Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dj. 02 març 2023, 14:45

Accros ha escrit:
Per què serveix l'hora boomer?


Simplement és un espai remember on faran sèries antigues. Es relaxen una mica més en el contingut (per exemple han emès sense censura alguns capítols de Ranma), però això no vol dir que vagin a posar-hi sèries noves o que comprin temporades destinades a un públic més adult. La gent s'hi aferra perquè pensen que sí però jo crec que serà sempre remember.

capy18 ha escrit:
Sempre pots intentar veure la part final en castellà que sincerament jo li tenia bastanta por i no és tant dolent. Les veus (sense haver consultat doblatges) se semblen més o menys en català.
Esperem que ara amb la nova pel·lícula s'animin a fer el doblatge i amb l'excusa acabin la sèrie.


Crec que alguns personatges tenen el mateix doblador directament. Hi han doblatges al castellà que no estan gens malament, no estem al 1998.

A tot això Crunchyroll emetrà la 3era temporada, si no m'equivoco. O sigui que ho tenim súper magre.
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dj. 02 març 2023, 23:08

Sinistre. ha escrit:
Accros ha escrit:
Per què serveix l'hora boomer?


Simplement és un espai remember on faran sèries antigues. Es relaxen una mica més en el contingut (per exemple han emès sense censura alguns capítols de Ranma), però això no vol dir que vagin a posar-hi sèries noves o que comprin temporades destinades a un públic més adult. La gent s'hi aferra perquè pensen que sí però jo crec que serà sempre remember.

capy18 ha escrit:
Sempre pots intentar veure la part final en castellà que sincerament jo li tenia bastanta por i no és tant dolent. Les veus (sense haver consultat doblatges) se semblen més o menys en català.
Esperem que ara amb la nova pel·lícula s'animin a fer el doblatge i amb l'excusa acabin la sèrie.


Crec que alguns personatges tenen el mateix doblador directament. Hi han doblatges al castellà que no estan gens malament, no estem al 1998.

A tot això Crunchyroll emetrà la 3era temporada, si no m'equivoco. O sigui que ho tenim súper magre.


És molt probable. I pel que fa a veure més la serie en CAT...o s'ofereix a la plataforma el doblatge en català i que es pugui veure per allà o malament rai.
 
jmvencatala
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 05 març 2023, 01:15

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dg. 05 març 2023, 15:49

Que se’n sap del comic? A dia d’avui surt un volum cada dos mesos per norma. Haurem d’esperar una eternitat per agafar els castellà? O ens passem a llegir-lo directament. No ho posen massa fàcil.
 
DoctoriTorchwood
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 19 gen. 2023, 10:07

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 07 març 2023, 00:42

DavRent ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Bona noticia? Doblen una peli que s'ha de veure després d'una serie que mai doblaran.
Es una serie amb qualificacio de +16, i el Super3 actual mai doblara algo aixi, a mes que TV3 desde 2012 que no dobla cap serie de Selecta Vision, el que passa aqui es que Selecta ha volgut doblar la peli perque la Generalitat subvenciona el doblatge, pero la Generalitat no subvenciona doblatges de series aixi que o s'emet per TV3/Super3 o res.

Tal volta, i segurament siguen suposicions perquè tots sabem com treballa Selecta, si la peli te bona acceptació es llancen a doblar la serie també en català directment, i no a través de la Generalitat, per a distribuir-la ells directament en castellà i català. O seria demanar-li massa a Selecta?


A dia d'avui encara no hi ha noticia sobre el doblatge de la sèrie però personalment no crec que va tingues una mala acollida..
Al final serà cert que haurem d'esperar que a la Gene li rondi pel cap subvencionar la cultura i tal. Que trist tot ^^u
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 07 març 2023, 03:03

Sinistre. ha escrit:
Accros ha escrit:
Per què serveix l'hora boomer?


Simplement és un espai remember on faran sèries antigues. Es relaxen una mica més en el contingut (per exemple han emès sense censura alguns capítols de Ranma), però això no vol dir que vagin a posar-hi sèries noves o que comprin temporades destinades a un públic més adult. La gent s'hi aferra perquè pensen que sí però jo crec que serà sempre remember.



Qui veu a les tres de la matinada L'Alícia i en Lewis a la web en directa quant s'ha suposa que aquesta hora dorman la quitxalla? :blink:
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 07 març 2023, 19:33

L'hora boomer és per a nostàlgics, a més, després ho tenen penjat al 3alacarta.
 
josines
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 10 març 2023, 12:20

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 10 març 2023, 13:32

hola buenos dias .
doblaran la serie al catalan. si es asi, cuantas temporadas
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 10 març 2023, 17:55

josines ha escrit:
hola buenos dias .
doblaran la serie al catalan. si es asi, cuantas temporadas


La sèrie ja ha estat doblada. Exactament s'ha doblat 1 temporada i la primera peli. Estem expectants perquè es dobli el que resta!!
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

ds. 18 març 2023, 10:35

Sinistre. ha escrit:
Accros ha escrit:
Per què serveix l'hora boomer?


Simplement és un espai remember on faran sèries antigues. Es relaxen una mica més en el contingut (per exemple han emès sense censura alguns capítols de Ranma), però això no vol dir que vagin a posar-hi sèries noves o que comprin temporades destinades a un públic més adult. La gent s'hi aferra perquè pensen que sí però jo crec que serà sempre remember.

capy18 ha escrit:
Sempre pots intentar veure la part final en castellà que sincerament jo li tenia bastanta por i no és tant dolent. Les veus (sense haver consultat doblatges) se semblen més o menys en català.
Esperem que ara amb la nova pel·lícula s'animin a fer el doblatge i amb l'excusa acabin la sèrie.


Crec que alguns personatges tenen el mateix doblador directament. Hi han doblatges al castellà que no estan gens malament, no estem al 1998.

A tot això Crunchyroll emetrà la 3era temporada, si no m'equivoco. O sigui que ho tenim súper magre.

Pràcticament tots els personatges tenen les mateixes veus en castellà i en català.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 23 juny 2023, 14:21

Recordeu que a partir de dilluns es tornarà a emetre la 1a Temporada de dilluns a dijous!!
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
04Pauter
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 12 oct. 2021, 19:30

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dc. 24 gen. 2024, 19:09

Creieu que hi ha alguna posibilitat de que doblin la peli que sortira proximament? hi ha un parell de temporades sense doblar entre la peli del tren infinit i aquesta nova pero tant de bo la doblessin
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dg. 04 feb. 2024, 12:18

04Pauter ha escrit:
Creieu que hi ha alguna posibilitat de que doblin la peli que sortira proximament? hi ha un parell de temporades sense doblar entre la peli del tren infinit i aquesta nova pero tant de bo la doblessin

No la doblaran. Això és com un avançament de la 4a temporada per treure calers i fer hype, tal com van fer amb la 3a temporada. No sé ni si ho doblaran en anglès.
 
Senku13
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 22 jul. 2022, 20:04

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dc. 07 feb. 2024, 18:51

jon.sanchez ha escrit:
04Pauter ha escrit:
Creieu que hi ha alguna posibilitat de que doblin la peli que sortira proximament? hi ha un parell de temporades sense doblar entre la peli del tren infinit i aquesta nova pero tant de bo la doblessin

No la doblaran. Això és com un avançament de la 4a temporada per treure calers i fer hype, tal com van fer amb la 3a temporada. No sé ni si ho doblaran en anglès.

Crec que vaig llegir que era una cosa tipus el final de la 3ª temporada i com 2 episodis de la següent la nova pel·licula. Respecte al dlobatge, em sembla que ja fa com 4 anys que tinc Crunchyroll i sincerament prefereixo i gaudeixo molt més de la versió original. Vaig veure d'una sentada tot SNK fins la 4ª temporada i un colega em va dir que era a Netflix en castellà... vaig donar-li una oportunitat pero s'em van passar les ganes al moment
 
Avatar de l’usuari
TKXYMK
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 19:54

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 19 feb. 2024, 20:53

Una llàstima: tenia la sensació que l'anterior peli (que, com comenteu, era un avançament dels nous capítols) havia funcionat en el seu doblatge en català... Però sembla que ni tant sols la doblaran en castellà i la passaran en VOSE.
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 19 feb. 2024, 23:58

TKXYMK ha escrit:
Una llàstima: tenia la sensació que l'anterior peli (que, com comenteu, era un avançament dels nous capítols) havia funcionat en el seu doblatge en català... Però sembla que ni tant sols la doblaran en castellà i la passaran en VOSE.


Segons dades que van donar al MangaBCN, va ser de les que pitjor van funcionar. La raó més factible (perquè no es coneix) és perquè no hi havia al darrere una sèrie doblada al català prèviament.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants