Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Element preferit?

L’enquesta ha acabat el dl. 08 feb. 2021, 15:18

Aigua
1 (33%)
Foc
1 (33%)
Terra
No hi ha cap vot
Aire
1 (33%)
Altres (metall, lava, sang, etc)
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 3
 
ni0qoi+ewpp70wp3ispk
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 13 gen. 2021, 22:04

Avatar, la llegenda de Korra

dv. 29 gen. 2021, 15:18

Què en penseu de la sèrie en general i del final concretament? He acabat de veure-la recentment, i la sèrie en general és molt bona però el final no s'agafa per enlloc. L'últim capítol és força dolent, queden uns quants fils oberts de diferents personatges, em fa la sensació que l'han enfocat més cap a una possible futura sèrie (potser de les aventures de na Korra i na Asami en les seves "vacances" al món dels esperits). En la meva opinió han embolicat massa la troca pel que fa al món dels esperits i han donat menys importància als elements i als conflictes de poder que hi ha entre personatges.

Malgrat el final, he de dir que recomano moltíssim la sèrie. :yeah:

PD: Sabeu si hi ha els còmics en català? En cas afirmatiu, sabeu on es poden aconseguir?
 
locises@gmail.com
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 02 feb. 2021, 20:00

Re: Avatar, la llegenda de Korra

dt. 02 feb. 2021, 20:15

Hola, a mi personalment m'agrada. Encara que haguera preferit que continuara. Si que queden trames obertes, pero tot no es pot tancar sempre. I efectivament la sèrie continúa amb comics, al igual que Avatar. Els comics només en inglés. Seria genial que els llicenciaren a España i tinguerem traducció al català o castellà.
 
orchidea
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 14 abr. 2021, 12:50

Re: Avatar, la llegenda de Korra

dc. 14 abr. 2021, 13:26

Jo sóc molt fan d'Avatar en general, així que vaig gaudir Korra molt també, però si que hi han aglunes cosetes que no em van convèncer tant, vaig decidir simplement gaudir i no pensar tant. M'agrada que aprofundeixin en temes més "adults". Sigui com sigui, jo no he llegit els còmics però si els 2 llibres sobre Avatar Kyoshi (en anglés ara per ara) i per mi han sigut bonissims, una visió diferent d'avatar, Kyoshi és una avatar molt diferent. Els recomano completament.

FInalment dir que Nickelodeon ha creat "Avatar Studios" on pretenen fer més series i contingut audiovisual.
 
Arcadyan
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 19 feb. 2021, 09:18

Re: Avatar, la llegenda de Korra

dj. 29 abr. 2021, 09:28

Jo l'estic seguint ara i la veritat es que la trama de moment m'agrada, veurem com acaba si deixa fils oberts com comenteu. Per cert, estic recopilant els capitols i em falten els 6 primers. Algú els té?

Sobre el que comenta @orchidea si realment hi ha aquest estudi pero no hi ha contingut en català que es el que es demana... tant de bo sigui així i ho tinguin present.
 
erola
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 05 maig 2021, 11:24

Re: Avatar, la llegenda de Korra

dc. 05 maig 2021, 12:08

Com a serie en complet potser m'agrada més l'avatar original però en el cas de la Korra s'ha de reconèxer que els antagonistes estan molt ben tractats i és interessant que a cada temporada s'enfoqui el conflicte a problematiques diferents. Bastant d'acord amb el que dius del final, està clar que volien ddeixar-ho obert per poder seguir creant contingut. Cosa de la qual no em queixo gens i a veure si Norma o alguna altra editorial d'aquí els agafa d'una vegada i els edita en cat.
@Arcadyan com ho fas per recopilar-los? just la setmana passada vaig veure quehhavien fdoblat la sèrie peròja van per la segona temporada.
 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Avatar, la llegenda de Korra

dj. 06 maig 2021, 22:18

Arcadyan ha escrit:
Jo l'estic seguint ara i la veritat es que la trama de moment m'agrada, veurem com acaba si deixa fils oberts com comenteu. Per cert, estic recopilant els capitols i em falten els 6 primers. Algú els té?

Sobre el que comenta @orchidea si realment hi ha aquest estudi pero no hi ha contingut en català que es el que es demana... tant de bo sigui així i ho tinguin present.

Jo vaig gravant-los de la TDT des que la tornen a passar, si els vols te'ls puc penjar o fer alguna release DVBrip amb tots els capítols un dia d'aquests, ja sé que no es porten ja però és que el 3 a la carta... :no:

Per cert ,algú tindria gravat el capítol que van emetre dijous passat, 29 d'abril? El disc dur em feia males passades i l'he perdut ^^u

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants