Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

ds. 02 jul. 2022, 13:57

dospinguins ha escrit:
Shin shan, sempre m'ha semblat massa pocasolta i massa mal dibuixat!


Totalment d'acord. Jo mai li he vist la gràcia al "culet, culet" o al "trompa, trompa". A sobre em tenia que empassar molts cops la sèrie per no perdre'm les que emitien a continuació (les bones) i li vaig acabar agafant més tírria.
 
Chackie1942
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 17:44

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 06 jul. 2022, 12:38

a mi tambe shin shan....
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 06 jul. 2022, 19:34

és que de Shin Chan només valen la pena els primers episodis, que de fte, és quan menys fa les vejenades que coneixem. Després sempre és el mateix
 
Avatar de l’usuari
jangimper
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 15:33

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 29 jul. 2022, 16:30

A mi una sèrie que no m'agrada gaire és dr slump, per mi és bastant infantil i aburrida
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

ds. 03 des. 2022, 19:51

Evangelion! Sé que és una sèrie súper mítica i tal, però no vaig entendre res i el protagonista em feia molta ràbia. Suposo que, entre que no vaig aconseguir empatitzar amb cap personatge i que no entenia ni la meitat del que passava, era impossible que m'agradés.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 04 des. 2022, 10:00

The end of evangelion ajuda entendre millor la sèrie perquè els dos últims episodis són un desastre...
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 04 des. 2022, 20:54

Doncs m'asumo a la sèrie de shin chan sobre tots els episodis més actuales es bucle en bucle XD.
 
artuclos
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 03 gen. 2023, 19:08

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 03 gen. 2023, 19:43

pinya ha escrit:
Evangelion! Sé que és una sèrie súper mítica i tal, però no vaig entendre res i el protagonista em feia molta ràbia. Suposo que, entre que no vaig aconseguir empatitzar amb cap personatge i que no entenia ni la meitat del que passava, era impossible que m'agradés.


Em passa el mateix! ^^"
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 03 gen. 2023, 23:17

El meu cor és tallat per la meitat, una part no li agrada la Bola de Drac Z ni S i encara menys GT només ho veia per saber com acabava l'anime.
I com sempre dic m'agrada la serie quan Son Goku era petit.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 15 gen. 2023, 12:55

Doncs jo, després de veure tots els capis de Haikyu que porten emesos a la web de l'SX3, crec que l'afegiria en aquest post... no sé... no entenc què li veu la gent... només hi ha partits, partits i més partits i no veig que passi res més entre els personatges en tota la sèrie. Excepte en algun capítol que canvien una mica de dinàmica i els personatges interactuen una mica entre ells més enllà de l'esport, podríem dir que el 90% del contingut de la sèrie m'avorreix sobiranament...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 15 gen. 2023, 13:53

Accros ha escrit:
El meu cor és tallat per la meitat, una part no li agrada la Bola de Drac Z ni S i encara menys GT només ho veia per saber com acabava l'anime.
I com sempre dic m'agrada la serie quan Son Goku era petit.

Potser el subconscient et diu que t'agraden les dues sèrie però penses que el Bola de Drac del Goku petit está molt molt infravalorada pels fans que es el que em passa a mi.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 18 gen. 2023, 13:11

seiyuubcn ha escrit:
Doncs jo, després de veure tots els capis de Haikyu que porten emesos a la web de l'SX3, crec que l'afegiria en aquest post... no sé... no entenc què li veu la gent... només hi ha partits, partits i més partits i no veig que passi res més entre els personatges en tota la sèrie. Excepte en algun capítol que canvien una mica de dinàmica i els personatges interactuen una mica entre ells més enllà de l'esport, podríem dir que el 90% del contingut de la sèrie m'avorreix sobiranament...


Sent jo una de les persones a qui li agrada (i això que jo no sóc gens de mirar animes d'esport) puc dir que el que agrada són les dinàmiques entre els personatges dins i fora dels partits, el voler arribar a ser els més bons i superar-se a ells mateixos, veure com alguns personatges canvien i guanyen confiança en ells,etc. No és per a tothom, però, aquest tipus d'animes on la major part de intereccions giren entorn un ambient d'esport i competicions
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 18 gen. 2023, 13:33

A mi m'avorreix mortalment.... :( No puc fer-hi més... I això que he vist altres animes d'esport que m'han agradat, com per exemple Aoki densetsu Shoot, un anime de futbol que es va emetre en castellà fa una pila d'anys i que va passar molt desapercebut, però que tenia altres elements més enllà de partits, partits i més partits. De tota manera, segueixo mirant Haikyu per donar audiència i per donar suport també al doblatge en català, però és d'aquelles sèries que tinc claríssim que no voldré tornar a veure un cop l'hagi acabada.
Inazuma Eleven, per exemple, és tot un altre rollo, és més infantil i l'enfocament és totalment diferent, però té un component que ha fet que m'enganxi i el personatge de Mark Evans m'ha transmès moltíssim amb el seu entusiasme, etc.
A Yawara (Ginger), també passaven moltes altres coses.. hi havia moltes més subtrames a part dels combats de judo i et descrivia molt bé la societat japonesa, l'afany de la Ginger per ser una noia normal, els seus amors i desamors, etc.
Recordant altres animes d'esport, fa anys vaig veure Kuroko no Basket (sencera també) i també se centrava en el bàsquet, pero passaven altres coses i, sense convertir-me en fan acèrrim, almenys el vaig poder tolerar més que Haikyuu. No sé... amb Haikyuu no hi ha hagut manera de connectar, en el meu cas.
Suposo que la conclusió és que, només esport, em cansa.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dj. 19 gen. 2023, 16:36

Bluepheasant ha escrit:
Accros ha escrit:
El meu cor és tallat per la meitat, una part no li agrada la Bola de Drac Z ni S i encara menys GT només ho veia per saber com acabava l'anime.
I com sempre dic m'agrada la serie quan Son Goku era petit.

Potser el subconscient et diu que t'agraden les dues sèrie però penses que el Bola de Drac del Goku petit está molt molt infravalorada pels fans que es el que em passa a mi.


Porto veient anime uns 45 anys, el primers vau ser Heidi, Marcos i Mazinger Z.

El meu gènere favorits és la comèdia com La petita Polon, Dr. Slump, Lamu, Sg. Keroro, Shin chan...

La Bola de Drac Z els trobo molt serios no és de la meua devoció.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 20 gen. 2023, 00:00

Accros ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Accros ha escrit:
El meu cor és tallat per la meitat, una part no li agrada la Bola de Drac Z ni S i encara menys GT només ho veia per saber com acabava l'anime.
I com sempre dic m'agrada la serie quan Son Goku era petit.

Potser el subconscient et diu que t'agraden les dues sèrie però penses que el Bola de Drac del Goku petit está molt molt infravalorada pels fans que es el que em passa a mi.


Porto veient anime uns 45 anys, el primers vau ser Heidi, Marcos i Mazinger Z.

El meu gènere favorits és la comèdia com La petita Polon, Dr. Slump, Lamu, Sg. Keroro, Shin chan...

La Bola de Drac Z els trobo molt serios no és de la meua devoció.



Tot i que Bola de Draz Z sigui més famosa, a mí també sempre m'ha agradat més Bola de Drac que Bola de Drac Z. La sèrie original amb en Goku de petit era molt divertida, encara recordo quan en Son Goku no sabia distingir entre homes i dones i es va espantar quan la Bulma "no tenia boles". I tots els gags del Follet Tortuga sent un vell verd i volent fer "puf puf" i també el personatge de la Lunch, que m'encantava. Bola de Drac Z també m'agrada, però és tot lluita i més lluita, perd el component còmic.

Recordo amb molt d'afecte la sèrie original i com em vaig emocionar amb el crossover de Dr. Slump i Bola de Drac, recordo cridar-li a la meva mare super emocionada dient-li: "l'Arare és al Son Goku!!" Ara és diferent, però llavors no hi havia internet, no sabia que era un crossover ni tampoc que les dues sèries eren del mateix autor. Vaig flipar molt.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants