Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
acrida
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 19:54

Anime per nens petits

dl. 16 nov. 2020, 20:04

Hola bona tarda. Em disculpo si aquest tema ja s'ha tractat en altres fils però no ho he sabut trobar.
Tot just hem acabat de veure Bola de Drac amb els nostres fills de 8 i 5 anys i els ha encantat. És el primer anime que han vist. Ahir vam començar Bola de Drac Z però al de 5 anys no li va agradar, diu que fa més por.
Així que estem buscant alguna alternativa que els pugui agradar a tots dos. El primer que ens vé el cap són els anime que vèiem nosaltres de petits al Super3, per exemple el Dr.Slump o Musculman, però ens agradaria tenir també altres alternatives per veure amb ells.
Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Anime per nens petits

dl. 16 nov. 2020, 21:56

acrida ha escrit:
Hola bona tarda. Em disculpo si aquest tema ja s'ha tractat en altres fils però no ho he sabut trobar.
Tot just hem acabat de veure Bola de Drac amb els nostres fills de 8 i 5 anys i els ha encantat. És el primer anime que han vist. Ahir vam començar Bola de Drac Z però al de 5 anys no li va agradar, diu que fa més por.
Així que estem buscant alguna alternativa que els pugui agradar a tots dos. El primer que ens vé el cap són els anime que vèiem nosaltres de petits al Super3, per exemple el Dr.Slump o Musculman, però ens agradaria tenir també altres alternatives per veure amb ells.
Gràcies!

Jo a la seva edat veia Sakura la caçadora de cartes i la Màgica Doremi. Un anime recent que han fet és Històries dels caçadors de monstres i crec que és força adient. (el pots trobar al drive). També havia vist l'abella Maia, Wickie el viking, Hattori el ninja i Doraemon és clar. Tot depèn de quins gustos tinguin.
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Anime per nens petits

dl. 16 nov. 2020, 22:25

La veritat, em sembla dificil que amb 5 anys si li fa por Bola de drac, no li faci Musculman (es força més dura de "brutalitat"). El Dr slump, sense cap problma, tot el contrari es un fart de riure. XD
 
CRamos86
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 18:30

Re: Anime per nens petits

dt. 17 nov. 2020, 00:07

Musculman al principi es una comedia al menys els primers 30 capitols,sino recordo malament. Despres la cosa canvia pero no es gaire serios ni violent,
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime per nens petits

dt. 17 nov. 2020, 00:08

Tinc una neboda de 4 anys i no se per on començar, potser amb Sakura la caçadora de cartes aprofitant que és a Netflix i en català...
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
selenia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dl. 26 oct. 2020, 12:53
Contacta:

Re: Anime per nens petits

dt. 17 nov. 2020, 12:08

Tot depén de com és el nen... amb el meu fill de 7 anys estem mirant Sakura, la màgica Doremi, Pokémon i Digimon.

En el cas del meu fill no vol res de lluites ni de sang (perquè té malsons per la nit), aixi que Bola de drac, Inuyasha, Yu Yu Hakusho i Detectiu Conan les deixaré per més endavant...

Bluepheasant ha escrit:
Tinc una neboda de 4 anys i no se per on començar, potser amb Sakura la caçadora de cartes aprofitant que és a Netflix i en català...


No és molt petitona per Sakura? La meva nebota també té 4 anyets. Crec que veuria els capítols i li faria gràcia però no sé si s´enteraria massa de l´historia en si...
En aquesta edat jo li possava al meu fill Doraemon i Hamtaro...ah! i 10+2
 
acrida
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 19:54

Re: Anime per nens petits

dv. 20 nov. 2020, 15:44

Gràcies a tots per contestar! Provarem Sakura a veure com va.
 
ikari
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 13 nov. 2020, 00:20

Re: Anime per nens petits

ds. 21 nov. 2020, 00:38

Puedes probar con Doraemon, yo siempre la veia al volver del colegio
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Anime per nens petits

ds. 21 nov. 2020, 01:26

Doraemon i Shin Chan són les sèries perfectes. Les històries són molt senzilles i visuals i es van modernitzant a mesura que passa el temps. De Doraemon en català hi ha fins als episodis del 2014 i de Shin Chan van amb molt de retard però els últims emesos estan prou editats com per a que no semblin gaire antiquats.

També les pel·lícules de Ghibli són una experiència innolvidable si les veus en aquella edat, un efecte semblant al de Disney.
 
Avatar de l’usuari
joaki
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 05 des. 2020, 19:07

Re: Anime per nens petits

dt. 08 des. 2020, 15:29

Jo et recomenaria: Dr. Slump, Sakura, Sailor Moon, Digimon, Digimon 02, Pokemon, Azuki (diria que estava penjada a youtube), la màgica DoReMi, Yo-kai watch, Hatori el ninja, Doraemon, Avatar, Rantaro, Keroro, Hamtaro, Inazuma Eleven.

I com ha dit en/na @Cortexian05 moltes de les pelis de Ghibli els poden agradar.

PD: Es podria reconvertir el fil en un llistat d'anime recomanat per a nens?
PD2: Tant de bó Chi's Sweet Home estigúes doblada :plora:
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Anime per nens petits

dt. 08 des. 2020, 19:56

La meva experiència:
Inicialment, Conan el noi del futur, Ghibli, doraemon, Reporter blues...
Més endavant: ranma, inuyasha, dragon ball, one piece, slam dunk, detectiu conan i per sort un bon llarg etcètera...
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Anime per nens petits

dj. 17 des. 2020, 22:12

Bola de Drac, Doraemon, Hattori el ninja, Keroro, Dome el geni del beisbol, Fly
El de 8 potser podria veure ja Yu Yu Hakusho i Slam Dunk.
Prova també amb animes occidentals, com Rovelló, Gat i gos, Sylvan.
I per provar... Georgie, Candy, Sakura Card Captor, Do Re Mi...
Si son nens, potser amb Georgie i Candy s'aburreixen una mica, però Sakura els hi podria agradar.
A partir dels 13, crec que gaire bé qualsevol anime doblat al català el podrien veure, tot i que Evangelion millor a partir dels 16 ja que podria ser una mica sàdic... xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
acrida
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 19:54

Re: Anime per nens petits

dl. 21 des. 2020, 21:48

Seguint les recomanacions vam provar Sakura i ha sigut tot un èxit ;)
M'uneixo a tots els que heu recomanat Ghibli, aquestes ja les teniem controlades, són totes fantàstiques.
Provarem ara el Dr.Slump, sabeu on la podem trobar?
 
Avatar de l’usuari
joaki
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 05 des. 2020, 19:07

Re: Anime per nens petits

dt. 22 des. 2020, 13:24

acrida ha escrit:
Seguint les recomanacions vam provar Sakura i ha sigut tot un èxit ;)
M'uneixo a tots els que heu recomanat Ghibli, aquestes ja les teniem controlades, són totes fantàstiques.
Provarem ara el Dr.Slump, sabeu on la podem trobar?

A la secció de Distribució del fòrum, a la subsecció de "DD i altres mètodes" hi ha un post del company @Bilkoff sobre una unitat compartida de google drive. En aquesta unitat hi ha el Dr. Slump i també el New Dr. Slump.
 
Avatar de l’usuari
Himawari23
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 18 nov. 2020, 16:44

Re: Anime per nens petits

dc. 23 des. 2020, 14:56

Els animes que t'han dit més amunt estan molt bé per nens, però el que no et recomano gens és Shin Chan. A primera vista sembla un anime infantil, però no ho és, hi ha nens que imiten el seu comportament (ho sé per experiència), o sigui que no te'l recomano fins que siguin més grans.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants