Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Dherevo
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 14:58
Contacta:

Shingeki No Kyojin

dt. 06 abr. 2021, 21:50

Bones,

D'aquí un parell de dies (o dintre d'unes hores si tot va bé) sortirà l'últim capítol del manga Shingeki No Kyojin (Attack on Titan) i voldria saber si hi ha més gent per aquí que segueix el manga també i quina opinió teniu al respecte.

Com no he trobat un tema relacionat, he decidit obrir un de nou a veure si apareixen mes seguidors :yeah:
 
efont32
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 12 abr. 2021, 16:04

Re: Shingeki No Kyojin

dl. 12 abr. 2021, 16:33

la veritat es que el final no le acabat de entendre del tot
 
orchidea
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 14 abr. 2021, 12:50

Re: Shingeki No Kyojin

dc. 14 abr. 2021, 12:54

A casa ens vam enganxar moltíssim fa 2 anys ja, i des de llavors que esperem amb candeletes els nous capítols. Fins ara tot ha sigut molt potent, molt canvis inesperats i confusió, veure'm com evoluciona tot!
 
Avatar de l’usuari
tonoss
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dc. 14 abr. 2021, 16:47

Re: Shingeki No Kyojin

dc. 14 abr. 2021, 17:47

Yo ya me la he leído completa, y me parece una gran obra, el final es muy bueno quizás no tan bueno como esperábamos pero me ha gustado al final como ha desarrollado a cada uno de los personajes y solo me queda decir GRACIAS.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Shingeki No Kyojin

dj. 13 maig 2021, 14:39

Personalment, m'agrada Atac als titans, però no la vaig acabar de veure, per diverses i comprensibles raons; Em sembla que hi ha massa morts gratuïtes sense una raó concreta per que el personatge mor, mor per morir, sense cap rerefons.

Les morts que hi ha són exageradament sagnants i tristos. I entenc que per a molta gent això li agrada, però en el meu cas, no. Encara que no ho sembli, té molt rerefons polític aquesta sèrie i això mai m'ha acabat d'agradar. Al meu entendre, la sèrie es manté gràcies a Levi. A el menys així ho crec jo.

També m'agradaria que si us agrada molt m'ho diguéssiu i escoltar les vostres raons, m'agrada saber les raons de perquè a algú li agrada alguna cosa. Una salutació. :adeu:
Otohure l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 20 juny 2021, 20:46, en total s’ha editat 1 vegada.
 
sr_levi
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 18:00

Re: Shingeki No Kyojin

dv. 18 juny 2021, 18:27

M'encanta l'anime, el q no suporto es haver d'esperar mes de 1 any entre temporada i temporada jejjeje
 
besodit169
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dl. 21 juny 2021, 00:21

Re: Shingeki No Kyojin

dl. 21 juny 2021, 00:38

Jo ho vaig deixar al capitol 40, desesperat per esperar setmana a setmana. Pero tinc intenció de retornar-hi ara que l'acaben

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants