Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: ANIME LGBT+

ds. 21 ago. 2021, 12:05

Encara que no sigui anime recomano molt la pel·lícula "LEGEND" protagonitzada per Tom Hardy.
Sobretot la recomano a qui li hagi agradat Banana Fish.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
margamova
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 10 gen. 2021, 20:08

Re: ANIME LGBT+

ds. 21 ago. 2021, 16:04

Me'n vaig apuntant diverses de les sèries que veig per aqui perquè hi ha moltes que no coneixia.
Jo per afegir una posaria Sarazanmai, una sèrie de Ikuhara que qui conegui a director sabra que no té por de ficar aquests temes en les seves obres encara que no sigui de forma explicita.
 
Avatar de l’usuari
Oyuki
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 07 març 2021, 21:57

Re: ANIME LGBT+

dg. 22 ago. 2021, 19:48

thegarfel ha escrit:
Oyuki ha escrit:
One Piece treu mala nota pel que fa a la representació del col·lectiu (horrible com tracta les Okama i com blanqueja el masclisme d'en Sanji, sempre ho he pensat) vull homenatjar en Bon Clay des d'aquí, perquè és un gran personatge que m'ha marcat.


Crec que no hauríem de confondre representació amb les necessitats de la narrativa. A més, tenint en compte que les okama de la sèrie son majoritàriament depredadors sexuals, doncs no m'estranya el comportament :lol:

També ho pots veure d'un altre manera, com el fet de que els okama a la sèrie (Bon Culet/Ivankov) tenen un gran pes a la història i els personatges principals sel's estimen, tot i la seva caracterització còmica. A mi personalment no em molesta. De fet, si a One Piece el govern mundial es dediques a matar/discriminar Okama per doctrina, doncs tampoc em molestaria ja que encaixiria perfectamente amb la lògica interna de la sèrie.


D'acord amb que s'ha de seguir la lògica interna, jo no discuteixo que ara la sèrie s'hagi de tornar un exemple de res, però crec que no deixa de ser "cutre" que es recorri a uns recursos còmics tan rancis. Però eh, així està parit aquest manga. I sí, veig aquesta part que comentes sobre que aquests personatges són estimats i respectats. D'aquesta sèrie em molesten més aviat altres coses, com ara la manera de ser d'en Sanji i la representació heroica de la monarquia. Però aquest és un altre tema xD
Breaking the chain
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: ANIME LGBT+

dg. 12 set. 2021, 01:11

Ah, avui que m'he enrecordat de Darling in the Franxx:

https://timeforwritingblog.wordpress.co ... he-franxx/
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: ANIME LGBT+

dt. 28 set. 2021, 20:37

thegarfel ha escrit:
Un overview de com el Yuri ha anat evolucionant amb els anys:
https://www.animenewsnetwork.com/featur ... up/.175613

I per cert, si no l'esteu veient ja, us recomano "Aquatope on white sand" que ha començat aquest estiu i durarà fins a finals d'any. Va de camí per convertir-se en el millor anime yuri de la història.


Doncs m'acabes d'alegrar el dia perquè no sabia si aquest anime seria yuri bait o no, ja me'l miraré!
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: ANIME LGBT+

dt. 28 set. 2021, 23:42

ahb8 ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Un overview de com el Yuri ha anat evolucionant amb els anys:
https://www.animenewsnetwork.com/featur ... up/.175613

I per cert, si no l'esteu veient ja, us recomano "Aquatope on white sand" que ha començat aquest estiu i durarà fins a finals d'any. Va de camí per convertir-se en el millor anime yuri de la història.


Doncs m'acabes d'alegrar el dia perquè no sabia si aquest anime seria yuri bait o no, ja me'l miraré!


Uf...

Doncs encara no se sap. Primers 11 capítols, > 80% possibilitats de ser yuri. El capítol 12 t'ho baixa al 50%. Ara entrem el segon cour de 12 capítols i... bé, todo podria ser.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: ANIME LGBT+

dj. 07 oct. 2021, 16:53

A vore, jo me se una, no me l'he vista, es diu Kakegurui, crec que es mes o menys Yuri, això ma dit la meva amiga que si se la ha vista i es del seus ànimes preferits, o Banana Fish no la he vist però li agrada molt a moltes amigues meues, o One Piece, també té varios personatges gays, i ja no se me bé ningú anime més al cap
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: ANIME LGBT+

dj. 07 oct. 2021, 17:58

Otohure ha escrit:
A vore, jo me se una, no me l'he vista, es diu Kakegurui, crec que es mes o menys Yuri, això ma dit la meva amiga que si se la ha vista i es del seus ànimes preferits, o Banana Fish no la he vist però li agrada molt a moltes amigues meues, o One Piece, també té varios personatges gays, i ja no se me bé ningú anime més al cap


Per curiositat, de quina franja d'edat estem parlant? Kakegurui... mare meva jaja
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: ANIME LGBT+

dj. 07 oct. 2021, 20:47

thegarfel ha escrit:
ahb8 ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Un overview de com el Yuri ha anat evolucionant amb els anys:
https://www.animenewsnetwork.com/featur ... up/.175613

I per cert, si no l'esteu veient ja, us recomano "Aquatope on white sand" que ha començat aquest estiu i durarà fins a finals d'any. Va de camí per convertir-se en el millor anime yuri de la història.


Doncs m'acabes d'alegrar el dia perquè no sabia si aquest anime seria yuri bait o no, ja me'l miraré!


Uf...

Doncs encara no se sap. Primers 11 capítols, > 80% possibilitats de ser yuri. El capítol 12 t'ho baixa al 50%. Ara entrem el segon cour de 12 capítols i... bé, todo podria ser.


Me auto-respondo.

Capítol 14: les possibilitats de ser yuri pugen al 75% aquesta setmana.

Fins al dijous que ve!
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: ANIME LGBT+

dv. 08 oct. 2021, 10:25

thegarfel ha escrit:
Otohure ha escrit:
A vore, jo me se una, no me l'he vista, es diu Kakegurui, crec que es mes o menys Yuri, això ma dit la meva amiga que si se la ha vista i es del seus ànimes preferits, o Banana Fish no la he vist però li agrada molt a moltes amigues meues, o One Piece, també té varios personatges gays, i ja no se me bé ningú anime més al cap


Per curiositat, de quina franja d'edat estem parlant? Kakegurui... mare meva jaja
Jajajaja, si, tela amb el Kakegurui
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: ANIME LGBT+

dv. 08 oct. 2021, 21:43

thegarfel ha escrit:
thegarfel ha escrit:
ahb8 ha escrit:
Doncs m'acabes d'alegrar el dia perquè no sabia si aquest anime seria yuri bait o no, ja me'l miraré!


Uf...

Doncs encara no se sap. Primers 11 capítols, > 80% possibilitats de ser yuri. El capítol 12 t'ho baixa al 50%. Ara entrem el segon cour de 12 capítols i... bé, todo podria ser.


Me auto-respondo.

Capítol 14: les possibilitats de ser yuri pugen al 75% aquesta setmana.

Fins al dijous que ve!


Estaré atenta a veure què es diu quan acabi, així al menys no em faig il·lusions xD
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: ANIME LGBT+

ds. 09 oct. 2021, 03:39

ahb8 ha escrit:
thegarfel ha escrit:
thegarfel ha escrit:

Uf...

Doncs encara no se sap. Primers 11 capítols, > 80% possibilitats de ser yuri. El capítol 12 t'ho baixa al 50%. Ara entrem el segon cour de 12 capítols i... bé, todo podria ser.


Me auto-respondo.

Capítol 14: les possibilitats de ser yuri pugen al 75% aquesta setmana.

Fins al dijous que ve!


Estaré atenta a veure què es diu quan acabi, així al menys no em faig il·lusions xD


Aviam, al final del dia això no deixa de ser yuri. Simplement a occident estem obsessionats amb el romance i fem la distinció, pero les protagonistes son noies, els secondaris son majoritàriament noies i com a mínim és una gran història d'amistat... per tant, és yuri.

Els visuals son de 10 (es P.A. Works després de tot), pressupost nivell cine quasi bé (bé, de fet la Lynn, que posa la veu a la noia de "Vull menjar-me el teu pàncrees" dobla a una de les secundàries aquí), la banda sonora és meravellosa, els scripts son frescos, els VA són fantàstics, et fa plorar i riure i l'ambientació és algo que no veus en qualsevol anime. Només et diré que a mi la vida marina m'era absolutament igual i ara només somio en anar-me a viure a Okinawa.

Ah! I 24 capítols. Més que suficient per explicar tot el que hagin d'explicar amb calma. Com a SOL, aquest anime ja és molt millor que el 80% que es fa cada any. Però de lluny vamos. Mira't el primer capi com a mínim, no et decepcionarà.
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: ANIME LGBT+

dt. 19 oct. 2021, 19:08

thegarfel ha escrit:
ahb8 ha escrit:
thegarfel ha escrit:

Me auto-respondo.

Capítol 14: les possibilitats de ser yuri pugen al 75% aquesta setmana.

Fins al dijous que ve!


Estaré atenta a veure què es diu quan acabi, així al menys no em faig il·lusions xD


Aviam, al final del dia això no deixa de ser yuri. Simplement a occident estem obsessionats amb el romance i fem la distinció, pero les protagonistes son noies, els secondaris son majoritàriament noies i com a mínim és una gran història d'amistat... per tant, és yuri.

Els visuals son de 10 (es P.A. Works després de tot), pressupost nivell cine quasi bé (bé, de fet la Lynn, que posa la veu a la noia de "Vull menjar-me el teu pàncrees" dobla a una de les secundàries aquí), la banda sonora és meravellosa, els scripts son frescos, els VA són fantàstics, et fa plorar i riure i l'ambientació és algo que no veus en qualsevol anime. Només et diré que a mi la vida marina m'era absolutament igual i ara només somio en anar-me a viure a Okinawa.

Ah! I 24 capítols. Més que suficient per explicar tot el que hagin d'explicar amb calma. Com a SOL, aquest anime ja és molt millor que el 80% que es fa cada any. Però de lluny vamos. Mira't el primer capi com a mínim, no et decepcionarà.



Quan tingui temps la miraré perquè me l'has venut de 10!!
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: ANIME LGBT+

dj. 16 des. 2021, 18:12

thegarfel ha escrit:
thegarfel ha escrit:
ahb8 ha escrit:
Doncs m'acabes d'alegrar el dia perquè no sabia si aquest anime seria yuri bait o no, ja me'l miraré!


Uf...

Doncs encara no se sap. Primers 11 capítols, > 80% possibilitats de ser yuri. El capítol 12 t'ho baixa al 50%. Ara entrem el segon cour de 12 capítols i... bé, todo podria ser.


Me auto-respondo.

Capítol 14: les possibilitats de ser yuri pugen al 75% aquesta setmana.

Fins al dijous que ve!



Imatge
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: ANIME LGBT+

dl. 11 abr. 2022, 13:36

thegarfel ha escrit:
thegarfel ha escrit:
thegarfel ha escrit:

Uf...

Doncs encara no se sap. Primers 11 capítols, > 80% possibilitats de ser yuri. El capítol 12 t'ho baixa al 50%. Ara entrem el segon cour de 12 capítols i... bé, todo podria ser.


Me auto-respondo.

Capítol 14: les possibilitats de ser yuri pugen al 75% aquesta setmana.

Fins al dijous que ve!



Imatge


Uy amb la uni he tingut poc temps per posar-me al dia. Què tal està l'anime? No sé si fer-me moltes il·lusions perquè no he sentit a parlar molt d'ell...
A mi mentre em treguin el buit que m'ha deixat acabar-me Nana ja em va bé xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants