Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 18 oct. 2022, 15:34

Ostia que fort. Tot just no fa gaire que m'he mudat al Japó així que no tic accés al nou web del Super 3. Algú té pensat pujar-lo al drive o fer un post de DD?
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 18 oct. 2022, 19:10

thegarfel ha escrit:
Ostia que fort. Tot just no fa gaire que m'he mudat al Japó així que no tic accés al nou web del Super 3. Algú té pensat pujar-lo al drive o fer un post de DD?



Et recomano fer servir una VPN. És el que jo faig servir ja que també visc fora de l'estat i em funciona.
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dc. 19 oct. 2022, 12:20

thegarfel ha escrit:
Ostia que fort. Tot just no fa gaire que m'he mudat al Japó així que no tic accés al nou web del Super 3. Algú té pensat pujar-lo al drive o fer un post de DD?

Jo també justament em vaig traslladar fa poc al Japó, si no vols pagar una VPN, et recomano UrbanVPN. És gratuïta i no m'ha donat cap problema. Si pot ser, mirem-ho a la web, que així donem audiència.^^
 
costfither
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 gen. 2021, 21:45

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 07 nov. 2022, 00:42

Algu sap si acabaran penjant tota la serie completa una vegada hagin acabat l'emissió, es que m'he perdut els 5 primers capitols? Gracies
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 08 nov. 2022, 00:04

costfither ha escrit:
Algu sap si acabaran penjant tota la serie completa una vegada hagin acabat l'emissió, es que m'he perdut els 5 primers capitols? Gracies

Ho dubto moltíssim. No deuen tenir la llicència per fer-ho, si no, no els anirien esborrant.
 
Avatar de l’usuari
Gurynher
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 23 abr. 2021, 12:05

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dt. 08 nov. 2022, 13:52

Jo m'estic descarregant el capítols a mesura que els van pujant. Quan acabin la temporada ja miraré si algú ha fet post i sinó la pujo jo mateix
 
takizi
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 03 oct. 2020, 11:44

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 11 nov. 2022, 12:31

costfither ha escrit:
Algu sap si acabaran penjant tota la serie completa una vegada hagin acabat l'emissió, es que m'he perdut els 5 primers capitols? Gracies

M'ha passat just el mateix!

Si algú pot fer-ho, estaria bé que es compartissin els que van desapareixent de la plataforma del SX3.
 
Avatar de l’usuari
Barromera
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 25 març 2021, 18:50

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

ds. 19 nov. 2022, 21:12

He pogut descarregar els capítols des de la pàgina web de TV3. Algú els vol?
Pesen uns 700mb cada un. Potser es podrien renderitzar per reduir la seva mida però no se com fer-ho
 
Gualli
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 13 nov. 2020, 23:22

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dg. 20 nov. 2022, 14:37

Barromera ha escrit:
He pogut descarregar els capítols des de la pàgina web de TV3. Algú els vol?
Pesen uns 700mb cada un. Potser es podrien renderitzar per reduir la seva mida però no se com fer-ho

Ostres, jo els voldria!
 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 21 nov. 2022, 19:31

Segur que algú ja ho està fent, però un muntatge amb 1080p reals estaria molt bé, el bitrate que tenen a la carta fot pena tot i el pes que té cada vídeo. No té per què ser ara, més endavant, quan desaparegui la sèrie de la web.
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dl. 21 nov. 2022, 21:06

 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dc. 23 nov. 2022, 08:41

Doncs ja s'ha acabat la primera temporada en Català!

Si no vaig errat, la segona temporada no està confirmada en català, però no tot són males notícies...

Per aquells que us hagueu quedat amb més ganes de Guardians de la Nit, recordeu que la pel•lícula "El tren infinit", que està disponible en català, continua la història a partir del final de la primera temporada (i de fet conta la mateixa història que la segona temporada).
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 25 nov. 2022, 14:42

noviluni ha escrit:
Per aquells que us hagueu quedat amb més ganes de Guardians de la Nit, recordeu que la pel•lícula "El tren infinit", que està disponible en català, continua la història a partir del final de la primera temporada (i de fet conta la mateixa història que la segona temporada).


A mi m'han dit que conta només una part. Hi ha un arc que passa a un barri vermell que també forma part de la segona temporada. He estat buscant i hi ha llocs que indiquen que la temporada té 7 capítols -que suposo que són els del tren infinit- i altres que diuen que en tenen més...

Algú té idea, d'això?
 
Avatar de l’usuari
xKarinchi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 20:02

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 25 nov. 2022, 14:51

Han dit que segurament la película si la emetrien, pero la segona part de la temporada está complicat perque es mes delicada :(
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Kimetsu no Yaiba - Els Guardians de la Nit

dv. 25 nov. 2022, 18:43

Sinistre. ha escrit:
noviluni ha escrit:
Per aquells que us hagueu quedat amb més ganes de Guardians de la Nit, recordeu que la pel•lícula "El tren infinit", que està disponible en català, continua la història a partir del final de la primera temporada (i de fet conta la mateixa història que la segona temporada).


A mi m'han dit que conta només una part. Hi ha un arc que passa a un barri vermell que també forma part de la segona temporada. He estat buscant i hi ha llocs que indiquen que la temporada té 7 capítols -que suposo que són els del tren infinit- i altres que diuen que en tenen més...

Algú té idea, d'això?

Hi han 2 temporades, però després de la primera temporada van fer la pelicula del tren infinit i després van fer un arc que recopila tota la pelicula i amb alguna escena extra. Així que hi ha:
-1a temporada
-Pelicula tren infinit / Arc tren infinit
-2a temporada (barri vermell)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants