Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dc. 11 ago. 2021, 14:36

Bluepheasant ha escrit:
Otohure ha escrit:
avui día tots s'ofenen per tot jaja
Pues Johnny Bravo... el pobrecito ya puede buscarse un buen abogado :lol: :lol:

Jo el Jonnny el veia amb uns 11 anys i no he sortit com éll ara que tinc 25 anys XD. Amb totes les pel·lícules i sèries que he vist ja sería traficant (Pulp Fiction) o un noi que torna borratxo a casa (Shin Chan)


De veritat estan fent Joni Bravo en el Boing? Això ho veia jo fa un grapat d'anys en la Carton Network, xD.

La veritat que jo si vaig a voltes sense camiseta per ahí, més de fa 2 anys enrere jajaja, pero no a l'estil Joni Bravo ni per ligar :com: .
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dc. 11 ago. 2021, 20:49

Raohken ha escrit:
De veritat estan fent Joni Bravo en el Boing? Això ho veia jo fa un grapat d'anys en la Carton Network, xD.

No no están fent la sèrie a Boing XD, la van passar fa anys pero avui dia no, si no els ofessos i un departament no gaire amistós posaría el crit als quatre vents.
M'agradaría tenir la sèrie a alguna plataforma, però el problema no se quina plataforma tindrà les propietats de Cartoon Network.
Este es el camino
 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dc. 11 ago. 2021, 23:49

Bluepheasant ha escrit:
Raohken ha escrit:
De veritat estan fent Joni Bravo en el Boing? Això ho veia jo fa un grapat d'anys en la Carton Network, xD.

No no están fent la sèrie a Boing XD, la van passar fa anys pero avui dia no, si no els ofessos i un departament no gaire amistós posaría el crit als quatre vents.
M'agradaría tenir la sèrie a alguna plataforma, però el problema no se quina plataforma tindrà les propietats de Cartoon Network.

Les últimes sèries de Cartoon Network estan a HBO España (censurades, per cert), no en tenen d'antigues.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dt. 31 ago. 2021, 16:11

https://www.tomatazos.com/noticias/6639 ... -Argentina

No sé si el youtuber Argentí Danann fará un video sobre aquests casos d'imposició moral d'aquest pseudorègim pero al final a aquesta gent només els hi quedarà la patrulla canina a aquest pas.
No vull cridar al mal temps pero potser ens quedarem sense DBSuper català per que algú de la generalitat predicará amb el discurs de sempre.
Almenys els de la tv Valenciana van ser més pragmátics dient que: "Si queréis ver esta serie en valenciano con vuestros hijos la tenéis en Bluray en el catálogo de Selecta Vision para comprarla y eso nadie os lo impide.

Acabarán cremant llibres i pel·lis en format doméstic com l'any 1933?
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dc. 01 set. 2021, 00:01

Bluepheasant ha escrit:
https://www.tomatazos.com/noticias/663928/Feministas-denuncian-Dragon-Ball-Super-por-violencia-de-genero-y-la-retiran-de-la-TV-en-Argentina

No sé si el youtuber Argentí Danann fará un video sobre aquests casos d'imposició moral d'aquest pseudorègim pero al final a aquesta gent només els hi quedarà la patrulla canina a aquest pas.
No vull cridar al mal temps pero potser ens quedarem sense DBSuper català per que algú de la generalitat predicará amb el discurs de sempre.
Almenys els de la tv Valenciana van ser més pragmátics dient que: "Si queréis ver esta serie en valenciano con vuestros hijos la tenéis en Bluray en el catálogo de Selecta Vision para comprarla y eso nadie os lo impide.

Acabarán cremant llibres i pel·lis en format doméstic com l'any 1933?

M'estás dient que van a doblar o ja han doblat Dragon ball Super al Valencià??? No és que m'apasione esta serie, però m'extranyaria molt que fora veritat això que dius.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dc. 01 set. 2021, 01:00

Raohken ha escrit:
M'estás dient que van a doblar o ja han doblat Dragon ball Super al Valencià??? No és que m'apasione esta serie, però m'extranyaria molt que fora veritat això que dius.
No no home NO, tens la serie original de 1986 en bluray i aquesta edició té el Valencià
Este es el camino
 
Jedi Apprentice
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 21:28

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dg. 05 set. 2021, 16:16

Todas estas absurdas polémicas es lo que hacen que ame tanto el anime y Japón, el último bastión dispuesto a defender el arte ante las absurdas corrientes de pensamiento progre actuales.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dl. 06 set. 2021, 15:37

Jedi Apprentice ha escrit:
Todas estas absurdas polémicas es lo que hacen que ame tanto el anime y Japón, el último bastión dispuesto a defender el arte ante las absurdas corrientes de pensamiento progre actuales.

Primer like i després visualitzar, aquest noi diu veritats com un temple, tot el meu suport als fans argentins de Bola de Drac.
Este es el camino
 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dt. 07 set. 2021, 00:05

Bluepheasant ha escrit:
Jedi Apprentice ha escrit:
Todas estas absurdas polémicas es lo que hacen que ame tanto el anime y Japón, el último bastión dispuesto a defender el arte ante las absurdas corrientes de pensamiento progre actuales.

Primer like i després visualitzar, aquest noi diu veritats com un temple, tot el meu suport als fans argentins de Bola de Drac.

He vist el vídeo i no sé de què parla però del feminisme no crec... A part que no explica la notícia en absolut, que és que en alguna institució argentina es van queixar que en un capítol s'abusava d'un menor, i el Cartoon Network d'allà va decidir treure la sèrie de la programació pel seu propi compte, ni tan sols retirar el capítol o eliminar l'escena (cosa que m'estranya que no hagin fet perquè en aquell canal són experts en censurar, i no he vist gaires notícies al respecte...).
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dt. 20 juny 2023, 21:58

Creieu que l'anime en català al SX3 no ha de baixar la guarda davant la imposició dels dogmes post-moderns (i més al nostre país que estem igual que Argentina)? potser fan la vista grossa tenint en compte que fa un any estaben a punt de desapareixer, saben que l'anime es la seva mina d'or.
Els japonesos pensen que occident es un circ y es resisteixen a introduir la correcció política al manga:
https://www.youtube.com/watch?v=9OGlmEzWKAY
Este es el camino
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dc. 21 juny 2023, 12:36

Bluepheasant ha escrit:
Creieu que l'anime en català al SX3 no ha de baixar la guarda davant la imposició dels dogmes post-moderns (i més al nostre país que estem igual que Argentina)? potser fan la vista grossa tenint en compte que fa un any estaben a punt de desapareixer, saben que l'anime es la seva mina d'or.
Els japonesos pensen que occident es un circ y es resisteixen a introduir la correcció política al manga:
https://www.youtube.com/watch?v=9OGlmEzWKAY

Per soposat que no. Cada vegada es censura més i la ficció perd la gràcia. Per sort els mangakes no censuren, però els animes... Espero que segueixin així amb el que estan portant: mira que ve els hi ha anat amb Guardians de la Nit, i han portat Ranma i Inuyasha tot sense censura.
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dc. 12 jul. 2023, 23:21

2023 i hem pogut veure Ranma sense censura. I ara, Embruixada, que és del 63.

Vivim a Catalunya, no als Estats Units, on sempre han sigut igual de puritants a dreta i ""esquerra"". Aquí els que foten por no son els "progres postmoderns" i totes aquestes consignes importades d'allà, són els de l'altre costat, que si poden, tancaran TV3 i tot.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

ds. 15 jul. 2023, 19:10

Odolwa ha escrit:
2023 i hem pogut veure Ranma sense censura. I ara, Embruixada, que és del 63.

Vivim a Catalunya, no als Estats Units, on sempre han sigut igual de puritants a dreta i ""esquerra"". Aquí els que foten por no son els "progres postmoderns" i totes aquestes consignes importades d'allà, són els de l'altre costat, que si poden, tancaran TV3 i tot.


+1
 
IvanPoweR
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 01 ago. 2023, 20:52

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dc. 02 ago. 2023, 12:33

Pues recuerdo que allá en el 95-97 nos quisieron quitar el Goku aquí en Cataluña porque decían que era muy violento, por suerte TV3 lo pasó al horario de la noche y me venia de perlas para verlo al salir del FP.
También pienso que en los primero capítulos de Dragon Ball cuando Goku le empieza a dar palmaditas en el toto a la Bulma para ver si es hombre o mujer jajajajja que risas!!! Ahora simplemente saldrías preso del propio estudio por realizar esas imágenes!!
 
Avatar de l’usuari
Joffre
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dv. 18 ago. 2023, 10:57
Ubicació: El Vallès bo

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dv. 01 set. 2023, 12:46

Crec cap anime dels 90 passaria el filtre del que és políticament correcte ara. Jo els vaig posar als meus fills animes en català dels 90 i flipaven amb algunes coses. Ni Dr. Slump, ni Bola de Drac, ni Musculman, ni Ranma 1/2 i d'altres més. Hi ha un abisme sociocultural japonès i el context social d'ara i els anys 90...

Recordo però que als 90 es va muntar un taco enorme al meu barri per Urotsukidōji. Alguns videoclubs catalogaven la pel·li com la resta de dibuixos animats sens mirar-se-la i els pares entenien que eren uns altres dibuixets pels nens fins que veien un monstre pop violant a jovenetes. I també recordo que es va muntar rebombori quan sortien tetes al Ranma. Podia sortir la Xuxa més apretada que una botifarra, però la presumpció de mugró en horari infantil no agradava massa. És a dir, aleshores, l'anime també va ser un tema de controversia.

Això sí hi ha molts animes d'avui en dia crec que tampoc passarien el filtre del "políticament correcte" per la visió hipersexualitzada d'alguns personatges femenins.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants