Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Animes amb moments políticament incorrectes.

dv. 18 des. 2020, 15:52

Crec que els animes que no passaríen el filtre d'aquells que avui dia que s'ofenen fins i tot amb la mosca que passa pel voltant seríen: Kochikame, Ranma i Shin Chan.
Imatge
Imatge
Imatge
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 04 gen. 2021, 14:29, en total s’ha editat 1 vegada.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dv. 18 des. 2020, 16:25

Buff... tots? El Japó com a país tendeix a ser políticament incorrecte des de l'òptica occidental. ^^u

Però bé, exactament a que et refereixes com a "políticament incorrecte"? Nuesa en la seva forma més gràfica? Bunny suits?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dv. 18 des. 2020, 16:42

Que no está bien visto desde los grandes medios, altas élites, y sobretodo gente que da lecciones de moral etc.
En su día ya lo fue Ranma que le dedicaron un articulo durante su emisión original.
Otra serie así sería Great Teacher Onizuka.
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 18 des. 2020, 18:51, en total s’ha editat 1 vegada.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dv. 18 des. 2020, 18:06

Uzaki-Chan es molt políticament incorrecte, tots els ofesos professionals de twitter hi estan en contra xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dv. 18 des. 2020, 18:50

GypsyTheHedgehog ha escrit:
Uzaki-Chan es molt políticament incorrecte, tots els ofesos professionals de twitter hi estan en contra xD
:lol: :lol:

Crec que si jo fos un d'aquests posaría a parir el Doraemon per que el protagonista es un noi amb ulleres i que estudiar no es el seu punt fort.
Un altre serie d'anime que no passaría el filtre de la correcció política és Lamu.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dv. 18 des. 2020, 20:09

Bluepheasant ha escrit:
GypsyTheHedgehog ha escrit:
Uzaki-Chan es molt políticament incorrecte, tots els ofesos professionals de twitter hi estan en contra xD
:lol: :lol:

Crec que si jo fos un d'aquests posaría a parir el Doraemon per que el protagonista es un noi amb ulleres i que estudiar no es el seu punt fort.
Un altre serie d'anime que no passaría el filtre de la correcció política és Lamu.


Ja van censurar la peli de Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, el moment en que en Bills li fot una bufa a na Bulma xD
I si vols un que reflexa perfectament el que estem vivint a occident amb la censura pel correctisme polític, et recomano que miris
Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai.
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dv. 25 des. 2020, 19:57

GypsyTheHedgehog ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
GypsyTheHedgehog ha escrit:
Uzaki-Chan es molt políticament incorrecte, tots els ofesos professionals de twitter hi estan en contra xD
:lol: :lol:

Crec que si jo fos un d'aquests posaría a parir el Doraemon per que el protagonista es un noi amb ulleres i que estudiar no es el seu punt fort.
Un altre serie d'anime que no passaría el filtre de la correcció política és Lamu.


Ja van censurar la peli de Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, el moment en que en Bills li fot una bufa a na Bulma xD
I si vols un que reflexa perfectament el que estem vivint a occident amb la censura pel correctisme polític, et recomano que miris
Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai.

Pinta molt interessant la teva recomenacio xd li fare una ullada, Gracies
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dg. 27 des. 2020, 21:05

De res ^^
I si em permets un consell, diria que aquí la majoria de gent n'està a favor ^^U
Ho dic perque no et facin cancel·lació per ser tots els -ismes, -istes i -ófobs del món ^^U
Suposo que també n'hi ha que en pensi com tu, però siguent una minoria aquí,
millor no ficar-se tot sol a la gola del llop xD Jo vull continuar tenint un compte per
descarregar els meus animes preferits xD La batalla cultural ja la dono a altres llocs
més adients per fer-ho que un fòrum per descarregar anime en català xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dl. 28 des. 2020, 01:17

Crec que pràcticament tots depèn de com ens ho mirem. Això em fa recordar que fa uns mesos veient l'Arale hi havia una escena on el doctor Slump crea unes ulleres per veure la gent despullada per tal de crear una vagina a l'Arale, que li ho havia demanat. La ultracorrecció de les sèries de dibuixos d'avui dia fa que veiem tot això amb mals ulls, quan una majoria ho vàrem veure de nens i no ens sobtaven gaire aquestes coses.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dl. 28 des. 2020, 21:04

Ara que Selecta doblarà sencer Shippuden (espero que tots conservin les veus i no es marquin un Slayers per favor...) tinc els Packs en DVD de la primera sèrie de l'1 al 6 i hi ha personatges com la Tsunade, en Jiraya o el tracte que es tenen el Shikamaru i la Temari, que no passarien el filtre dels ofesos d'ofici. El Konohamaru es dels pocs que han grapegat la Tsunade jajaja.
RudraCNG ha escrit:
Crec que pràcticament tots depèn de com ens ho mirem. Això em fa recordar que fa uns mesos veient l'Arale hi havia una escena on el doctor Slump crea unes ulleres per veure la gent despullada. La ultracorrecció de les sèries de dibuixos d'avui dia fa que veiem tot això amb mals ulls, quan una majoria ho vàrem veure de nens i no ens sobtaven gaire aquestes coses.

Jo per part meva no ho he vist mai amb mals ulls moments així, fins i tot el Senbei va a comprar calces a uns grans magatzems i ja té por que el vegin com un viciós que es dedica a olorar.
PD: Si, jo també dono la "batalleta" contra la correcció política als comentaris de Youtube :lol: i s'ha de dir que m'han borrat comentaris i tot.
GypsyTheHedgehog ha escrit:
La batalla cultural ja la dono a altres llocs més adients per fer-ho que un fòrum per descarregar anime en català xD
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dl. 28 des. 2020, 23:53

Bluepheasant ha escrit:
Ara que Selecta doblarà sencer Shippuden (espero que tots conservin les veus i no es marquin un Slayers per favor...) tinc els Packs en DVD de la primera sèrie de l'1 al 6 i hi ha personatges com la Tsunade, en Jiraya o el tracte que es tenen el Shikamaru i la Temari, que no passarien el filtre dels ofesos d'ofici. El Konohamaru es dels pocs que han grapegat la Tsunade jajaja.
RudraCNG ha escrit:
Crec que pràcticament tots depèn de com ens ho mirem. Això em fa recordar que fa uns mesos veient l'Arale hi havia una escena on el doctor Slump crea unes ulleres per veure la gent despullada. La ultracorrecció de les sèries de dibuixos d'avui dia fa que veiem tot això amb mals ulls, quan una majoria ho vàrem veure de nens i no ens sobtaven gaire aquestes coses.

Jo per part meva no ho he vist mai amb mals ulls moments així, fins i tot el Senbei va a comprar calces a uns grans magatzems i ja té por que el vegin com un viciós que es dedica a olorar.
PD: Si, jo també dono la "batalleta" contra la correcció política als comentaris de Youtube :lol: i s'ha de dir que m'han borrat comentaris i tot.
GypsyTheHedgehog ha escrit:
La batalla cultural ja la dono a altres llocs més adients per fer-ho que un fòrum per descarregar anime en català xD

Hi han dates confirmades de lo de Selecta?

Els DVDs que dius vols dir Shipudden o Naruto a seques?
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dt. 29 des. 2020, 13:48

Selecta va llicenciar la saga Shipudden fa no gaires dies i de moment ho tenen tot en "pañales" encara que pel que va deixar caure Manu guerrero en el streaming semblaria que tenen més o menys pensat-acordat, la distribució en alguna plataforma, però el seu missatge és massa ambigu per a afirmar-ho del cert.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dt. 29 des. 2020, 13:50

D'acord, merci!
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

dv. 01 gen. 2021, 04:42

dani98 ha escrit:
Jo per part meva no ho he vist mai amb mals ulls moments així, fins i tot el Senbei va a comprar calces a uns grans magatzems i ja té por que el vegin com un viciós que es dedica a olorar.
PD: Si, jo també dono la "batalleta" contra la correcció política als comentaris de Youtube :lol: i s'ha de dir que m'han borrat comentaris i tot.
GypsyTheHedgehog ha escrit:
La batalla cultural ja la dono a altres llocs més adients per fer-ho que un fòrum per descarregar anime en català xD

[/quote]

Jo per part meva, a casa fins i tot em van venir trencar el vidre a pedrades xD A un altre li van cremar el cotxe,
Fa poc em van suspendre el twitter i vaig haver d'esborrar un tweet per a que me'l tornessin a activar xD
No només és correcció política, sino també imposició de la mateixa xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Elyss
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 17 des. 2020, 23:39

Re: Animes amb moments políticament incorrectes.

ds. 02 gen. 2021, 12:16

Dr. slump tambe te coses... aixó que es de l’any 81

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants