Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lili
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 03 maig 2021, 15:44

Re: Series anime a debat

dl. 10 maig 2021, 21:57

Per no repetir:
- Dororo
- Violet Evergarden
- Horimiya
Totes 3 són series molt originals pel meu gust.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Series anime a debat

dj. 24 juny 2021, 13:02

El meu anime indispensable y favorit total hi és,...

『Bola de Drac Z』

—————————————————————————————————-——————

ELS DOS ALTRES ANIMES, INDISPENSABLES PER A MÍ

『 One Piece 』: Personalment m’encanta One piece i es un dels meus animes preferits.

『 My hero academia/Boku no hero Academia 』: M’encanta, i si no fora per les
combats entre nens de la clase B VS clase A, etc,...
M’agradaría, inclós més que ara.
Otohure l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 26 juny 2021, 12:31, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Series anime a debat

dj. 24 juny 2021, 17:37

Bola de Drac & Z
Berserk
Hokuto no Ken
Yakusoku no Neverland
Musculman
Ushio to Tora
Ashita no Joe
Caballeros del Zodiako
Ping pong Club
Ataque a los Titanes
Les aventures de Fly
Ghost Hound
Rurouni Kenshin
Hakaba Kitaro
Devilman Crybaby
Jojo Bizarre Adventure
Dorohedoro
Ankoku Shinwa (Este és un gran desconegut i son 2 capitols o 2 pelis... Pero em va agradar i el tenia que nombrar, per si algu sent curiositat que el busque)
Vintland Saga
Torre de Dios
Prison School
Claymore
Ichi the Killer
Gantz
Hunter x Hunter

Y segur que alguna joieta més em deixaré per ahì tirada.
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Series anime a debat

ds. 26 juny 2021, 16:26

Per no repetir, i dir-ne unes quantes de poc comunes;

Tower of Druaga
Scrapped Princess
Heroman
Gokudo
Slayers Reena y Gaudy
Saint Seiya Omega
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Series anime a debat

ds. 26 juny 2021, 17:34

XenoVageta ha escrit:
Per no repetir, i dir-ne unes quantes de poc comunes;

Tower of Druaga
Scrapped Princess
Heroman
Gokudo
Slayers Reena y Gaudy
Saint Seiya Omega


Gokudo = Jester el aventurero. Este tè la seua gracia xD el vaig grabar en VHS del Canal Buzz, llastima que eren 2 cintes i vaig extraviar la 2ª.
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Series anime a debat

dg. 04 jul. 2021, 09:25

Jo m'he le vist quasi tota, els primers episodis son hilarants i genials. Després, perden el senderi del tot XD. Encara no em vaig veure el final. Me la vaig veure en anglés, el doblatge es bastant bo. Com era el doblatge en castellà?
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Series anime a debat

dg. 04 jul. 2021, 10:08

XenoVageta ha escrit:
Jo m'he le vist quasi tota, els primers episodis son hilarants i genials. Després, perden el senderi del tot XD. Encara no em vaig veure el final. Me la vaig veure en anglés, el doblatge es bastant bo. Com era el doblatge en castellà?


Saps? He revisat i si que ho tinc senser, els 26 capitols, el doblatge castellá a mi em va agradar prou, si que és de veres que més pa vant va perdent un poc la xispa, però si és entretinguda de vore.

Eixa segona cinta que vaig extraviar és la de Excel Saga.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Series anime a debat

dg. 04 jul. 2021, 10:53

Si no recuerdo mal, la voz de Jester es la que luego fue la de Luffy en el doblaje de One Piece en castellano. Para mi Jester tiene un muy buen doblaje, muy acorde con la serie. Es facil de encontrar el montaje DVD+TV por la red.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Series anime a debat

dg. 04 jul. 2021, 12:23

tebas_king ha escrit:
Si no recuerdo mal, la voz de Jester es la que luego fue la de Luffy en el doblaje de One Piece en castellano. Para mi Jester tiene un muy buen doblaje, muy acorde con la serie. Es facil de encontrar el montaje DVD+TV por la red.


Sip, casualment és més complicat conseguir el doblatge senser de Excel Saga, n'hi ha alguns pero crec que tots no es poden trobar... O era el sisé que no tenia audio...? No se, però si no m'equivoque li vaig passar la cinta a Terminator, aixina que sense cap presa, algun dia es conseguirà l'audio d'eixe 6ª Capitol.
 
OnizukaKintaro
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 05 ago. 2015, 00:03

Re: Series anime a debat

dv. 16 jul. 2021, 12:28

Raohken ha escrit:
tebas_king ha escrit:
Si no recuerdo mal, la voz de Jester es la que luego fue la de Luffy en el doblaje de One Piece en castellano. Para mi Jester tiene un muy buen doblaje, muy acorde con la serie. Es facil de encontrar el montaje DVD+TV por la red.


Sip, casualment és més complicat conseguir el doblatge senser de Excel Saga, n'hi ha alguns pero crec que tots no es poden trobar... O era el sisé que no tenia audio...? No se, però si no m'equivoque li vaig passar la cinta a Terminator, aixina que sense cap presa, algun dia es conseguirà l'audio d'eixe 6ª Capitol.



Oastras, ahora que lo dices encontrar Excel Saga en castellano es toda una odisea. La tengo en calidad ultramierder (70mb por capitulo) porque no he encontrado otra cosa. Acabo de mirar el capi 6 y tiene audio. Si fuera necesario avísame y lo subo por aqui para que le podais sacar el audio. Llevo mucho tiempo deseando aportar algo a esta pagina pero me resulta imposible ya que todo el material en catalan lo saco de aqui. Si almenos puedo ayudar con Excel me darías una alegría.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Series anime a debat

dv. 16 jul. 2021, 12:49

OnizukaKintaro ha escrit:
Raohken ha escrit:
tebas_king ha escrit:
Si no recuerdo mal, la voz de Jester es la que luego fue la de Luffy en el doblaje de One Piece en castellano. Para mi Jester tiene un muy buen doblaje, muy acorde con la serie. Es facil de encontrar el montaje DVD+TV por la red.


Sip, casualment és més complicat conseguir el doblatge senser de Excel Saga, n'hi ha alguns pero crec que tots no es poden trobar... O era el sisé que no tenia audio...? No se, però si no m'equivoque li vaig passar la cinta a Terminator, aixina que sense cap presa, algun dia es conseguirà l'audio d'eixe 6ª Capitol.



Oastras, ahora que lo dices encontrar Excel Saga en castellano es toda una odisea. La tengo en calidad ultramierder (70mb por capitulo) porque no he encontrado otra cosa. Acabo de mirar el capi 6 y tiene audio. Si fuera necesario avísame y lo subo por aqui para que le podais sacar el audio. Llevo mucho tiempo deseando aportar algo a esta pagina pero me resulta imposible ya que todo el material en catalan lo saco de aqui. Si almenos puedo ayudar con Excel me darías una alegría.



Ya se la pasé. No es que sea dificil de encontrar, es que nadie ha montado nada decente.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Series anime a debat

dv. 16 jul. 2021, 17:53

OnizukaKintaro ha escrit:
Raohken ha escrit:
tebas_king ha escrit:
Si no recuerdo mal, la voz de Jester es la que luego fue la de Luffy en el doblaje de One Piece en castellano. Para mi Jester tiene un muy buen doblaje, muy acorde con la serie. Es facil de encontrar el montaje DVD+TV por la red.


Sip, casualment és més complicat conseguir el doblatge senser de Excel Saga, n'hi ha alguns pero crec que tots no es poden trobar... O era el sisé que no tenia audio...? No se, però si no m'equivoque li vaig passar la cinta a Terminator, aixina que sense cap presa, algun dia es conseguirà l'audio d'eixe 6ª Capitol.



Oastras, ahora que lo dices encontrar Excel Saga en castellano es toda una odisea. La tengo en calidad ultramierder (70mb por capitulo) porque no he encontrado otra cosa. Acabo de mirar el capi 6 y tiene audio. Si fuera necesario avísame y lo subo por aqui para que le podais sacar el audio. Llevo mucho tiempo deseando aportar algo a esta pagina pero me resulta imposible ya que todo el material en catalan lo saco de aqui. Si almenos puedo ayudar con Excel me darías una alegría.


Con diu tebas_king, em va pasar els capitols de excel saga en castellà d'Espanya, pero és con tu dius, qualitat practicament mediocre i pesa molt poc.

No fa molt de temps vaig estar buscant Excel saga en Castellà i pareix que en un lloc faltaven capitols i en altre fallava el cap Nº 6, però no perque no tinguera audio, sino perque l'audio era en Esp Latino, però ara graxies a tebas ja sé que está senser en castellà per internet (a part m'ho vaig baixar per tindre-ho) pero si vols aportar algo sobre Excel Saga, a falta d'un audio Català no crec que hi haja problema en pujar-ho en Castellà, però si ho fas... Si saps i t'apetix... No estaria mal que montares l'audio d'eixos capitols mediocres en alguns capitols o raws HD de bona qualitat abans de pujar-ho.
(No es complicat, jo podria fer-ho, la moguda és que estic saturat de faena en l'horta ara i a part el poc temps lliure que puc tindre un diumenge el dedique a fer subs de varies series i tambe estava fent muntatge d'audios d'altra serie encara que ja fará un par de mesos que no n'he fet més)
 
OnizukaKintaro
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dc. 05 ago. 2015, 00:03

Re: Series anime a debat

dv. 16 jul. 2021, 21:32

Raohken ha escrit:
OnizukaKintaro ha escrit:
Raohken ha escrit:

Sip, casualment és més complicat conseguir el doblatge senser de Excel Saga, n'hi ha alguns pero crec que tots no es poden trobar... O era el sisé que no tenia audio...? No se, però si no m'equivoque li vaig passar la cinta a Terminator, aixina que sense cap presa, algun dia es conseguirà l'audio d'eixe 6ª Capitol.



Oastras, ahora que lo dices encontrar Excel Saga en castellano es toda una odisea. La tengo en calidad ultramierder (70mb por capitulo) porque no he encontrado otra cosa. Acabo de mirar el capi 6 y tiene audio. Si fuera necesario avísame y lo subo por aqui para que le podais sacar el audio. Llevo mucho tiempo deseando aportar algo a esta pagina pero me resulta imposible ya que todo el material en catalan lo saco de aqui. Si almenos puedo ayudar con Excel me darías una alegría.


Con diu tebas_king, em va pasar els capitols de excel saga en castellà d'Espanya, pero és con tu dius, qualitat practicament mediocre i pesa molt poc.

No fa molt de temps vaig estar buscant Excel saga en Castellà i pareix que en un lloc faltaven capitols i en altre fallava el cap Nº 6, però no perque no tinguera audio, sino perque l'audio era en Esp Latino, però ara graxies a tebas ja sé que está senser en castellà per internet (a part m'ho vaig baixar per tindre-ho) pero si vols aportar algo sobre Excel Saga, a falta d'un audio Català no crec que hi haja problema en pujar-ho en Castellà, però si ho fas... Si saps i t'apetix... No estaria mal que montares l'audio d'eixos capitols mediocres en alguns capitols o raws HD de bona qualitat abans de pujar-ho.
(No es complicat, jo podria fer-ho, la moguda és que estic saturat de faena en l'horta ara i a part el poc temps lliure que puc tindre un diumenge el dedique a fer subs de varies series i tambe estava fent muntatge d'audios d'altra serie encara que ja fará un par de mesos que no n'he fet més)



No he hecho nunca un "release" (creo que llama asi) Si alguien me pasa un tutorial o una lista de los programas o los pasos que hay que seguir estaré encantado. Como digo, hace mucho tiempo que quería aportar mi granito de arena a la pagina.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Series anime a debat

dv. 16 jul. 2021, 22:32

OnizukaKintaro ha escrit:
Raohken ha escrit:
OnizukaKintaro ha escrit:

No he hecho nunca un "release" (creo que llama asi) Si alguien me pasa un tutorial o una lista de los programas o los pasos que hay que seguir estaré encantado. Como digo, hace mucho tiempo que quería aportar mi granito de arena a la pagina.


Encara que no ho parega jo soc un puto noob fent releases, supose que depederà de per a on vages a pujar els videos, jo ho estic fent per torrent, però crec que si t'apanyes amb Mega, Google Drive, Mediafire o algo aixina et serà més comode (NPI). Segur que algun Mod podra aconseyar-te millor que jo, parla amb Esteve Maister o algun altre.

Jo conforme em vaig ensenyar a pujar per torrent, cada volta obric una release meua i tracte de copiar tot tal cual ho tinc, i només tinc que afegir el víncul del nou capitol i poc més. :dormir2:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: pinya i 17 visitants