Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Keito
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 26 des. 2020, 02:53

Avatar L'últim mestre de l'aire

dg. 03 gen. 2021, 04:21

Holaa! Aprofitant que acabo de tornar-me a veure avatar l'últim mestre de l'aire m'agradaria preguntar-vos que us va semblar aquesta sèrie.
Ara amb la revisió m'ha tornat a flipar com si fos la primera vegada y m'han entrat ganes de començar els comics seqüela.
 
ni0qoi+ewpp70wp3ispk
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 13 gen. 2021, 22:04

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dc. 13 gen. 2021, 23:44

Tot i que no l'he vist tota en soc un gran fan. Fa poc vaig començar amb la de Korra i te la recomano moltíssim!! Si ets un fan de la saga t'enganxarà!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

ds. 16 gen. 2021, 01:27

És una obra mestra de l'animació, en quant a història, dibuix i personatges i té un guió ben plantejat, el doblatge català és de 10 com els de One Piece, InuYasha, etc. es va emetre unes 3 vegades fa poc i crec que el Super 3 li ha fet justícia a la sèrie emetent-la vàries vegades per que arribi a més públic que la pugui conèixer.
Destaco que 9 episodis d'aquesta sèrie han estat escrits/ dirigits per Dave Filoni director dels episodis 1 i 13 de The Mandalorian.

El Llibre 2: Terra va ser la millor temporada.
Imatge
Este es el camino
 
CarlotaCHLY
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 16 gen. 2021, 16:23

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

ds. 16 gen. 2021, 19:40

Molt bona sèrie genial per nens i no tant nens! De judici la pel·lícula que van fer.
 
ni0qoi+ewpp70wp3ispk
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 13 gen. 2021, 22:04

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

ds. 16 gen. 2021, 22:25

Totalment! La pel·lícula no fa gaire justícia a la saga. Sabeu on puc recuperar la sèrie en català? No la trobo per enlloc :no: . (Em refereixo a la d'Avatar: l'últim mestre de l'aire, no a Korra).

PD: Si haguéssiu de triar un element per controlar-lo, quin seria? :)
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dg. 17 gen. 2021, 14:43

Keito ha escrit:
Holaa! Aprofitant que acabo de tornar-me a veure avatar l'últim mestre de l'aire m'agradaria preguntar-vos que us va semblar aquesta sèrie.
Ara amb la revisió m'ha tornat a flipar com si fos la primera vegada y m'han entrat ganes de començar els comics seqüela.

És una gran sèrie! Recordo perfectament quan, per fi, la vaig trobar per descargar en català i veure-la amb la meva germana i fins i tot ella es va enganxar (i mira que a ella no li agraden les sèries d'animació). L'arc de redempció d'en Zuko és increíble, com l'Azula se li comença a anar la rosca i l'evolució dels personatges està molt ben cuidat.
 
locises@gmail.com
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 02 feb. 2021, 20:00

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dt. 02 feb. 2021, 20:26

Personalment el mon d'avatar em sembla fantastic. Soc una gran fan. De fet m'he comprat tots el còmics en anglès. M'he llegit els 3 primers (The Promise, The Search i The Rift) i son genials. Amplien la història. Els recomane fortament. Quan puga tornaré a veure la sèrie i la continuació de La Llegenda de Korra.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dt. 02 feb. 2021, 23:20

Bluepheasant ha escrit:
És una obra mestra de l'animació, en quant a història, dibuix i personatges i té un guió ben plantejat, el doblatge català és de 10 com els de One Piece, InuYasha, etc. es va emetre unes 3 vegades fa poc i crec que el Super 3 li ha fet justícia a la sèrie emetent-la vàries vegades per que arribi a més públic que la pugui conèixer.
Destaco que 9 episodis d'aquesta sèrie han estat escrits/ dirigits per Dave Filoni director dels episodis 1 i 13 de The Mandalorian.

El Llibre 2: Terra va ser la millor temporada.
Imatge


Un mestre el Dave Filoni i no m'extranya que se'l valori tant a aquest home quan ha fet coses brutals al cinema i a la televisió.

Dit això, la 2º temporada és molt bona però no em decantaria per cap de les 3 ja que estan força diferenciades però totes 3 són trascendentals per la sèrie així que es pot extreure coses boníssimes de totes elles. Segurament la 3º sigui la més emotiva però és cert que la 2º té coses brutals. No sé quants cops m'hauré vist avatar (sencera) però més de 3 segur.

PS: Estic remirant Korra i tot i que està força bé no arriba al nivell d'Aang ni de bon troç.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dc. 03 feb. 2021, 13:33

Els còmics són genials segons el que m'ha dit una amiga que se'ls ha llegit. Estic esperant a veure si a l'estiu em puc fer amb ells i me'ls llegeixo quan tingui temps. Els còmics de la Korra també me'ls han recomanat sobretot perquè la relació entre la Korra i l'Asami és menys ambigua que a la sèrie
 
Al.
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 23:54

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dg. 14 feb. 2021, 18:43

La veritat és que em va encantar em sembla súper maca, la de Korra tot i que només he vist la primera temporada em va semblar més fluixa, però vaig trobar molt interessant la contraposició de mestres i no mestres.
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dg. 14 feb. 2021, 23:24

Al. ha escrit:
La veritat és que em va encantar em sembla súper maca, la de Korra tot i que només he vist la primera temporada em va semblar més fluixa, però vaig trobar molt interessant la contraposició de mestres i no mestres.


Korra la 3a i 4a temporada són molt millors, es nota que els creadors sabien que anaven a fer dues últimes temporades (ja que en un principi només havia de ser una mini sèrie d'una temporada) i, bé, es nota molt més l'evolució del personatge
 
Avatar de l’usuari
Ed.
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 23:58

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dl. 15 feb. 2021, 17:55

ahb8 ha escrit:
Al. ha escrit:
La veritat és que em va encantar em sembla súper maca, la de Korra tot i que només he vist la primera temporada em va semblar més fluixa, però vaig trobar molt interessant la contraposició de mestres i no mestres.


Korra la 3a i 4a temporada són molt millors, es nota que els creadors sabien que anaven a fer dues últimes temporades (ja que en un principi només havia de ser una mini sèrie d'una temporada) i, bé, es nota molt més l'evolució del personatge


Estic totalment d'acord amb tu, a la tercera i quarta temporada la Korra és una pasada i es nota molt més humana i s'enfronta a conflictes molt humans on tothom es pot veure reflexat però no diré més per no fer spoilers. :moltbe:
 
Al.
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 23:54

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dl. 15 feb. 2021, 22:58

Ed. ha escrit:
ahb8 ha escrit:
Al. ha escrit:
La veritat és que em va encantar em sembla súper maca, la de Korra tot i que només he vist la primera temporada em va semblar més fluixa, però vaig trobar molt interessant la contraposició de mestres i no mestres.


Korra la 3a i 4a temporada són molt millors, es nota que els creadors sabien que anaven a fer dues últimes temporades (ja que en un principi només havia de ser una mini sèrie d'una temporada) i, bé, es nota molt més l'evolució del personatge


Estic totalment d'acord amb tu, a la tercera i quarta temporada la Korra és una pasada i es nota molt més humana i s'enfronta a conflictes molt humans on tothom es pot veure reflexat però no diré més per no fer spoilers. :moltbe:


Ja li donaré un altre cop d'ull doncs ^^
 
Avatar de l’usuari
Ed.
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 23:58

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dc. 17 feb. 2021, 14:16

Al. ha escrit:
Ed. ha escrit:
ahb8 ha escrit:

Korra la 3a i 4a temporada són molt millors, es nota que els creadors sabien que anaven a fer dues últimes temporades (ja que en un principi només havia de ser una mini sèrie d'una temporada) i, bé, es nota molt més l'evolució del personatge


Estic totalment d'acord amb tu, a la tercera i quarta temporada la Korra és una pasada i es nota molt més humana i s'enfronta a conflictes molt humans on tothom es pot veure reflexat però no diré més per no fer spoilers. :moltbe:


Ja li donaré un altre cop d'ull doncs ^^

Te la recomano al 200%, segur que tmb t'hi veus reflexada amb la korra en alguns aspectes, a mi em va passar.
PD: visca Catalunya
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

ds. 20 feb. 2021, 23:42

Keito ha escrit:
Holaa! Aprofitant que acabo de tornar-me a veure avatar l'últim mestre de l'aire m'agradaria preguntar-vos que us va semblar aquesta sèrie.
Ara amb la revisió m'ha tornat a flipar com si fos la primera vegada y m'han entrat ganes de començar els comics seqüela.



M'he llegit part dels còmics i t'explica coses interessants.
Avatar l'últim mestre del aire a més d'estar doblada súper bé al català és una gran sèrie. L'hauré vista més de 5 cops.

Justament abans d'ahir vaig acabar de veure Korra i no arriba al mateix nivell ni de bon tros tot i tenir coses forá bones.

ahb8 ha escrit:
Al. ha escrit:
La veritat és que em va encantar em sembla súper maca, la de Korra tot i que només he vist la primera temporada em va semblar més fluixa, però vaig trobar molt interessant la contraposició de mestres i no mestres.


Korra la 3a i 4a temporada són molt millors, es nota que els creadors sabien que anaven a fer dues últimes temporades (ja que en un principi només havia de ser una mini sèrie d'una temporada) i, bé, es nota molt més l'evolució del personatge



Anava a ser 1 temporada (la primera, bàsicament) per això quan van fer la 2º no la van sapiguer conectar tant bé amb la 1º com si van conectar la 3º amb la 4º (van planificar fer la 2º sobre la marxa i després van preparar les dues restants).

Korra té coses bones com el tema bisexual i alguns personatges però no arriba a la llegenda d'Aang però ni per error.

L'acabo de veure per 2º o 3º vegada i la tinc força fresca. Està bé i té coses bones però és inconsistent.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants