, 10:03

Pels petits jo et diria tirar de clàssics: Dr Slump, Doraemon i si ja tenen una edat, 5-7 anys, cinturó negre.
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Anime per nens petits

dj. 13 maig 2021, 22:01

Bluepheasant ha escrit:
Tinc una neboda de 4 anys i no se per on començar, potser amb Sakura la caçadora de cartes aprofitant que és a Netflix i en català...


Doncs si! Jo et recomano que miri la magica doremi. Al drive hi es i tambe esta en català. A netflix hi ha una altre serie que també està molt be per a petits. Es diu little witch academia, però es en castellá
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime per nens petits

dv. 14 maig 2021, 12:46

Encara que no sigui anime demá li haig de passar els DVD's de Les Aventures de Tintín (la de 1991 de El Periódico) a la meva cosina per veure-ho amb la seva filla.
Si pogués veure Spirou de forma legal... recordo que es va doblar tant l'antiga com la moderna, a la serie que es va doblar al 2010 l'Spirou es en Josep Ma. Mas i en Marc Zanni en Fantàstic.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: Anime per nens petits

dv. 18 juny 2021, 18:04

Bola de Drac (sobretot l'original) i la Màgica Doremi; tots dos són "wholesome" sense ser avorrits.
També estic temptat de recomanar Bobobo, era absolutament descollonant tot i no entendre la majoria de referències de petit, hehehe...
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Anime per nens petits

ds. 19 juny 2021, 12:47

acrida ha escrit:
Hola bona tarda. Em disculpo si aquest tema ja s'ha tractat en altres fils però no ho he sabut trobar.
Tot just hem acabat de veure Bola de Drac amb els nostres fills de 8 i 5 anys i els ha encantat. És el primer anime que han vist. Ahir vam començar Bola de Drac Z però al de 5 anys no li va agradar, diu que fa més por.
Així que estem buscant alguna alternativa que els pugui agradar a tots dos. El primer que ens vé el cap són els anime que vèiem nosaltres de petits al Super3, per exemple el Dr.Slump o Musculman, però ens agradaria tenir també altres alternatives per veure amb ells.
Gràcies!
És possible que li agradi el Detectiu Conan.
 
Avatar de l’usuari
jangimper
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 15:33

Re: Anime per nens petits

dg. 01 ago. 2021, 15:29

Jo recomanaria series com doraemon, el ninja hattori, dr.slump o sakura la caçadora de cartes, segur que li agraden
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Anime per nens petits

dg. 01 ago. 2021, 20:12

Animes per a nens de 5 anys... li podria agradar Doctor Slump, Dragon Ball (quan en Goku es petit), Musculman, Sailor Moon, La Màgica Doremi o Detectiu Conan
 
Avatar de l’usuari
margamova
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 10 gen. 2021, 20:08

Re: Anime per nens petits

ds. 21 ago. 2021, 16:20

Per intentar anar-me'n a alguna cosa més actual, jo crec que algunes bones sèries podrien ser:
-Nichijou
-Kemono Friends 1 i 2
-Tonari no Seki-kun
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime per nens petits

ds. 21 ago. 2021, 17:05

recomano Rantaro
Este es el camino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants