Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
hal85
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 05 abr. 2021, 23:54

Evangelion clàssic: Dubte visionat

dg. 11 abr. 2021, 22:21

Hola a tothom!

Primer de tot disculpar-me si ja s’ha comentat el tema, però no tinc accés al cercador encara.

Estic tornant a mirar Evangelion ja que la meva parella no l’havia vist i així em vaig preparant per a mirar les pelis del “rebuild” que encara no he vist.

El dubte que tinc es el següent: Els DVDs que tinc de la sèrie inclouen 30 capítols, que son els 26 normals + 4 en versió “director’s cut”. Jo havia vist la sèrie en el seu moment al canal 33 o al 3XL i per tant no tinc ni idea de que son aquest 4 capítols. He fet una mica de cerca i entenc que aquests capítols “director’s cut” inclouen les noves escenes del “Death & Rebirth”.

En un principi tenia pensat mirar els 26 capítols + Death & Rebirth + The End of Evangelion, però veient que hi han aquests 4 capítols amb les noves escenes no se si em puc estalviar el Death & Rebirth.

Algun expert en el tema? Que recomaneu mirar?

Moltes gràcies :adeu:
 
Vonacht
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 12 abr. 2021, 00:59

Re: Evangelion clàssic: Dubte visionat

dl. 12 abr. 2021, 01:07

Els 4 capítols extra són en realitat els capítols 21 a 24 amb escenes afegides de Death & Rebirth, sovint se'ls anomena com a capítols 21' a 24'. Efectivament, mirant aquests capítols pots estalviar-te Death & Rebirth. Jo miraria els capítols 1 a 20 originals, després 21' a 24', després els 25 i 26 originals i finalment End of Evangelion. Evidentment, si vols la "full experience" pots mirar també els capítols 21 a 24 originals i després els 21' a 24' per a veure'n les diferències.
 
Doctor
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 03 gen. 2021, 02:08

Re: Evangelion clàssic: Dubte visionat

dl. 12 abr. 2021, 12:48

Aquests capítols són com una versió extesa amb escenes que es van treure de la versió original. Pel que tinc entés és el mateix que pots veure a "Death & Rebirth".
 
hal85
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 05 abr. 2021, 23:54

Re: Evangelion clàssic: Dubte visionat

dl. 12 abr. 2021, 23:38

Doncs segurament mirarem la sèrie amb els 4 capítols “director’s cut” i ja passarem directament al The End.

Gràcies per les respostes.

Salutacions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: pinya i 22 visitants