Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 19 jul. 2021, 16:17

Básicament qualsevol anime dels ultims 10 anys, perqué ben pocs els vec visibles. Especificament, suposo que Sailor Moon, One Piece, i Pokemon, mira que tots els he donat més de un intent, intentant veure que hi veu l'altra gent, i a trossets, pero res. Pokemon em veia habitualment els ultims 5 minuts de cada episodi perque ho feient abans de una altra serie que seguia (ara no recordo quina!) pero res, infumable. Animava els dolents i a veure si algú pelaba a Pikachu, pero res XD. Lo unic salvable algun monstre que casi semblava guai. Digimon igual, potser un pél millor.

Qualsevol anime de baldufes, o cartes, tipus Yugioh, Beyblade, etc. Crec que son per gent amb cervell tou, amb tot el respecte XD. Mira que les cartes Yu Gi Oh m'agraden els disenys, i fins i tot i jugo de tant en tant amb normes canviades, péro fer-ne un dibuix no ho vec.

Generalment, els animes de personatjes transportats a un videojoc tampoc em convencen. La idea potser fa gracia al primer, pero no la he vist mai ben portada, i quant en veus mitja dotzena, saps que els japonesos s'estan tocant del ala més cada dia que passa XD.

Hero Academia em vaig veure dos o 3 episodis; te un potencial molt gran, pero cansa ben aviat i té molts dels mals del anime de avui dia. Potser el manga original es decentet, no ho sé.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 19 jul. 2021, 17:51

Vinga, m'animaré a dir un: Fairi Tail. No se, molta gent dia que estava wapo, una amiga deia que era un dels seus animes preferits, li vaig voler donar l'oportunitat fará cosa d'un any o 2, mira que quan done l'oportunitat tinc paciencia, inclús algun anime curt sense arribar a agradarme l'he vist fins al final per no deixar-lo a mitges, però amb fairi Tail no vaig poder, no se si vaig arribar a vore uns 15, 17 o 20 capitols pero m'aburria cosa mala, el vaig trobar com un Shonen del muntó, molt amanyacat com pa nens petits... El cas és que li agrada a molta gent, però jo no me'l vaig poder tragar.

PDT: One Piece crec que vaig vore algun trocet de capitols fa temps en algun canal valencià, sincerament l'estil de dibuix no em crida res l'atenciò, sé que agrada a moltissima gent, però encara no he tingut collons de donar-li l'oportunitat, aixina que no puc dir res sobre açò xD. Algun dia li donaré l'oportunitat segur, si vaig poder amb Naruto... Supose que podré amb One Piece també (tant capitol em tira parrere) Ara en acabar Inuyashiki faré l'esforç per vore Full Metal Alchemist Broterhood , l'antic l'he vist moltes voltes, però sempre m'ha donat perea vore Broterhood aixina que ja va sent hora :peraqui: .
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 20 jul. 2021, 21:11

Raohken ha escrit:
Vinga, m'animaré a dir un: Fairi Tail. No se, molta gent dia que estava wapo, una amiga deia que era un dels seus animes preferits, li vaig voler donar l'oportunitat fará cosa d'un any o 2, mira que quan done l'oportunitat tinc paciencia, inclús algun anime curt sense arribar a agradarme l'he vist fins al final per no deixar-lo a mitges, però amb fairi Tail no vaig poder, no se si vaig arribar a vore uns 15, 17 o 20 capitols pero m'aburria cosa mala, el vaig trobar com un Shonen del muntó, molt amanyacat com pa nens petits... El cas és que li agrada a molta gent, però jo no me'l vaig poder tragar.

PDT: One Piece crec que vaig vore algun trocet de capitols fa temps en algun canal valencià, sincerament l'estil de dibuix no em crida res l'atenciò, sé que agrada a moltissima gent, però encara no he tingut collons de donar-li l'oportunitat, aixina que no puc dir res sobre açò xD. Algun dia li donaré l'oportunitat segur, si vaig poder amb Naruto... Supose que podré amb One Piece també (tant capitol em tira parrere) Ara en acabar Inuyashiki faré l'esforç per vore Full Metal Alchemist Broterhood , l'antic l'he vist moltes voltes, però sempre m'ha donat perea vore Broterhood aixina que ja va sent hora :peraqui: .


Estic totalment d’acord amb lo que has dit de Fairy Tail, a mi també em va aborrir cosa mala y també el vaig trobar com un shōnen del muntó.
Respecte a One piece, te hu recomano, aunque tingui molts capítols val la pena, així ho crec jo. Realment, jo no vaig veurà sensera, pero hi ha cents de capítols que no hi he vist, pero m’animaré, i tant que si. Quan em termini Bola de Drac sensera, vaig per a One piece. No soportu quan em diuen alguna cosa del passat d’algún personatge y no haber-hu vist amb els meus ulls. Després de Bola de Drac, tomaré un bon descans y em veure One piece sensera. També he vist Inuyashiki, buah ese, es un anime de molt bona calitat y molt emocionant. Full Metal no hu sé, crec que vaig veurà un capítol quan era molt petita? No vaig veurà casi d’eixe anime.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 20 jul. 2021, 23:13

Otohure ha escrit:

Estic totalment d’acord amb lo que has dit de Fairy Tail, a mi també em va aborrir cosa mala y també el vaig trobar com un shōnen del muntó.
Respecte a One piece, te hu recomano, aunque tingui molts capítols val la pena, així ho crec jo. Realment, jo no vaig veurà sensera, pero hi ha cents de capítols que no hi he vist, pero m’animaré, i tant que si. Quan em termini Bola de Drac sensera, vaig per a One piece. No soportu quan em diuen alguna cosa del passat d’algún personatge y no haber-hu vist amb els meus ulls. Després de Bola de Drac, tomaré un bon descans y em veure One piece sensera. També he vist Inuyashiki, buah ese, es un anime de molt bona calitat y molt emocionant. Full Metal no hu sé, crec que vaig veurà un capítol quan era molt petita? No vaig veurà casi d’eixe anime.


:moltbe: Si t'ha agradat Inuyashiki hauries de vore Gantz, esta doblat al castellà i per a mi al menys es molt bon doblatge, es del mateix mangaka (Ja vaig dir que si arribe a saber açò abans, haguera vist Inuyashiki ja fa un temps), Eixa de Gantz es un anime un poc dur diria jo, pero en el que m'he partit a riure, l'he vist unes quantes voltes i si el tornara a vore encara em riuria segur, una historia, trama i personatges que t'atrapen.

I si, One Piece ho vorè, tinc por pel relleno però un dia m'armaré de valor i el vorè segur. :vacances:
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 21 jul. 2021, 10:53

Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:

Estic totalment d’acord amb lo que has dit de Fairy Tail, a mi també em va aborrir cosa mala y també el vaig trobar com un shōnen del muntó.
Respecte a One piece, te hu recomano, aunque tingui molts capítols val la pena, així ho crec jo. Realment, jo no vaig veurà sensera, pero hi ha cents de capítols que no hi he vist, pero m’animaré, i tant que si. Quan em termini Bola de Drac sensera, vaig per a One piece. No soportu quan em diuen alguna cosa del passat d’algún personatge y no haber-hu vist amb els meus ulls. Després de Bola de Drac, tomaré un bon descans y em veure One piece sensera. També he vist Inuyashiki, buah ese, es un anime de molt bona calitat y molt emocionant. Full Metal no hu sé, crec que vaig veurà un capítol quan era molt petita? No vaig veurà casi d’eixe anime.


:moltbe: Si t'ha agradat Inuyashiki hauries de vore Gantz, esta doblat al castellà i per a mi al menys es molt bon doblatge, es del mateix mangaka (Ja vaig dir que si arribe a saber açò abans, haguera vist Inuyashiki ja fa un temps), Eixa de Gantz es un anime un poc dur diria jo, pero en el que m'he partit a riure, l'he vist unes quantes voltes i si el tornara a vore encara em riuria segur, una historia, trama i personatges que t'atrapen.

I si, One Piece ho vorè, tinc por pel relleno però un dia m'armaré de valor i el vorè segur. :vacances:


Justament, al meu pare li agrada moltíssim Gantz. M’el va recomanar, ell té alguns mangas de Gantz. I si, Inuyashiki em va agradar moltíssim.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 21 jul. 2021, 13:14

Raohken ha escrit:
I si, One Piece ho vorè, tinc por pel relleno però un dia m'armaré de valor i el vorè segur. :vacances:
+

One piece, han sacado especiales resumiendo arcos enteros. Si no voy mal, esta hasta Skypiea, que asi te quitas 200 episodios de un plumazo. Las sagas de relleno, muchas son de 3 o 4 capítulos.
 
Jedi Apprentice
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 21:28

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 27 jul. 2021, 19:25

Pues yo no puedo aguantar los animes del genero mecha, la verdad, ni siquiera Evangelion. Es que ver robots dándose de puñetazos me aburre bastante, la verdad
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 27 jul. 2021, 23:50

Jedi Apprentice ha escrit:
Pues yo no puedo aguantar los animes del genero mecha, la verdad, ni siquiera Evangelion. Es que ver robots dándose de puñetazos me aburre bastante, la verdad


:lol: Joer, yo de peque veia Mazinger Z, Transformers y no se si algun otro de ese estilo, pero desde hace mucho tiempo que le cogí cierto "askillo" a ese genero y aun no se ni porqué xD. Lo que puedo decir es que cuando he echado un vistazo a algun mecha algo mas reciente (del 2000 palante supongo) con tanto CGI por medio, ufff, no se como puede gustar eso... Y el caso es que el genero mecha tiene muchos fans, pero tampoco lo trago.
 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

ds. 28 ago. 2021, 02:18

Una altra cosa que passa és que a mida que et fas gran, per una banda els teus gustos es sofistiquen i per l'altre téns cada cop menys temps lliure per gastar llegint manga o veient anime.

Probablement si avui hagués de veure shonens llargs com Naruto o Bleach des del començament no ho faria, perquè la veritat és que objectivament parlant la majoria dels personatges són plans com galetes i les trames s'allarguen massa.

Potser faria un parell d'excepcions (Bola de Drac pel seu estatus mític, i One Piece per ser el manga més venut de tots els temps)
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 07 set. 2021, 18:53

OrochiX99 ha escrit:
Per a mí, Bleach! Que algú em digui per què val la pena mirar la sèrie i què té de bo per intentar convencer-me de veure-la des del primer capítol

Si t'ha agradat Yu Yu Hakusho, InuYasha i Kenshin (minim un d'aquests 3) te la recomano moltíssim.
Este es el camino
 
sora1593
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 31 des. 2020, 14:50

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 12 set. 2021, 10:38

doncs poder em mateu pero jo dragon ball crec que esta molt sobrevalorada la veritat, cada saga es absulotamente el mateix
 
Avatar de l’usuari
Vaarpa
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 05 oct. 2020, 13:09

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 23 maig 2022, 20:58

Jedi Apprentice ha escrit:
Pues yo no puedo aguantar los animes del genero mecha, la verdad, ni siquiera Evangelion. Es que ver robots dándose de puñetazos me aburre bastante, la verdad


Un poco tarde responder más de 1 año después, pero te recomiendo GUNDAM SEED, y si no te gusta, ya sí que te aconsejo que no le des otra oportunidad al género mecha porque no es lo tuyo jejeje
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

ds. 28 maig 2022, 09:32

No és pas que la detesti, però no vaig trobar Cowboy Bebop tan bona com la majoria de gent diu. Ja sé que és poc menys que sacríleg dir això. Reconec la seva qualitat, simplement a mi no em va agradar tant i se'm feia pesadeta.

I no sé si agraden "a tothom", però els que sí que no suporto ni suportava de petit quan tothom els veia són Digimon o Pokémon, em semblen animes dolentíssims i, en el cas del segon, amb massa moments de vergonya d'altri.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 19 juny 2022, 18:56

Doncs al 2006 Bola de Drac no m'entraba pels ulls veient imatges en Jocs de cartes, tazos etc. fins que un col·lega em va ensenyar l'escena d'un combat, em vaig mirar tota la sèrie i l'any següent em vaig convertir en Fan de Bola de Drac de capeta forrada i llibreta de dibuixos fets per mi a tutiplén.
Ojo, soc del 96 i la vaig veure primer en castellà, fins que vaig tenir la primera sèrie en DVD que així si la teníes disponible en català.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
dospinguins
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 29 gen. 2021, 22:07

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 20 juny 2022, 21:29

Shin shan, sempre m'ha semblat massa pocasolta i massa mal dibuixat!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants