Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 07 maig 2021, 16:12

Tinc dubtes sobre el títol per que a la fitxa del doblatge a més informació hi posa: "También titulada "Guardianes de la noche - Kimetsu no Yaiba -,la pel·lícula: El tren infinito

¿Es un cas com el de: Yuyu Hakusho: Els defensors del més enllà?
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 07 maig 2021, 20:07

"Kimetsu no Yaiba" es el títol japonès, que a Espanya van a adaptar com "Guardianes de la Noche". Es com si als titans posen: "Ataque a los Titanes - Shingeki no Kyojin".
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 10 maig 2021, 20:12

Estic molt contenta que està pel·lícula tingui doblatge en català. Tinc un dubte això sí; Es pot veure la pel·lícula (entenent-la) sense veure l'anime? Em refereixo; És una pel·lícula "independent" que es pot veure sense necessitat de veure l'anime? No he vist Kimetsu no Yaiba però m'ha cridat molt l'atenció el tràiler i doblatge. :wub:
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Kimetsy no Yaiba: Mugen Ressha-hen

dl. 10 maig 2021, 21:01

Bon dia a tots! Acabo de venir del cine, he anat a veure demon slayer la pelicula!!

Hi ha algú per aquí que l'hagi vist?

M'ha encantat, anteriorment ja m'havia mirat la primera temporada, i aquesta pel·lícula és com un pas de la primera temporada a la segona. Estic desitjant que surti la segona temporada :)

Algú te la serie descarregada?
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 10 maig 2021, 22:17

Otohure ha escrit:
Estic molt contenta que està pel·lícula tingui doblatge en català. Tinc un dubte això sí; Es pot veure la pel·lícula (entenent-la) sense veure l'anime? Em refereixo; És una pel·lícula "independent" que es pot veure sense necessitat de veure l'anime? No he vist Kimetsu no Yaiba però m'ha cridat molt l'atenció el tràiler i doblatge. :wub:


La pots veure, no hi ha cap problema, tot i aixi jo et recomenaria primer mirar l’anime. La primera temporada es curta. Ja que surten personatges i algunes coses que si no has vist la serie no entendras. Amés a més a mi m’ha donat la sensació que es com l’enllaç de la primera temporada a la segona (que s’esta fent)

Espero servir d’ajuda ;)
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 10 maig 2021, 22:59

Moltes gràcies! Sí que ha servit d'ajuda. Per cert, he llegit el teu comentari / post de dalt i diu que véns de veure la pel·lícula, que t'ha semblat, creus que val la pena? (La teva opinió personal) Una salutació. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 11 maig 2021, 10:13

Otohure ha escrit:
Moltes gràcies! Sí que ha servit d'ajuda. Per cert, he llegit el teu comentari / post de dalt i diu que véns de veure la pel·lícula, que t'ha semblat, creus que val la pena? (La teva opinió personal) Una salutació. :adeu:


Doncs siii que val la pena si, a mi m’ha encantat. Ha vingut el meu pare amb mi (que no ha vist la serie) i ell també li ha agradat. Jo et recomano que vagis al cine! En una pantalla gran no es veu sempre anime ;)
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 11 maig 2021, 10:53

Otohure ha escrit:
Estic molt contenta que està pel·lícula tingui doblatge en català. Tinc un dubte això sí; Es pot veure la pel·lícula (entenent-la) sense veure l'anime? Em refereixo; És una pel·lícula "independent" que es pot veure sense necessitat de veure l'anime? No he vist Kimetsu no Yaiba però m'ha cridat molt l'atenció el tràiler i doblatge. :wub:


Jo et recomanaria que primer et miris l'anime. Hi ha moltes coses que no sabries per què passen. Hi ha moltes referències a moments del passat. Hem de tenir en compte, que és una continuació de la primera temporada, és com si aquesta pel·lícula fossin els següents 6 capítols de la sèrie.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 11 maig 2021, 13:18

Moltes gràcies per la recomanació i per respondre'mi! És normal, si veus una pel·lícula d'un anime, és sempre recomanable veure la seva animi, és lògic. Una salutació. :P
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dg. 23 maig 2021, 04:12

Heu vist que va recaudar més d'un milió? Quina bogeria!

La veritat és que fins i tot estava a la meva ciutat i ací mai arriba res.
Ací només la tenim en castellà i japonès amb subtítols. Tant de bo la TVG la comprés.
Quina sort que teniu de poder veure-la en la vostra llengua.
A més a més amb un doblatge tan bo, la veritat m'agraden més les veus catalanes que les castellanes fins i tot la de l'antagonista principal que és la mateixa em sona millor en català.

Font
 
Avatar de l’usuari
lucea98
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 29 abr. 2021, 22:13

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 24 maig 2021, 03:19

Jo amb aixo no se que pensar perque sembla que poc a poc es te mes en compte el doblatge en catala pero a l'hora sembla que nomes ens tirin motlles de pa. Del pal tot son com mitjes victories... Espero que acabin doblant la serie completa i aixo no es quedi com una anecdota puntual, com va pasar amb que posessin sakura la caçadora de cartes en catala a netflix.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dj. 27 maig 2021, 12:39

Cortexian05 ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
PS: En la peli el prota diria és el meu amic Marc Gomez.

https://drive.google.com/file/d/1jnDWCd ... mOdEd/view



Exactament, bona feina.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 25 juny 2021, 18:59

Els de Selecta ja han obert reserves de la primera meitat de la primera temporada de l'anime, i com era d'esperar (crec que ja ho va confirmar Manu Guerrero en un streaming de Rp2), ve sense doblatge en català.

Vaig a passar fins de comprar la pel·lícula, perquè per tindre només això amb doblatge en català prefereixo no donar-lis ni un cèntim ¬¬
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 25 juny 2021, 19:48

Recollida de firmes per demanar el doblatge en català?
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 25 juny 2021, 19:54

Era d'esperar que no hi hagués doblatge de la sèrie. Ja sabem com funciona Selecta, i per la part de Gencat i TV3 també malament per deixar perdre aquesta ocasió.
Entre uns i altres, malament rai....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants