Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 24 feb. 2021, 22:02

elcapichef ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
https://twitter.com/inouetake/status/1347026926569803776
Confirmat que hi haurà una nova pel·lícula, esperem que Selecta la porti als cinemes, ja que que ells mateixos han editat la sèrie en Bluray.
I que es dobli amb les mateixes veus!!!
https://www.eldoblatge.com/fitxa/533
https://twitter.com/mzanni?lang=es


Dios sisplau, si diga'm que es veritat i que surtirà d'aquí poc... és un dels nostres animes favorits a casa. Ho esperem amb moltes ganes!


Tots en tenim moltes ganes de veure que faràn. Tant de bo fessin el Nacional però quasi ho descarto. Sigui el que sigui es gaudirà igualment.
Imatge
 
Carli
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 11:07

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dj. 25 feb. 2021, 15:54

Una cosa es segura, si fan un live action no pot ser pitjor que Dragon Ball D.evolution, apart el manga va continuar despres d'on es va quedar l'anime?
 
elcapichef
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 11:00
Ubicació: Blanes
Contacta:

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dj. 25 feb. 2021, 18:59

Carli ha escrit:
Una cosa es segura, si fan un live action no pot ser pitjor que Dragon Ball D.evolution, apart el manga va continuar despres d'on es va quedar l'anime?


si de fet el manga està acabat, jo tenia l'últim número abans. Ara he començat de nou a comprar els mangas de Slam Dunk hahaha. L'anime es va quedar a mitges, almenys aquí en català, en japonés no ho sé.
Hey hey hey! Sóc el Capi!
 
Electroplay
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 26 feb. 2021, 22:02

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

ds. 27 feb. 2021, 00:14

Un dels animes que va marcar la meua adolescència... I per a mi, anys després segueix estant el primer en la llista d'spokons.
Amb moltes ganes de veure la nova pel.lícula.
Respecte al contingut, el més lògic i esperat pels fans és el campionat nacional. Si bé és cert que una pel.lícula es quedaria curta (potser si la fan de 4 hores i es centren solament en els partits...), potser la idea sigui traure'n ara una amb el partit del Toyotama i si va bé (que anirà), una segona amb el Sannoh.
No sé si veuria bé una història nova, no havent acabat l'original, sincerament.
Això sí, farà molta gràcia veure el campionat nacional ara però amb les normes del bàsquet de fa 20 anys (30 segons, dues parts...).
 
Danibros94
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 15 feb. 2021, 17:29

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

ds. 27 feb. 2021, 11:45

Jo tinc ganes de veure la pel·licula, ara estic tornant a veure l'anime i no recordava moltes parts que són boníssimes! Mitsui després de tornar a l'equip és el millor sens dubte, quin canvi fa
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dl. 01 març 2021, 23:49

Danibros94 ha escrit:
Jo tinc ganes de veure la pel·licula, ara estic tornant a veure l'anime i no recordava moltes parts que són boníssimes! Mitsui després de tornar a l'equip és el millor sens dubte, quin canvi fa


És un manga excel.lent. Per mi l'anime peca una mica com Oliver&Benji (de ser massa lent durant els partits) però hem de recordar que als anys 90 l'anime es feia també d'una manera diferent. Ja per aquella época Bola de Drac era molt lenta també xd

En fi, amb ganes de veure què han fet.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
trigun747
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 04 feb. 2021, 19:45

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 03 març 2021, 00:20

Quines ganes de veure-la! Quan va sortir la notícia de la pel•lícula, no ens ho vam pensar dues vegades i a casa també vam fet un remember de la sèrie! Quins records! :)
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 03 març 2021, 03:59

Se sap de que anirà la trama?
 
gwillem8
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 09 març 2021, 19:35

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dt. 09 març 2021, 21:45

elcapichef ha escrit:
Carli ha escrit:
Una cosa es segura, si fan un live action no pot ser pitjor que Dragon Ball D.evolution, apart el manga va continuar despres d'on es va quedar l'anime?


si de fet el manga està acabat, jo tenia l'últim número abans. Ara he començat de nou a comprar els mangas de Slam Dunk hahaha. L'anime es va quedar a mitges, almenys aquí en català, en japonés no ho sé.


Sí, el anime acaba igual tant en català com en japonés, que és quan se'n van cap al nacional
 
Avatar de l’usuari
juandalf
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 22:25

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dt. 27 abr. 2021, 10:19

Seguim sense notícies de la producció.
Haurem d'anar seguint el Twitter oficial per estar-ne al corrent https://twitter.com/movie_slamdunk
 
yuumanji
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 01 abr. 2021, 09:10

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dg. 02 maig 2021, 10:48

Estic redescobrint SlamDunk ara, després de veure-la de petit al 3xl. No recordava on i com acabava l'anime exactament i volia seguir amb el manga per acabar la història. Quina alegria saber que hi ha projecte de pel·licula!!
 
Avatar de l’usuari
Lili
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 03 maig 2021, 15:44

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dl. 03 maig 2021, 16:21

Slam Dunk és el meu anime d'esports preferit. Quan el van donar per la tele feia l'ESO (fa uns 15 anys?) i fa poc el vaig tornar a veure. Aquesta vegada vaig voler continuar la història i vaig mirar el manga. És l'únic cop que em penedeixo d'haver-ho fet. No sé si vull que la pel·lícula vagi del que passa després. Per una banda està bé que tothom sàpiga que passa al final, però per altra banda el final no és del meu grat i no vull que els altres ho vegin AHH :plora:
 
Sergio220
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 15:12

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dg. 09 maig 2021, 18:18

Es una pena que el anime acabes no cobreixi el campionat nacional.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dv. 21 maig 2021, 12:59

La veritat és que quan estigui actualitzada amb Bola de Drac, segurament vegi aquest anime. El meu pare i mare li tenen molta estima a aquest anime pel que és un gran candidat per veure, té una molt bona pinta. Una salutació. :adeu: :wub:
Otohure l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 06 juny 2021, 17:51, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dv. 21 maig 2021, 13:29

No trobaràs millor spokon que Slam Dunk, recomanadíssima. Això sí, després continua amb el manga, que l'últim arc no està adaptat i és una joia (veurem si és el que pretenen adaptar amb la peli o no).
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 17 visitants