Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Karasuma
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 17:36

Detectiu Conan (Teories)

dj. 07 gen. 2021, 20:25

Obro aquest tema perquè estic molt obsessionada amb la sèrie (Detectiu Conan) i a mesura que avança apareixen nous mistèris.

M agradaria saber quines teories teniu sobre l organització dels homes de negre i, principalment, sobre els mistèris que envolten la Vermouth.

Crec que seria molt interessant compartir idees i potser entre tots descobrim algo que s'ens passa per alt
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan (Teories)

dv. 08 gen. 2021, 01:00

La Vermouth va prendre APTX4869 per que al Flashback on surt la Jodie nena la Vermouth és igual de jove que ara.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Detectiu Conan (Teories)

dv. 08 gen. 2021, 09:45

Coi, entro i ja trobo spoilers xD Que jo segueixo la serie a ritme de TVC, no a ritme del Japó :(
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
izzqui
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 13 oct. 2020, 10:15
Ubicació: Alt Empordà
Contacta:

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 09 gen. 2021, 11:53

Bluepheasant ha escrit:
La Vermouth va prendre APTX4869 per que al Flashback on surt la Jodie nena la Vermouth és igual de jove que ara.


Ara que ho dius... Té molt de sentit!!
Jo penso que ha de ser tot una mica més enrevessat del que ens ho pinten al final del capítol on revelen que és la família Carasuma. Així com una conspiració basada en l'assassinat de l'Orient Express, diverses persones involucrades pel mateix rol (ja que ens presenten diversos personatges), però tant com a la figura d'en Rom com a la del líder de l'organització.
Ara no perquè he estat d'exàmens, però quan acabi.. marató fins a posar-me al dia :D
 
Oni-Wan
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 09 gen. 2021, 14:23

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 09 gen. 2021, 15:00

Ufffffff, realment serà molt entravessat , això estic d'acord. Però la meva gran incògnita és quins personatges podríen morir perquè segur que hi haurà baixes.
Però hi han moltes temes sense acabar o que no son explicats amb claredat per exemple, perquè en Gin no suporta a la Vermouth o com carai a aconseguit la mare d'en Shuu i la Masumi l'APTX7869.
El tema més important és el d'en Rom, jo crec, ja que posaran molts episodis de palla entremig, perquè, posem que ens 1000 episodis més o menys sabem qui son en Rom i el cap de l'organització, mes o menys cap els 1500 ho sabrem definitivament i als 2000 episodis, aproximadament, començaran haver-hi sospites del cap.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 09 gen. 2021, 18:25

Lo de la Vermouth es una teoría jo també vaig al dia amb la emissió del Super3
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 09 gen. 2021, 21:00

Bé, és evident que el cap dels homes de negre és en Genta. Que no recordeu lo bo que és l'Ussop fent-se passar per en Sogeking? :xiulant:

Oni-Wan ha escrit:
perquè en Gin no suporta a la Vermouth

Eh, el tio cada vegada que te un flashback de la Sherry la veu despullada i no precisament en plan PG. Pots comptar que amb la Vermouth hi ha tema,
Clar que ell no "soporta" a ningú. M'és d'un cop ha estat a punt de carregar-se en Vodka, i això que practicament són parella.

Oni-Wan ha escrit:
com carai a aconseguit la mare d'en Shuu i la Masumi l'APTX7869

Hi ha una escena clau on es veu com la pren i perquè, no vull fer spoiler pero surt al File 1049 del manga.

Oni-Wan ha escrit:
sabem qui son en Rom i el cap de l'organització

El cap de l'organització es va revelar fa uns anys ja (5 potser?). La identitat d'en Rom es va revel·lar el mes passat, tot i que era un secret a voces.

Oni-Wan ha escrit:
mes o menys cap els 1500 ho sabrem definitivament i als 2000 episodis, aproximadament, començaran haver-hi sospites del cap.

Nah. Portem 1000 episodis d'anime (dels quals un 60% són relleno) i otros tantos de manga. Tot això en 25 anys d'emissió. Ningú sap quan acabarà, però tenint en compte els hiatus potser queden 200 números de manga a tot estirar? I ja són forces anys!
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 09 gen. 2021, 21:33

Bluepheasant ha escrit:
La Vermouth va prendre APTX4869 per que al Flashback on surt la Jodie nena la Vermouth és igual de jove que ara.


La droga, tal com la coneixem, el que fa es tornar-te a la infància (bé, realment només podem dir que et torna el cos petit, però no necessàriament tens perquè tenir el mateix cos que quan erets petit). Com la sèrie existeix en una "floating timeline" (no hi ha pas del temps perquè la Ran encara no ha complert anys, per molts estius i Sant Valentins que hi hagi) no tenim informació de si t'impedeix crèixer i tornar a ser un adult, però si es el cas que si que ho permet, llavors:

a) La Vermouth no va prendre la droga perquè llavors en 20 anys hauria envellit,
b) La Vermouth va prendre la droga i ha envellit, però porta una màscara 24/7 que ho amaga. Això no te gaire sentit perquè en més d'una ocasió és veu com la seva cara respon com una cara normal, sagna, etc. A més, si tot es possible i no et pots creure res llavors estariem parlant d'una altra sèrie, perquè Conan potser tarda anys en donar-te respostes, pero al final sempre són coherents i encaixen dins d'una certa lògica.
c) La Vermouth va prendre algo que no és la APTX4869 i que la manté jove. El què, ni idea. I si és el cas, com es que la BO no ven l'elixir a granel? Quin sentit te formar una organització il·legal que amb prou feines es capaç d'atracar un banc i matar donnadies... quan literalment pots control·lar a qui vulguis i fer-te d'or en plan Bayer?
d) L'APTX4869 té diferent efectes depenent de qui la prengui. Potser et fa petit, potser et mata, potser et converteix en Godzilla.
e) Potser si que ha envellit, pero ningú se li ha acostat prou per poder distinguir si realment te 16 o 36 anys. La Yukiko és mante relativament jove i si no et diu l'edat potser et penses que amb prou feines en te 30. Ah, els gens Japonesos-manga si que són atemporals.
f) Etcètera, etcètera.

Jo personalment ara per ara vaig amb la c o la e.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan (Teories)

dg. 10 gen. 2021, 00:16

Mare meua.... Una miqueta d'Espòilers....

Jo m'havia quedat en el file 1034, i he vist els següents, i sense paraules. Lo de rom, si m'agradaria saber dues coses. Una és el que diu vodka i el segon, perquè era un secret a voces. (No vull donar Spoilers). --> Privat?

La vermoth es va prendre alguna cosa, això és segur, però que és?? Si la sherry és la creadora de la droga, on els seus pares la van crear, són 20 anys...

Ames, va demanar la creació d'un programa a un informàtic, el qual el van assassinar en l'episodi 307. I ja en els actuals, en l'orient exprés es dona una mica d'informació. Encara que bourbon sap el secret i ens deixen en la intriga. Amagar a l'organització aquesta informació, és que la vermoth té alguna cosa mes que l'edat per a amagar, perquè en un dels capítols, crec que és el d'impacte negre, diu alguna cosa aixina com, que no voldria que el món sabera que participava en aquest assassinat.

Jo la família Akia, tinc encara molts de dubtes, i fins que no estiga la peli, no ho sabrem.

I respecte al número 1, tinc ganes de veure'l la cara. Perquè hi ha una cosa que, deixa molta intriga (edat, ...) Si parle més....

Hi ha coses que es poden dir, pels episodis ja emesos en català (854 JAP - 909 CAT). I respecte al manga, fins on estan per part de planeta en el nostre idioma...
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan (Teories)

dg. 10 gen. 2021, 11:01

fadrellcs ha escrit:
Mare meua.... Una miqueta d'Espòilers....

Jo m'havia quedat en el file 1034, i he vist els següents, i sense paraules. Lo de rom, si m'agradaria saber dues coses. Una és el que diu vodka i el segon, perquè era un secret a voces. (No vull donar Spoilers). --> Privat?

La vermoth es va prendre alguna cosa, això és segur, però que és?? Si la sherry és la creadora de la droga, on els seus pares la van crear, són 20 anys...

Ames, va demanar la creació d'un programa a un informàtic, el qual el van assassinar en l'episodi 307. I ja en els actuals, en l'orient exprés es dona una mica d'informació. Encara que bourbon sap el secret i ens deixen en la intriga. Amagar a l'organització aquesta informació, és que la vermoth té alguna cosa mes que l'edat per a amagar, perquè en un dels capítols, crec que és el d'impacte negre, diu alguna cosa aixina com, que no voldria que el món sabera que participava en aquest assassinat.

Jo la família Akia, tinc encara molts de dubtes, i fins que no estiga la peli, no ho sabrem.

I respecte al número 1, tinc ganes de veure'l la cara. Perquè hi ha una cosa que, deixa molta intriga (edat, ...) Si parle més....

Hi ha coses que es poden dir, pels episodis ja emesos en català (854 JAP - 909 CAT). I respecte al manga, fins on estan per part de planeta en el nostre idioma...


Bé, en un fil de teories es normal que hi hagi spoilers....

- Es un secret a voces perquè l'autor de conan mareja molt la perdiu però dona sufficient pistes perquè sapigues qui es qui abans d'hora amb facilitat.

- La sherry no es la creadora, ella nomes va continuar la feina dels seus pares.

- Les pelis no són canon. Si que a vegades l'autor ha acceptat coses com a canon, pero no comptis amb que majors revelacions es fassin fora del manga.
 
kelgar2
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: ds. 16 gen. 2021, 10:29

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 16 gen. 2021, 12:34

Yo acabo de volver a ponerme con la serie. He ido viendo algún especial/capítulo suelto subtitulado por que desconocía que se habían doblado tantos capítulos.
Espero no comerme muchos spoilers, lol!
Por cierto, ¿hay alguna lista de que capítulos ver sin tener que ver el relleno?
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 16 gen. 2021, 15:53

Per cert, vosaltres com creieu que acabarà? En Conan per fi tornarà a ser en Shinchi i es casarà amb la Ran?
L'Ai li robarà el novio?
Es quedarà petit per sempre i haurà de fugir perque ningú se n'adoni de que alguna cosa no rutlla?
Haurà de tornar a creixer pel mètode normal com si fos un nen més i es casarà al final amb l'Ayumi?
O aquesta ultima opció però amb l'Ai?
Creieu que finalment li dirà a la Ran que en Conan en realitat és en Shinichi?

Masses preguntes potser xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 16 gen. 2021, 16:34

GypsyTheHedgehog ha escrit:
Per cert, vosaltres com creieu que acabarà? En Conan per fi tornarà a ser en Shinchi i es casarà amb la Ran?
L'Ai li robarà el novio?
Es quedarà petit per sempre i haurà de fugir perque ningú se n'adoni de que alguna cosa no rutlla?
Haurà de tornar a creixer pel mètode normal com si fos un nen més i es casarà al final amb l'Ayumi?
O aquesta ultima opció però amb l'Ai?
Creieu que finalment li dirà a la Ran que en Conan en realitat és en Shinichi?

Masses preguntes potser xD


si esperas 20 años mas o 30, tus dudas seran resueltas :lol:
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 16 gen. 2021, 16:39

terminator ha escrit:
GypsyTheHedgehog ha escrit:
Per cert, vosaltres com creieu que acabarà? En Conan per fi tornarà a ser en Shinchi i es casarà amb la Ran?
L'Ai li robarà el novio?
Es quedarà petit per sempre i haurà de fugir perque ningú se n'adoni de que alguna cosa no rutlla?
Haurà de tornar a creixer pel mètode normal com si fos un nen més i es casarà al final amb l'Ayumi?
O aquesta ultima opció però amb l'Ai?
Creieu que finalment li dirà a la Ran que en Conan en realitat és en Shinichi?

Masses preguntes potser xD


si esperas 20 años mas o 30, tus dudas seran resueltas :lol:


O igual no xD A mangakas como Gosho Aoyama les gusta trollear xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
kelgar2
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: ds. 16 gen. 2021, 10:29

Re: Detectiu Conan (Teories)

ds. 16 gen. 2021, 16:41

terminator ha escrit:
GypsyTheHedgehog ha escrit:
Per cert, vosaltres com creieu que acabarà? En Conan per fi tornarà a ser en Shinchi i es casarà amb la Ran?
L'Ai li robarà el novio?
Es quedarà petit per sempre i haurà de fugir perque ningú se n'adoni de que alguna cosa no rutlla?
Haurà de tornar a creixer pel mètode normal com si fos un nen més i es casarà al final amb l'Ayumi?
O aquesta ultima opció però amb l'Ai?
Creieu que finalment li dirà a la Ran que en Conan en realitat és en Shinichi?

Masses preguntes potser xD


si esperas 20 años mas o 30, tus dudas seran resueltas :lol:

Eso dijeron hace 25 años, y mira donde estamos, jajajajajaja. El otro día vi un video donde un chico explicaba utilizando la duración de los diferentes arcos creados antes, que a la serie le "deberían" quedar uno 7/8 años para llegar al final.
Personalmente, pienso que mientras sea una manera de hacer dinero, seguirán adelante.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants