Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
patriciapg93
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 05 des. 2020, 19:04

Animes de videojocs

dl. 14 des. 2020, 17:16

Holaa :adeu:

Obro aquest fil per veure si em podeu recomanar alguns animes on la temàtica principal sigui de videojocs o que s'hi facin referència d'alguna manera.

Se m'acudeixen aquests que he vist:

  • SAO
  • No game no life
  • New game! i New game!!
  • Gamers
  • Lucky Star (aquest no va de videojocs però.. Konata)
  • Himouto! Umaru-chan (aquest no va de videojocs però.. Umaru)

I ja està jej

Moltes gràcies!! ^^
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Animes de videojocs

dl. 14 des. 2020, 18:19

El primer que se m'acut és Hi Score Girl :yeah:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Animes de videojocs

dl. 14 des. 2020, 18:52

Pokemon
Arcade Gamer Fubuki
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Animes de videojocs

dl. 14 des. 2020, 20:41

Si es que la temàtica sigui jugar a videojocs, els que conec ja s'han dit:
SAO
No Game No Life
Gamers
Hi Score Girl

Si son animes basats en videojocs, el mateix SAO, Street Fighter, Virtua Fighter, Pokemon...
I Animes que hi facin referencia... A Ben-To, el protagonista sempre juga a la seva Sega Saturn. Fins i tot s'hi llença per la finestra per salvar-la quan li tiren la consola per la finestra xD Però, clar, només s'hi fa referencia, l'argument principal es barallar-se per bentos rebaixats de preu xD
També surt la Dreamcast a un anime ecchi, "Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai", però només en un capitol i durant un segon de no res xD
Igualment aniré mirant a veure si algú posa algun que m'interessi :3
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
joaki
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 05 des. 2020, 19:07

Re: Animes de videojocs

dt. 15 des. 2020, 12:58

:adeu:

A part d'alguns que ja heu esmentat jo afegiria: Log Horizon i Overlord. He vist la primera temporada en ambdós casos i em van enganxar bastant ^^
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes de videojocs

dt. 15 des. 2020, 17:25

Si os sirve de algo, estas fueron para mi las mejores temporadas del anime de Pokémon:

1. Diamante y perla (T10)
2. Johto League Champions (T.4)
3. XYZ (T19)
4. DP: Los vencedores de la liga Sinnoh (T13)
5. Serie sol y luna (T20)
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Animes de videojocs

dt. 15 des. 2020, 18:23

M'oblidaba d'un altre anime basat en videojocs xD
Sonic X! Està basat, com a mínim part de l'anime, en Sonic Adventure(1998-1999, Dreamcast)/Sonic Adventure DX(2003, Gamecube), Sonic Adventure 2(2001, Dreamcast)/Sonic Adventure 2 Battle(2002, Gamecube), Sonic Heroes(2004, Gamecube, PS2, Xbox, PC) i Sonic Battle(2003-2004, GBA). La primera part de l'anime no està basat en cap joc d'en Sonic, però és d'en Sonic, personatge de videojocs xD AoSth i Sonic Boom també estan basats en videojocs, però no son animes japonesos, son series americanes. AoSth(Adventures of Sonic The Hedgehog) està basat en Sonic 2(Master System, Mega Drive, Game Gear, 1992). I Sonic Boom doncs... En Sonic Boom xD
Ah, coi, mentre escribia l'ultima frase, m'he enrecordat d'un altre anime japonés d'en Sonic, son 2 OVA's, "Sonic The Hedgehog, the movie"(1997) basat en Sonic CD(1993, Mega CD)
Doncs, au, ja tens uns quants més xD

Per cert, l'ova d'en Sonic només està en japonés i anglés, amb subtítols. Però algú en va fer un fandub i la va penjar a YouTube(va juntar les 2 oves en 1 de sola com si fos una peli).
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
selenia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dl. 26 oct. 2020, 12:53
Contacta:

Re: Animes de videojocs

ds. 19 des. 2020, 07:12

Dons jo diria els de .hack! Sobretot el .hack//Legend of the Twilight i el .hack//SIGN
 
Elyss
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 17 des. 2020, 23:39

Re: Animes de videojocs

ds. 19 des. 2020, 12:50

Arc the lad, també està basat en un videojoc però crec que no va arribar a distribuir-se massa, es bastant antic
 
Avatar de l’usuari
TKXYMK
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 19:54

Re: Animes de videojocs

dl. 04 gen. 2021, 20:30

Tot i que la temàtica no sigui de videojocs, passo només a dir que en qualsevol llista de relació anime-videojocs, ha d'aparèixer Dragon Quest. La clàssica, la dels 90. La nova no la he vist.
 
Karasuma
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 17:36

Re: Animes de videojocs

dj. 07 gen. 2021, 20:59

A part de les més conegudes s'em acudeix .Hack y Overlord, també n'hi havia una basada en un joc bastant gore però no recordo com es deia, es tractava d uns nois que entraven a una casa o mansió tètrica i havien d aconseguir sortir-ne.
I si no m equivoco Satsuriku no tenshin també esta basada en un videojoc (o al revés)
 
Avatar de l’usuari
taka
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dc. 23 des. 2020, 15:22

Re: Animes de videojocs

dv. 08 gen. 2021, 14:28

De la saga .Hack només m'he vist //SIGN, peró dir que aquesta és una serie especialment apropiada ja que no només va de jugar a videjocs, sinó que a més, és part de una franquicia de videojocs. Si l'hagués de descriure en una frase seria agafar la premisa de SAO i en lloc de posar en Kirito de protagonista posar-hi en Shinji de Evangelion. Tothi que la animació és una mica deficient, la OST ho compensa per molt. De fet, no sóc el típic que es dedica a escotar les bandes sonores de pelis/series, peró aquesta sí és de les poques que he decidit escoltar després de haver-la acabat, i encara ara l'escolto de tant anys després. Tornant al que he dit de evangelion, els disenys dels personatges estàn fets per Yoshiyuki Sadamoto, que és el que s'en va encarregar dels disenys de eva.
 
Avatar de l’usuari
jangimper
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 30
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 15:33

Re: Animes de videojocs

dl. 27 març 2023, 13:59

Hi ha una serie d'anime que es diu Final Fantasy V: La Leyenda de los Cristales de només 4 capítols que es va estrenar a l'any 1994 i que està basada en la 5ª part de la famosa saga de videojocs Final Fantasy.
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: Animes de videojocs

dl. 27 març 2023, 22:34

De romanç i videojocs en conec varis:

JAKU-CHARA TOMOZAKI-KUN
Va sobre un noi que es un friki dels videojocs (i un inadaptat social) que descobreix que la noia mes popular de l'institut també es una friki, i aquesta noia li comença a donar classes per aprendre a sociabilitzar amb la gent.

A molts ens va viciar aquest anime i contra tot pronóstic aquest any s'estrenará la segona temporada. Es veu que als creadors els hi va sobtar el relatiu éxit d'aquesta serie.

ENDO AND KOBAYASHI LIVE!
Va sobre un noi i una noia que están jugant a un videojoc del génere romántic (mentres la noia juga, el noi fa com de comentarista; i ell está enamorat de la noia)
Llavors descobreixen que els personatges del videojoc cobren vida y poden escoltar les seves veus... i l'objectiu d'aquests dos nois es donar consells a un dels personatges perque pugui fer enamorar a la protagonista del joc.

La premisa s'em feia molt interesant i que podia donar bons cops d'humor, pero se'm va fer molt cansina. La vaig deixar pero potser millora més endavant.

YAMADA-KUN TO LEVEL 999
Aquesta l'estrenarà d'aquí poc.
Segueix el clitxé d'un noi i una noia que se'enamoren a través d'un videojoc (una especie de World of Warcraft).
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Animes de videojocs

dt. 28 març 2023, 13:53

SAKURA TAISEN (Sakura Wars)
Es una saga de novela visual-JRPG tàctic, va neixer en la Saturn, te manga, pel·licules, series, OVA's i teatre musical.

El seu argument ens representa un Tòquio alternatiu de 1920 on una unitat femenina de l'armada imperial lluiten contra malvats criatures i fan servir encobert l'Òpera Imperia fent d'actrius.

Es una comedia romantica, ciència fissió i d'acció.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants