Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

ds. 26 nov. 2022, 16:28

O sigui que els primers 7 capítols de la segona temporada són bàsicament la pel·lícula dividida en seccions de 20 minuts, oi?
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

ds. 26 nov. 2022, 16:44

Sip, tret del 1er capítol, que és exclusiu de l'anime (no existeix ni al manga). Els altres 6 són la pel·lícula trossejada.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

ds. 26 nov. 2022, 21:52

a nivell de ventes internacions i tota la pesca, la segona temporada es divideix en dos arcs, el de tren infinit, de set capitols i el del barri vermell, de 12 episodis (ve 11 pero aquest ultim es doble, i si fan com amb conan, el dividiran per la emisio internacional i les reposicions japoneses posteriors), per tant la temporada 2 son 18/19 capitols

alla en fisic varen treu la serie en vuit packs, dos per el tren infinit (un per el capitol 1, inedit a la peli) i un altre amb els capitols 2 a 7, i 6 packs per els del barri vermell
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dg. 27 nov. 2022, 23:09

Si no tenen previst emitir la segona tmporada, per que escollir aquesta serie? No em pareix bé, o la emeten tota o res. La poden emetre a l'Hora Boomer, els nens que no haurien de veure-la ja haurien de ser al llit i això és responsabilitat dels pares, no del canal.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 28 nov. 2022, 10:32

Django ha escrit:
Si no tenen previst emitir la segona tmporada, per que escollir aquesta serie? No em pareix bé, o la emeten tota o res. La poden emetre a l'Hora Boomer, els nens que no haurien de veure-la ja haurien de ser al llit i això és responsabilitat dels pares, no del canal.


És el que no entenc. Trobo que haurien de diferenciar el X3 amb contingut adult i així poder separar-se del canal infantil...o posar-ho tot a l'hora boomer i ja... Ho veig molt negre per Kimetsu sincerament.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 28 nov. 2022, 22:43

Una petita reflexió sobre la sèrie, a veure si hi ha algú que coincideixi amb mi:
Primerament la vaig veure l'anime en japonès i no em va entusiasmar. L'he tornat a veure en català perquè volia veure com els hi quedava i en aquest sentit no hi tinc cap queixa, sinó més aviat tot el contrari: m'ha semblat un doblatge excel.lent, amb gran diferència el de millor qualitat d'entre totes les sèries d'anime noves que s'emeten actualment. (En concret, el de Haikyu em sembla normalet, ja que hi ha algunes veus que no pronuncien del tot bé el català a nivell fonètic; i pel que fa a Inazuma Eleven, sense comentaris: em sembla fet de pressa i corrents amb quatre becaris i també, en molts dels casos, amb veus que no distingeixen ni vocals obertes de tancades, que no saben fer les elles etc, a banda dels molts errors tècnics com l'anivellament del so, que sona diferent segons els personatges o segons el capítol, etc.)
Feta aquesta breu reflexió sobre el doblatge, que és el punt fort i pel qual crec que l'equip de doblatge es mereix un gran aplaudiment per la feina feta amb l'adaptació catalana, ara voldria entrar en qüestions de base de la sèrie.
No sé com dir-ho... però... soc l'únic a qui l'obra no l'ha enganxat ni tan sols una mica? Vull dir, té tota una sèrie d'elements fantàstics com una animació superba, una banda sonora molt bona, però sincerament, la trama no l'entenc en absolut. És tot molt fosc i no entenc el sentit de res del que s'hi explica (em sembla tot massa surrealista i sense sentit). La música em sembla molt treballada, però tampoc hi trobo cap pista en especial que m'acabi de transmetre res de particular, no hi veig cap melodia icònica, cap peça d'enmig de la sèrie que em resulti prou curiosa com per fer-me recordar la sèrie.
També vaig llegir el manga i les sensacions que em va transmetre van ser més o menys les mateixes: un dibuix bastant bonic, combats ben portats, però poca cosa més.
Sincerament, no entenc per què s'ha fet tan famosa.
En fi, serà només una qüestió de gustos... de tota manera m'agradaria saber què en penseu la resta.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 29 nov. 2022, 16:56

De tot el que has dit això que no entens la trama, no ho acabo d'entendre (He vist les dues primeres temporades de l'anime). És ben simple:

Un noi se'n va vendre carbó, quan torna casa, mare i germans han estat assassinats excepte una germana. Descobrirà que ella s'ha convertit en dimoni però malgrat això manté certa humanitat. Per tal de curar-la, esdevé caçadimonis, i així derrotar el dimoni que l'ha convertit i ha matat la resta de la seva família.

A partir d'aquí tot té un desenvolupament, i evidentment cadascú té el seus gustos.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dc. 30 nov. 2022, 07:32

Sï, jo tampoc entenc a què fas referència. Et pot no agradar però la trama és simple...A mi el dibuix em falla una mica a vegades, especialment pel cabell. Fan unes balayage lletgíssimes i sembla que tots portin perruca xD. La música jo la trobo bastant bé també (en comparació amb Haikyuu per exemple) i sobre la pronunciació alguns personatges sí que sembla que els hi costa però sempre m'han paregut personatges secundaris.

M'agradaria molt més veure els diferents accent/dialectes del català doblats però això no passarà mai xd.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dc. 30 nov. 2022, 20:32

La trama (almenys la premissa bàsica que descriviu) sí que l'he entesa, però trobo que s'emboliquen molt amb els combats i amb totes les històries secundàries dels dolents. És tot com molt fosc, surrealista i estrany. I tampoc aconsegueix enganxar-me: he de fer un esforç per anar veient els capítols. Això no treu que em sembli una sèrie bonica a nivell gràfic i molt ben feta tècnicament... però no sé... la trobo sobrevalorada. Però res, que és una opinió personal, únicament. Disfruteu-la a qui us agradi, jo no crec que miri més temporades, ni en català ni en japonès ni en altres idiomes. ;)
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dj. 01 des. 2022, 00:33

Només espero que no hi hagi queixes de pares puritans, ja vaig tindre prou amb lo que li va passar a Bleach i amb la repercusió que té Kimetsu no és una sèrie per deixar-la així.
Els pares han de vigilar que veuen els fills no els empleats d'una TV/ Plataforma bé que a Netflix conviuen perfectament el target infantil i el d'adults.
aixó es una mica off-topic però un cop vaig veure a les noticies que parlaven sobre que els nens passen massa estona amb les tablets, m'he trobat pares i mares molt tranquils si els nens tenen la tablet al cotxet, i aquell informatiu una mare a dir: Si li deixo la tablet amb els jocs i els dibuixos el nen no m'estorba ni es posa a cridar dic jo; si tant li molesta que utilitzi més el Durex ¬¬ :lol:
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dj. 01 des. 2022, 07:48

seiyuubcn ha escrit:
La trama (almenys la premissa bàsica que descriviu) sí que l'he entesa, però trobo que s'emboliquen molt amb els combats i amb totes les històries secundàries dels dolents. És tot com molt fosc, surrealista i estrany. I tampoc aconsegueix enganxar-me: he de fer un esforç per anar veient els capítols. Això no treu que em sembli una sèrie bonica a nivell gràfic i molt ben feta tècnicament... però no sé... la trobo sobrevalorada. Però res, que és una opinió personal, únicament. Disfruteu-la a qui us agradi, jo no crec que miri més temporades, ni en català ni en japonès ni en altres idiomes. ;)


Això sí que és cert que tots els personatges tenen una mica de background. Per ara no m'ha paregut excessiu però com continuiin així potser sí hahaahha. Tampoc formo part del fandom però per mi el més atractiu de tot són els personatges que hi apareixen però entenc el teu punt de vista!


Bluepheasant ha escrit:
Només espero que no hi hagi queixes de pares puritans, ja vaig tindre prou amb lo que li va passar a Bleach i amb la repercusió que té Kimetsu no és una sèrie per deixar-la així.


Ja n'hi han hagut, no? Almenys algun tuit ha caigut xd. Què vols que et digui, jo entenc que es queixin. La sèrie no es talla gens en ser fosca, sanguinolenta i gore i el canal de X3 s'ha anunciat com un canal per nens. Només fa falta veure la presentació del canal per saber a qui anava dirigit. Eren tot nens menors de 10 anys xD. La idea més inteligent és posar-ho en una secció separada i au.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dj. 01 des. 2022, 19:40

Sinistre. ha escrit:
Ja n'hi han hagut, no? Almenys algun tuit ha caigut xd. Què vols que et digui, jo entenc que es queixin. La sèrie no es talla gens en ser fosca, sanguinolenta i gore i el canal de X3 s'ha anunciat com un canal per nens. Només fa falta veure la presentació del canal per saber a qui anava dirigit. Eren tot nens menors de 10 anys xD. La idea més inteligent és posar-ho en una secció separada i au.


Aixó no es del tot veritat, X3 es pel public juvenil, no infantil que es S3. I jo si que no ho entenc que es queixin, ho emeten en un horari adequat, es trist que hi hagin pares queixan-se per tot en comptes de educar bé els seus fills.

Per cert, hi ha una categoria anomenada X3+ que crec que no van mencionar res, hi posen les series orientada als 14 anys per amunt, com el Detectiu Conan, Yu Yu Hakusho, Kimetsu no Yaiba, etc...

Lo millor que podrien fer es una nova reordenació de canals i que el canal 33 s'envagi cap el canal Esport3, així ho poden emitir la segona temporada més tard. Ara, lo del online ja es un altre historia.
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dj. 01 des. 2022, 20:07

Ender11 ha escrit:
Sinistre. ha escrit:
Per cert, hi ha una categoria anomenada X3+ que crec que no van mencionar res, hi posen les series orientada als 14 anys per amunt, com el Detectiu Conan, Yu Yu Hakusho, Kimetsu no Yaiba, etc...


Incorrecte. El X3+ és per a la franja més alta del canal, que es fins als 14.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 02 des. 2022, 08:29

Segons la guia parental el +12 es el mínim que es recomana però la majoria ronda sobre els +15. https://www.imdb.com/title/tt9335498/parentalguide

Doncs potser haurien de posar un +12 al programa o que s'indiqui d'alguna manera que no té res a veure amb altres animes com Haikyuu o Inazuma Eleven. Els pares suposo que donen per fet que és del mateix estil i bueno, és un dels animes amb més sang i fetge que he vist del 3xl xd.

Com dieu si ho mouen s'acaba els drames per twitter i sobretot tenim carta blanca a la segona temporada.
 
Josep_M
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 10 des. 2022, 09:41

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dg. 11 des. 2022, 09:31

Vaig a veure si em poso al dia de la sèrie «Els guardians de la nit», que se'ns acumula la feina. Ahir al Saló del Manga hi va haver un munt d'anuncis fantàstics (per exemple, que es doblarà tot el que quedava pendent de doblar al català de Bola de Drac).
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants