Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
pwiz
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 19 abr. 2021, 12:27

DIGIMON Last Evolution Kizuna

dl. 10 maig 2021, 11:56

Hola a tots,
fa com un mes i algo que vaig anar al cinema a veure per fi la tant esperada pel·licula que finalitzaba tota la saga antiga de Digimon Adventure. Algú més l'ha vist? que us ha semblat? Us ha agradat el doblatje? Com creieu que connecta aquest final amb el mostrat a digimon adventure 02?

No tinc ningú més amb qui parlar d'aquesta sèrie aixi que m'encantaria conéixer la vostra opinió :)))
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: DIGIMON Last Evolution Kizuna

dt. 11 maig 2021, 12:06

En vaig sortir molt content, nostàlgia pura. Respecte el doblatge, correctíssim respectant els actors originals. Elements de la pel·lícula i el seu ending ja estableixen connexions amb l'epíleg de Digimon Adventure 02, com les futures professions de molts dels personatges. Ara evidentment falta saber com solucionen "ALLÒ", el que passa a la pel·lícula. Un "Digimon Adventure FIVE" per explicar-ho? Sèrie curta, una altra pel·lícula o bé ho deixaran a la imaginació dels fans?
 
pwiz
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 19 abr. 2021, 12:27

Re: DIGIMON Last Evolution Kizuna

dg. 16 maig 2021, 14:06

La veritat es que vaig sortir desconcertat per com connectaria, pero vaig buscar una teoria i em va agradar moltíssim. Aqui la deixo: https://youtu.be/bK3eLxFclm4
(obvi dir que conté spoilers)
 
Avatar de l’usuari
selenia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dl. 26 oct. 2020, 12:53
Contacta:

Re: DIGIMON Last Evolution Kizuna

dl. 17 maig 2021, 22:20

Em va encantar la pel.licula i vaig plorar molt xD.
Jo espero que facin una continuació encara que sigui d´aqui 10 anys més. No passa res. Jo accepto que els nens ja siguin adults, que tinguin família i tot si fa falta.... però EL QUE PASSA... no pot quedar així. O sigui, no pot ser el final, per molt que si ho penses bé tot tingui sentit i s´uneixi xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants