Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Andoru
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dl. 03 juny 2019, 23:36

Em podeu recomenar algun anime?

dc. 28 abr. 2021, 20:57

Hola
M´agradaria veure algun anime sobre videjocs o estil my hero academia (si esta doblat al catala millor). Quin en em recomaneu?

Gracies
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Em podeu recomenar algun anime?

dc. 28 abr. 2021, 23:42

Andoru ha escrit:
Hola
M´agradaria veure algun anime sobre videjocs o estil my hero academia (si esta doblat al catala millor). Quin en em recomaneu?

Gracies



Sobre videojuegos esta Hi-Score. Si mal no voy tiene ya 2 temporadas. La primera me gusto bastante.
 
Avatar de l’usuari
DavRent
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dl. 12 abr. 2021, 19:06
Ubicació: Castelló de la Plana

Re: Em podeu recomenar algun anime?

dj. 29 abr. 2021, 16:56

Andoru ha escrit:
Hola
M´agradaria veure algun anime sobre videjocs o estil my hero academia (si esta doblat al catala millor). Quin en em recomaneu?

Gracies

A part del que ja han comentat, Hi Score Girl, tens també No Game No Life (que està prou bé), i Sword Art Online (encara que aquest últim és un poc meh). També tens la peli de Mamoru Hosoda Summer Wars, que a mi m'agrada molt. Ara be, desconec si algun d'aquest material s'ha doblat al català...
 
erola
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 05 maig 2021, 11:24

Re: Em podeu recomenar algun anime?

dc. 05 maig 2021, 12:00

Com a Shonens així xulos HunterXHunter em va agradar molt al seu moment, Naruto o Fullmetal també. Little witch academia té un tarannà similar a boku no hero i després tens elde tiger i bunny en que hi ha superherois que treballen esponsoritzats per marques i tal. Cap d'ells doblats però, crec.
 
Avatar de l’usuari
xmd
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 11 maig 2021, 23:07

Re: Em podeu recomenar algun anime?

dt. 11 maig 2021, 23:28

Si et va el rollo acció i aventura shonen pots mirar Gurren Lagann, és una sèrie de mecha feta per Gainax. Malauradament no està doblat, tot i què Selecta Visión va traduir les pel·lícules recopilatòries al castellà.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants