Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dg. 21 feb. 2021, 15:20

Nightsirk ha escrit:

ahb8 ha escrit:
Al. ha escrit:
La veritat és que em va encantar em sembla súper maca, la de Korra tot i que només he vist la primera temporada em va semblar més fluixa, però vaig trobar molt interessant la contraposició de mestres i no mestres.


Korra la 3a i 4a temporada són molt millors, es nota que els creadors sabien que anaven a fer dues últimes temporades (ja que en un principi només havia de ser una mini sèrie d'una temporada) i, bé, es nota molt més l'evolució del personatge



Anava a ser 1 temporada (la primera, bàsicament) per això quan van fer la 2º no la van sapiguer conectar tant bé amb la 1º com si van conectar la 3º amb la 4º (van planificar fer la 2º sobre la marxa i després van preparar les dues restants).

Korra té coses bones com el tema bisexual i alguns personatges però no arriba a la llegenda d'Aang però ni per error.

L'acabo de veure per 2º o 3º vegada i la tinc força fresca. Està bé i té coses bones però és inconsistent.



Realment ni tan sols el tema bisexual està bé, en la sèrie, tenint en compte que Nickelodeon va pensar que seria massa ensenyar explícitament dues noies sortint juntes, però la sèrie està bé. Evidentment no arriba al nivell de la llegenda d'Aang, sobretot pel fet de que teòricament només havia de ser una temporada. Crec que si s'hagués pensat des de bon principi que seria una sèrie de més temporades els hagués quedat molt més rodó (com passa en la 3a i 4a que crec que és on es nota més)
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dc. 24 feb. 2021, 21:59

ahb8 ha escrit:
Nightsirk ha escrit:

ahb8 ha escrit:

Korra la 3a i 4a temporada són molt millors, es nota que els creadors sabien que anaven a fer dues últimes temporades (ja que en un principi només havia de ser una mini sèrie d'una temporada) i, bé, es nota molt més l'evolució del personatge



Anava a ser 1 temporada (la primera, bàsicament) per això quan van fer la 2º no la van sapiguer conectar tant bé amb la 1º com si van conectar la 3º amb la 4º (van planificar fer la 2º sobre la marxa i després van preparar les dues restants).

Korra té coses bones com el tema bisexual i alguns personatges però no arriba a la llegenda d'Aang però ni per error.

L'acabo de veure per 2º o 3º vegada i la tinc força fresca. Està bé i té coses bones però és inconsistent.



Realment ni tan sols el tema bisexual està bé, en la sèrie, tenint en compte que Nickelodeon va pensar que seria massa ensenyar explícitament dues noies sortint juntes, però la sèrie està bé. Evidentment no arriba al nivell de la llegenda d'Aang, sobretot pel fet de que teòricament només havia de ser una temporada. Crec que si s'hagués pensat des de bon principi que seria una sèrie de més temporades els hagués quedat molt més rodó (com passa en la 3a i 4a que crec que és on es nota més)


La 3º i 4º season es nota una lleugera millora en quan a argument i esdeveniments, estic d'acord. També em va agradar molt la part del Avatar Wan (season 2) tot i que presenta alguns errors flagrants xd

També és curiós com els creadors 'maltracten' a Korra i no li saben treure el suc que si van obtenir amb Aang.

Masses puntets negres per Legend of Korra però tot i això, óbviament té coses positives i la sèrie passa ràpida.
Imatge
 
Byllib0p
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 11 jul. 2020, 04:59

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dj. 13 maig 2021, 17:01

Doncs la llegenda de aang em va encantar, crec que te un desenvolupament de personatges molt interessant tot i quie la historia podriem dir que esta "suada" si valorem que totes son mes o menys igual, la vaig veure en angles al seu dia i recentment en catala, cosa que m'ha fet força content.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants