Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
CorPetit206
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 30 des. 2023, 18:33

Re: EM RECOMANEU SERIES, SIUPLAU?

dg. 31 des. 2023, 00:47

Jo et proposo les que a mi m'agraden

-Detectiu Conan: tracta d'un detectiu que s'encongeix per culpa d'un farmac que li fa empassar una organització criminal encuberta, aquesta serie porta dues trames, el cas de cada episodi i la trama principal de el detectiu, la seva relació amorosa i la organització. L'apartat sonor es bonissim. La pega es que son 1000 episodis en endavant 25 pelicules i moltes ovas i especials. (Encara esta en actiu).

-Doraemon: tracta d'un gat robot del segle 22 que amb el seus aparells ajuda a en nobita a no ficar-se amb problemes i tenir un bon futur al costat de la shizuka, la serie es basicament aixo, en quan a les pel·licules es presenten diferents histories que no tenen a veure amb la serie en les que el grup d'en Doraemon i participa, aquestes pelicules tendeixen a ser emotives i epiques.

si nomes vas veure bola de drac et recomano:
-Bola de Drac Z: es una continuació directa de Bola de Drac
-Bola de Drac GT: es una continuació directa de Bola de Drac Z
-Bola de Drac pelis en general i les importants son: garlick junior immortal, Son Gohan i Trunks un futur diferent, bola de drac gt 100 anys despres, la batalla del deus, la resurrecció d'en Freezer, bola de drac super broly i super hero per entendre millor el que surt en les series.

encara que no estiguin doblades al català:

-Dragon Ball Super: continua despres de Z obiament anula els aconteciments de GT i la peli de GT.
-Mazinger Z Edición Impacto: es una remaster de la serie original Mazinger Z amb influencies de altres autors, molt mes emocionant i entretenida pero això si, mes curta
 
Sepia28
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: ds. 30 des. 2023, 21:08

Re: EM RECOMANEU SERIES, SIUPLAU?

dg. 31 des. 2023, 11:19

Doncs jo et recomanaria que mires series que pots trobar per aqui com Haikyu, Stains Gate ( que ara la fan al x3 online) i els clasics com bola de drac o One Piece!
 
Avatar de l’usuari
04Pauter
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 12 oct. 2021, 19:30

Re: EM RECOMANEU SERIES, SIUPLAU?

dv. 26 gen. 2024, 18:20

Si vols una sèrie més antiga doblada al Català InuYasha,
Si no, jo recomanaria sobretot Steins;Gate, que actualment estan emetent Steins;Gate 0 (la seqüela) doblada en català al canal EVA (un "canal Juvenil" de tv3)
i això ja depenent molt dels teus gustos, però a mi personalment m'encanta Black Clover, han doblat els primers 51 capítols (en té 170 en total per ara)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants