Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
crinapsis
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 11 maig 2021, 20:38

Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 11 maig 2021, 22:09

Estava xaferdejant pel fòrum i tots recomaneu sèries a dojo i sempre en les recomanacions haig de veure que solen aparèixer dues que no puc amb elles:
Fullmetal alchemist brotherhood
Shingeki no Kyojin (Attack Titan)

Amb Fullmetal no connectava amb res, aquesta obsessió absurda de voler ressucitar la mare... (quins pardals són aquests? que hi ha gent que realment ha perdut la mare o el pare i és evident que no es pot ressucitar)
I de Shingeki, vaig fer l'esfroç de veure tota la primera temporada pensant que concluia tot en una sola temporada, però no... No sé... un món fantasiós gens palpable. (diuen que la tercera temporada és la bomba, el no va més, lo mai vist, la gran revolució, blablabla).

Tot això és sols opinió personal, nom em feu la creu ara. Sé perfectament que hi ha molta gent que no pensa així.

I res, us passa també que hagueu vist alguna sèrie que tothom li tira floretes però que vosaltres no hi veieu res en especial?

Salut!
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 12 maig 2021, 00:02

A mi em va passar igual amb Fullmetal Alchemist a seques. L'altre dia vaig començar Brotherhood i em passa com tu, no la trobo gaire interessant (tot i que tothom diu que és un dels millors). A veure què tal quan l'acabi.

Amb Shingeki vaig acabar la tercera temporada fa 2 dies i m'ha agradat força (tot i que m'esperava una altra cosa de la sèrie). I ara el dilema de continuar-la subtitulada o esperar que la doblin...
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 406
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 12 maig 2021, 14:46

A mi em passa una mica amb tot lo que sigui posterior a l'any 2000 en general, amb poques excepcions XD Però una de les excepcions es Full Metal Alchemist (la normal). La de Brotherhood és una història alternativa i basada en el manga (posterior al primer anime). El manga em va semblar molt bo, però sempre m'ha fet pal veure Brotherhood. Attack on titan vaig veure alguns, però no em diu res. Però ja et dic, crec que sóc bastant hater amb l'animació digital en general jajaj
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 12 maig 2021, 15:43

La de los titanes, vi la primera temporada, y la dejé de ver porque tardaron mucho en sacar la segunda. :lol:
FMA, creo que me faltaban 4 o 5 episodios para terminarla, pero acabé harto del hermano del prota. Luego, y dado mi ignoracia, al salir FMAB, creía que era una secuela y no más fiel al manga, pero pasé de verla por la tirria que le cogí al hermano en la precuela, que desconozco si aparece, aunque tampoco me molesté en averiguarlo. :lolgoku:
Digamos que a ambos animes les hice una cruz, y no son los únicos. :xiulant:

Ya sabeis, los gusto de cada uno y eso. ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 12 maig 2021, 16:58

Sense ànim d'ofendre però: Haruhi Suzumiya es la merda més lletga que he vist en ma vida i he conegut gent que li agrada, no ho entenc.
A més es força popular al Japó.
A mi Fairy Tail mai m'ha cridat l'atenció i a moltíssima gent li agrada.

Un cas a la inversa:
El meu millor amic no ha vist Bola de Drac, la seva infáncia es resumeix en Detectiu Conan i Ranma però de petit veia molt 3xl éll veu l'anime com part de la seva infància i creu que ja "no té edat" per veure anime XD jo crec que el dibuix o els primers episodis li semblen infantils pero si li mostro imatges del Z la cosa no tindría gràcia.
Li he intentat convènçer de que es vegi Bola de Drac i no hi ha manera, li fa molta mandra XD, almenys és conscient de l'èxit que té i el que s'ignifica pel català jajaja.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 12 maig 2021, 17:40

Bluepheasant ha escrit:
Sense ànim d'ofendre però: Haruhi Suzumiya es la merda més lletga que he vist en ma vida i he conegut gent que li agrada, no ho entenc.
A més es força popular al Japó.
A mi Fairy Tail mai m'ha cridat l'atenció i a moltíssima gent li agrada.

Un cas a la inversa:
El meu millor amic no ha vist Bola de Drac, la seva infáncia es resumeix en Detectiu Conan i Ranma però de petit veia molt 3xl éll veu l'anime com part de la seva infància i creu que ja "no té edat" per veure anime XD jo crec que el dibuix o els primers episodis li semblen infantils pero si li mostro imatges del Z la cosa no tindría gràcia.
Li he intentat convènçer de que es vegi Bola de Drac i no hi ha manera, li fa molta mandra XD, almenys és conscient de l'èxit que té i el que s'ignifica pel català jajaja.


Ostres doncs a mi fairy tail si m’agrada molt! La veritat es que tant per la trama de l’anime com pels dibuixos em recorda bastant a one piece, peró amb mes aire de fantasia. Tot i així no l’he pogut acabar de veure en castella ja que falten capitols per doblar.
 
Kireek
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 27 abr. 2021, 19:59

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 12 maig 2021, 19:34

One Piece...
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dj. 13 maig 2021, 15:28

Fairy Tail. No puc parlar massa d'aquest anime ja que sincerament vaig veure molt poc. Però els personatges no m'agrada el seu caràcter. Una cosa que valoro moltíssim mes que pràcticament tot és; El carisma. Potser no li trobi carisma als personatges d'aquest animi perquè he vist massa poc; Pot ser. Tampoc m'agraden els animis de massa màgia, que pràcticament els personatges són baralles de màgia; Pràcticament ni tenen baralles físiques. Aquest animi és molt ben valorat, però personalment, no li trobo alguna cosa que em sembli que destaqui. :vaca:
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dj. 13 maig 2021, 21:58

Otohure ha escrit:
Fairy Tail. No puc parlar massa d'aquest anime ja que sincerament vaig veure molt poc. Però els personatges no m'agrada el seu caràcter. Una cosa que valoro moltíssim mes que pràcticament tot és; El carisma. Potser no li trobi carisma als personatges d'aquest animi perquè he vist massa poc; Pot ser. Tampoc m'agraden els animis de massa màgia, que pràcticament els personatges són baralles de màgia; Pràcticament ni tenen baralles físiques. Aquest animi és molt ben valorat, però personalment, no li trobo alguna cosa que em sembli que destaqui. :vaca:


Bueno suposo que hi ha gustos per tot, jo et recomano que ho miris, ja que si que acaban tenint batalles fisiques. :)
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 14 maig 2021, 11:38

Irsss ha escrit:
Otohure ha escrit:
Fairy Tail. No puc parlar massa d'aquest anime ja que sincerament vaig veure molt poc. Però els personatges no m'agrada el seu caràcter. Una cosa que valoro moltíssim mes que pràcticament tot és; El carisma. Potser no li trobi carisma als personatges d'aquest animi perquè he vist massa poc; Pot ser. Tampoc m'agraden els animis de massa màgia, que pràcticament els personatges són baralles de màgia; Pràcticament ni tenen baralles físiques. Aquest animi és molt ben valorat, però personalment, no li trobo alguna cosa que em sembli que destaqui. :vaca:


Bueno suposo que hi ha gustos per tot, jo et recomano que ho miris, ja que si que acaban tenint batalles fisiques. :)
No nego que no vagi a veure-la en el futur, segurament li d'algun cop d'ull, ara no, ja que estic veient diversos animis molt interessants i no em sembla el moment per veure-ho. Però algun dia miraré una mica més d'aquest anime. Una salutació.
 
Avatar de l’usuari
Natsume
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 21 jul. 2009, 16:01

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 14 maig 2021, 14:05

Jo he llegit el 75% de Fairy Tail i crec que va començar fresc i atractiu, però hi ha certes coses que per mi l'han enfonsat, començant per l'ecchi. I no sé si és més una qüestió de que estigui ben valorat o que sigui molt famós, que són coses diferents xD

També vaig intentar mirar Haruhi Suzumiya i no vaig poder, ni ganes de tornar-ho a intentar.
 
cybersarima
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 14 maig 2021, 18:41

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 14 maig 2021, 19:17

One Piece... no puedo de ninguna manera con él u_u'
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 16 maig 2021, 00:11

Bola de Drac.

Bé, he vista cada una de les sèries vàries vegades però encara no se si m'agrada o no. Vamos, que si algú em demana que li recomani un anime mai li recomanaria el Bola, i menys el Z que es fa etern amb el relleno (i en ple 2021 ja que hi som). La única excepció son els primers arcs del Bola original que m'encanten... fins que apareix el Tao Pai Pai o una mica més enllà.

Potser tot es deu a que cap als 2005-6 o així ja no es feien reruns de Bola de Drac al K3 i només el podies veure a Cuatro els caps de setmana. I clar, jo no puc parlar de Bola de Drac com a part de la meva infància com si va ser el cas als anys 90 - a banda que en comparació hi havia moltres altres sèries, amb lo qual potser molts fans acèrrims del Bola que corren per aquí potser no ho serien si haguessin tingut una millor alternativa. Això sí, va coincidir que és quan van portar One Piece i aquesta si que em va enamorar.

Altres animes: els shonen de lluita en general m'aburreixen a menys que vagin al gra (en plan OPM), però Naruto específicament (que només tinc bons records de la saga dels examens... fins que apareix el noi aquell de la sorra?)... i bé. qualsevol anime de només 12 episodis basat en manga amb +15 volums i fet només amb fins promocionals (tot i que també els acabo veient una vegada he acabat el manga si veig un clip divertit a Reddit...).
thegarfel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 16 maig 2021, 16:13, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 16 maig 2021, 00:22

Natsume ha escrit:
hi ha certes coses que per mi l'han enfonsat, començant per l'ecchi


Sembla que Fairy Tale divideix els anime-onlies, però els que han llegit el manga estan força més contents. No és la primera vegada que passa una cosa semblant, però.

Això sí, justament acabo de deixar de veure "The Testament of Sister New Devil" precisament perquè l'ecchi m'aburria (i és la primera vegada que em pasa sent com sóc fan d'una sèrie com Tsugumomo jaja). Veure'm si em llegeixo la novel·la, que en aquest cas almenys ecchi i plot estan al 50% comparat amb el soft hentai que és l'anime.
 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 16 maig 2021, 02:00

My Hero Academia, amb els seus personatges que es poden definir amb una línia i amb una trama que sembla treta d'una sèrie infantil qualsevol, amb respecte a les mal anomenades sèries "infantils" que tenen històries molt més complexes i interessants (que en una temporada l'únic que passi és que apareguin els malvats, i que l'entrenament de 8 mesos del burro del protagonista duri 2 minuts, té nassos). Quan vaig arribar a l'episodi 11 crec que era, i vaig veure aquella increïblement gratuïta agressió sexual (utilitzada com a broma i sense que es recrimini, és clar que sí!), afegit a la també exagerada escalada del nivell de violència, em vaig indignar moltíssim (es veu que la resta d'internet no, ves, suposo que ja és un tòpic dels anime això), i pràcticament deixo la sèrie allà i no em veuen més el pèl mirant allò. Però acostumo a acabar el que començo així que ja em vaig veure els dos que quedaven, tampoc les meves opinions van canviar molt perquè estava tot cantat com acabaria, però bé.

Per alguna raó i sense saber massa bé per què, un dia em va donar per veure la segona temporada, i si bé em va agradar més el torneig aquell i que li dediquessin com 20 capítols, un cop més el fanservice, que dona que apareix, dona que se sexualitza, i les trames simplones, i a sobre el paio més "interessant" (tenint en compte el nivell) amb prou feines apareix... en fi, si algú em vol recomanar la tercera temporada ho pot intentar xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants