Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dl. 16 ago. 2021, 02:06

Jo espero que Selecta ens la porti. No se si això te una resposta oficial pero això passa desde les últimes emissions de Sailor Moon o Bola de Drac Z o Zkai saga majin buu.
Per qué els openings ja no es canten en català o castellà? Els drets són cars? O la propia Toei no vol?

PD: La versió castellana de Pokémon és l'unica que resisteix a seguir cantant.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dl. 16 ago. 2021, 12:28

Bluepheasant ha escrit:
Jo espero que Selecta ens la porti. No se si això te una resposta oficial pero això passa desde les últimes emissions de Sailor Moon o Bola de Drac Z o Zkai saga majin buu.
Per qué els openings ja no es canten en català o castellà? Els drets són cars? O la propia Toei no vol?

PD: La versió castellana de Pokémon és l'unica que resisteix a seguir cantant.


Segun selecta es porque japon no quiere, aunque luego es contradictorio porque si permite chapuzas de otros estilos como audios reciclados de vhs, velocidades incorrectas o joder el video limpiando a saco el grano.
 
Avatar de l’usuari
Oyuki
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 07 març 2021, 21:57

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 18 ago. 2021, 12:18

Quina gran notícia això de la pel·lícula, no me n'havia assabentat i sóc molt feliç!! Tot i que comparteixo el recel, no m'agradaria que "taquessin" aquesta gran sèrie/manga amb una nova adaptació feta només per la pasta. (Que segurament sol ser així, però vull pensar que també hi ha altres motivacions al darrere...)
Sobre la polèmica dels openings, no en tenia ni idea. Però quadra tenint en compte que va haver-hi un moment que TV3 va deixar de doblar-los. Serà una llàstima no sentir les precioses veus de la sèrie...
Breaking the chain
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 18 ago. 2021, 16:27

Oyuki ha escrit:
feta només per la pasta. (Que segurament sol ser així, però vull pensar que també hi ha altres motivacions al darrere...)


No, és per la pasta ^^u
 
Avatar de l’usuari
Oyuki
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 07 març 2021, 21:57

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 18 ago. 2021, 17:41

thegarfel ha escrit:
Oyuki ha escrit:
feta només per la pasta. (Que segurament sol ser així, però vull pensar que també hi ha altres motivacions al darrere...)


No, és per la pasta ^^u


Meh hahaha Val, és la pasta. Però es pot fer bé o es pot fer un Dragon Ball Evolution... Deixem-ho en que em preocupa que facin.... No sé quin adjectiu podria descriure aquesta "pel·lícula". Doncs això xD
Breaking the chain
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 18 ago. 2021, 18:51

Oyuki ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Oyuki ha escrit:
feta només per la pasta. (Que segurament sol ser així, però vull pensar que també hi ha altres motivacions al darrere...)


No, és per la pasta ^^u


Meh hahaha Val, és la pasta. Però es pot fer bé o es pot fer un Dragon Ball Evolution... Deixem-ho en que em preocupa que facin.... No sé quin adjectiu podria descriure aquesta "pel·lícula". Doncs això xD


L'autor del manga és qui posa l'script i també dirigeix la pel·li. Pasta o no, el producte hauria d'estar ben parit.

https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... 22/.176209
 
Avatar de l’usuari
Oyuki
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 07 març 2021, 21:57

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dc. 18 ago. 2021, 23:27

Gràcies per la info! Té molt i molt bona pinta. Tinc curiositat per veure com estaran dibuixats els personatges, com hauran evolucionat. Després de tants anys ha de ser una tota una experiència això de reviure en Hanamichi Sakuragi! Em sembla que aprofitaré aquesta espera per refrescar la memòria :P
Breaking the chain
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dj. 19 ago. 2021, 06:29

Oyuki ha escrit:
Gràcies per la info! Té molt i molt bona pinta. Tinc curiositat per veure com estaran dibuixats els personatges, com hauran evolucionat. Després de tants anys ha de ser una tota una experiència això de reviure en Hanamichi Sakuragi! Em sembla que aprofitaré aquesta espera per refrescar la memòria :P


Jo espero que el tipus de dibuix sigui similar al de l'anime dels 90, però coneixent als japos tinc poques esperances.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dj. 19 ago. 2021, 09:09

Yo espero que sea el arco final del manga.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dj. 19 ago. 2021, 11:18

Saggio ha escrit:
Oyuki ha escrit:
Gràcies per la info! Té molt i molt bona pinta. Tinc curiositat per veure com estaran dibuixats els personatges, com hauran evolucionat. Després de tants anys ha de ser una tota una experiència això de reviure en Hanamichi Sakuragi! Em sembla que aprofitaré aquesta espera per refrescar la memòria :P


Jo espero que el tipus de dibuix sigui similar al de l'anime dels 90, però coneixent als japos tinc poques esperances.



Per una banda estic d'acord amb tu que si es manté el dibuix fidel dels 90 seria bonic, però per l'altra, si adapten l'anime als temps actuals pot quedar molt ben parit.

I si la película adapta l'arc del torneig nacional que ho facin bé, per favor, que en 2 hores (aprox) hauran d'adaptar uns quants partits i esdeveniments i no és gens fàcil. Haurien d'anar per feina.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dj. 19 ago. 2021, 17:30

Nightsirk ha escrit:
Saggio ha escrit:
Oyuki ha escrit:
Gràcies per la info! Té molt i molt bona pinta. Tinc curiositat per veure com estaran dibuixats els personatges, com hauran evolucionat. Després de tants anys ha de ser una tota una experiència això de reviure en Hanamichi Sakuragi! Em sembla que aprofitaré aquesta espera per refrescar la memòria :P


Jo espero que el tipus de dibuix sigui similar al de l'anime dels 90, però coneixent als japos tinc poques esperances.



Per una banda estic d'acord amb tu que si es manté el dibuix fidel dels 90 seria bonic, però per l'altra, si adapten l'anime als temps actuals pot quedar molt ben parit.

I si la película adapta l'arc del torneig nacional que ho facin bé, per favor, que en 2 hores (aprox) hauran d'adaptar uns quants partits i esdeveniments i no és gens fàcil. Haurien d'anar per feina.


Vuit volums de manga en 2h on quasi cada partit és important per l'argument? Ni de conya, és inadaptable... almenys en una pel·li. En 2 o 3 encara, així que potser és aquest el seu endgame, però Toei ha tingut 25 anys per fer una segona part de l'anime i no ho han fet. I si tinguessin intenció de fer-ho ja si haurien posat a principis de la decada passada quan va entrar Haikyu al mercat, i res, mutis i a la gàbia.

L'autor està entrant de ple al projecte, però no és en plan Fruits Basket que el que busca es una adaptació fidel de la seva obra, si no una pel·li d'aniversari per fer caixa... i, potencialment, també per vendre la idea de que Vagabond pot ser viable econòmicament. Bé, només és una especulació com qualsevol altra.

Jo la veritat espero no equivocar-me, perquè prou trama ja tinc amb la pel·li de Quintessential Quintuplets que es carregarà el final del manga. Bé, no els culpo perque al final surt més a compte fer una pel·li perquè avui en dia vendre bluray boxes no compensa quan pots fer milions directament al cine. La pandèmia te la gent aburrida a casa així que prepareu-vos, que moltes coses acabaran sortint al cine abans que en format TV...
 
Avatar de l’usuari
Armand
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 17 des. 2020, 17:42

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

ds. 21 ago. 2021, 17:58

Buff quina gran notícia! A veure si ho tiren endavant.
Just pel confinament vaig tornar a veure l’anime i em va re-enganxar tant que vaig començar a comprar els mangas (malauradament en castellà...).
El manga el fa l’editorial IVREA, i tot i que en tenen algun d’esgotat, van fer reeimpresions de manera periòdica.
Recordo que fa uns anys (10 anys tranquil·lament...) un usuari que es deia OSTIA va penjar unes caràtules molt logrades. No se si encara corren per algún subforum...
Armand MC
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dl. 30 ago. 2021, 23:07

thegarfel ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Saggio ha escrit:

Jo espero que el tipus de dibuix sigui similar al de l'anime dels 90, però coneixent als japos tinc poques esperances.



Per una banda estic d'acord amb tu que si es manté el dibuix fidel dels 90 seria bonic, però per l'altra, si adapten l'anime als temps actuals pot quedar molt ben parit.

I si la película adapta l'arc del torneig nacional que ho facin bé, per favor, que en 2 hores (aprox) hauran d'adaptar uns quants partits i esdeveniments i no és gens fàcil. Haurien d'anar per feina.


Vuit volums de manga en 2h on quasi cada partit és important per l'argument? Ni de conya, és inadaptable... almenys en una pel·li. En 2 o 3 encara, així que potser és aquest el seu endgame, però Toei ha tingut 25 anys per fer una segona part de l'anime i no ho han fet. I si tinguessin intenció de fer-ho ja si haurien posat a principis de la decada passada quan va entrar Haikyu al mercat, i res, mutis i a la gàbia.

L'autor està entrant de ple al projecte, però no és en plan Fruits Basket que el que busca es una adaptació fidel de la seva obra, si no una pel·li d'aniversari per fer caixa... i, potencialment, també per vendre la idea de que Vagabond pot ser viable econòmicament. Bé, només és una especulació com qualsevol altra.

Jo la veritat espero no equivocar-me, perquè prou trama ja tinc amb la pel·li de Quintessential Quintuplets que es carregarà el final del manga. Bé, no els culpo perque al final surt més a compte fer una pel·li perquè avui en dia vendre bluray boxes no compensa quan pots fer milions directament al cine. La pandèmia te la gent aburrida a casa així que prepareu-vos, que moltes coses acabaran sortint al cine abans que en format TV...



Raó no et falta, però si realment volen adaptar l'arc nacional poden fer-ho, això si, pot quedar molt xungu o molt bé, depèn de com xd

Si no recordo malament, són 2 partits (el primer guanyat, el segon, contra el Sannou, també guanyat) i ja el 3º es retiren i fora, per tant seria fer el 1º partit força del pal rapidet i centrar-se óbviament amb el segon i el desenllaç. Jo ho faria així i les altres historietes secundàries (que ara no recordo si n'hi havia moltes, poques o cap) les suprimiria ja que, tal i com apuntes, en 2h falta temps.

Sigui com sigui, el meu hype ha baixat i és que si finalment no adapten el manga em sembla una pel.licula que poc aportarà.

Salut.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dt. 31 ago. 2021, 00:16

Si volen adaptar el campionat nacional espero que sigui fidel pero en una sola pel·lícula... hi ha alguna pel·lícula que duri més que l'última d'Evangelion? (2,5 hores)

Sobre el que m'interessa... Com sabem que Selecta la portará i es doblarà en català, i no se la quedarà una plataforma gran i ens quedarem sense veure la pel·li tal i com vam veure la sèrie?
I altre cosa; Algú ha vist algún cop més de 2 episodis d'aquesta sèrie en castellà? :nose:

Sé que les plataformes no farán política llinguïstica però hauríen de ser conscients de l'impacte del prestigi de l'anime en català, el consum no sería menor, faríen molt de mercat i a més no els hi costa cap despessa posar un audio.
Este es el camino
 
Jedi Apprentice
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 21:28

Re: Slam Dunk: La gran Esmaixada

dg. 05 set. 2021, 16:17

¿Soy el único incapaz de escuchar el ópening en catalan sin imaginarme que lo está cantando Goku?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants