Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 16 maig 2021, 16:24

JVF ha escrit:
Quan vaig arribar a l'episodi 11 crec que era, i vaig veure aquella increïblement gratuïta agressió sexual (utilitzada com a broma i sense que es recrimini, és clar que sí!), afegit a la també exagerada escalada del nivell de violència, em vaig indignar moltíssim (es veu que la resta d'internet no, ves, suposo que ja és un tòpic dels anime això)


Això només demostra que ja no ets el públic objectiu d'aquest producte o que personalment demanes algo de la sèrie però aquesta no està dissenyada per donar-t'ho.

I t'entenc. A mi personalment m'encanta el romanç i durant molts anys he seguit manga/anime de vàries temàtiques sempre que en tingués una mica... només per acabar decepcionat quan el romanç és només un 1% de la sèrie o s'adapta malament o no va enlloc. Total, que el que he acabat fent és veient/llegint productes 100% enfocats en el romanç (i passant-me al yuri, un tema que en un principi m'era ni fu ni fa) mentre a banda veig altres coses que m'interessen o són populars per altres raons. Eso sí, abans de començar algo nou miro la quantitat de romanç que hi ha i si no arriba a uns mínims que em compensa doncs potser no em molesto i a otra cosa mariposa.

Amb això el que vull dir és que moltes vegades no entenem com un anime/manga els hi agrada a la majòria però no a nosaltres, per molt que estiguem disposats a fer un esforç, quan al final tot es redueix al fet que el producte en si pot ser 100% perfecte, tingui premis, etc... simplement que no va al 100% amb nosaltres. Però vamos, això és com tot en aquesta vida.
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 11 juny 2021, 19:44

Em matareu però...
One Piece.
Si us serveix de consol, Sailor Moon igual xD
One Piece abans, una mica, ho podia empassar... Però veia de tant en tant algun capítol saltejat...
Quan es va doblar al català, vaig pensar de començar-la però, vaig mirar a veure quants capitols hi havia en total per si no els doblaven tots i... HOST.. PU...
Res, bai bai One Piece, no la veuré mai, almenys sencera.
Ara bé, el joc per GBA de One Piece sí m'agrada xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
selenia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dl. 26 oct. 2020, 12:53
Contacta:

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 13 juny 2021, 16:13

A mi em passa amb Bola de Drac, One Piece i Naruto. Em fan molt de pal ...
Potser estan bé, eh! no ho nego... pero em fan mandra només d'escoltar que les nombren.

Encara que el mateix em passava amb FMA i al final em va flipar (l´Edward es un molt bon personatge. Em reia constantment amb ell)... així que mai diguis mai...
 
OrochiX99
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 14 juny 2021, 15:58

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 14 juny 2021, 17:54

cybersarima ha escrit:
One Piece... no puedo de ninguna manera con él u_u'


Intenta empezar a mirarla directamente desde Marineford para entrar en calor, y luego mirala a saltos desde el principio para ponerte en situación hasta llegar otra vez a Marineford. A partir de ahí, se va poniendo interesantilla a momentos. Yo al principio también la detestaba, estuve muchos años que no quería ni darle una oportunidad, pero al final no està mal.
 
OrochiX99
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 14 juny 2021, 15:58

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 14 juny 2021, 17:56

Per a mí, Bleach! Que algú em digui per què val la pena mirar la sèrie i què té de bo per intentar convencer-me de veure-la des del primer capítol
 
Jooki
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 13 abr. 2021, 23:32

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 15 juny 2021, 14:59

shingeki no kiojin... em sembla un sensesentit, una gratuitat, em va començar a grinyolar tot quan se n'adonen que els clèrics saben algo sobre els gegants i no diuen res...
 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 18 juny 2021, 17:50

My Hero Academia. No trago el protagonista; en Deku és un masoquista sense sang a les venes.
 
sr_levi
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 18:00

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 18 juny 2021, 18:17

Naruto, ho sento, no puc xD ho vaig passar malament quan va estar de moda...
Crec q es per intentar posar-lo com a successor de Bola de Drac, que respectant totes les opinions ;) crec q es inigualable
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 20 juny 2021, 20:52

sr_levi ha escrit:
Naruto, ho sento, no puc xD ho vaig passar malament quan va estar de moda...
Crec q es per intentar posar-lo com a successor de Bola de Drac, que respectant totes les opinions ;) crec q es inigualable


Jo també. Amb Naruto no puc, no m'agrada gens.

En canvi, el meu anime favorit és Bola de Drac i amb tot respecte, em sembla inigualable.
 
besodit169
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dl. 21 juny 2021, 00:21

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 21 juny 2021, 00:33

Fairy Tail i Boku no Hero. 0 conexió i no m'arrenquen ni un somiure
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 21 juny 2021, 19:54

COWBOY BEBOP
Els protagonistes em carreguen molt i no aconsegueixo empatitzar amb ells; els tocs d'humor de la serie em treuen de polleguera.... També es veritat que no m'acostumen a agradar series on els episodis son autoconclusius, com es el cas.

EL MEU VEÍ TOTORO / EL VIATGE DE CHIHIRO / EL CASTELL AMBULANT
Respecto molt a Ghibli (sobretot per la seva extraordinaria animació) pero la majoria de les seves pelis s'em fan repetitives, aburrides i a vegades em semblen una "closca buida": Tot molt bonic per fora i visualment imaginatiu, pero per dintre té poca substància i amb una originalitat inexistent.

KIMETSU NO YAIBA
Simplement odio el disseny de personatges. Sempre he rebutjat els personatges amb una aparença infantil que han d'adoptar un 'rol adult' per guanyar a les forces del mal. Per exemple a Yu Yu Hakusho, els protagonistes tenen 14-15 anys pero tenen una aparença adulta i me'ls puc prendre mes seriosament quan s'estomaquen amb els dolents. I l'aparició del xaval amb el cap de porc ja em va fer dir "vinga, adeu".
I la historia en sí tampoc em semblava massa original.

GHOST IN THE SHELL / AKIRA
Aquestes son els que més rábia em dona que no m'agradin... perque soc molt fan de la ciencia ficció amb contingut reflexiu (Blade Runner, Matrix, Desafiament Total...) pero en el cas d'aquests animes son incapaç d'argumentar el perque no m'agraden. Potser perque se'ls hi pira molt la pinça complicant excesivament la historia, i perque els directors aprofiten per experimentar amb l'animació (la deformació de Tetsuo a Akira o la destrucció dels cosos físics a Ghost In The shell) i a mi visualment em carrega molt la vista.

PD. Aclarir que tots aquests animes no em semblen pas dolents i no soc dels idiotes que utilizen constantment l'adjectiu "sobrevalorada", perque si agraden a tanta gent per alguna cosa será.... L'únic que tenen elements que subjectivament no están fets per a mi. Per exemple lo del disseny de personatges a Kimetsu, que es una xorrada pero es un aspecte que m'impedeix gaudir de l'anime.
Chillard l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 22 juny 2021, 12:42, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Gavira el Grande
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 02 nov. 2020, 15:17

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 22 juny 2021, 02:06

ONE PIECE a.k.a WAN PISS
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 22 juny 2021, 12:11

Em fa una ràbia quan algú en aquest fil diu un anime que no li agrada i a tothom si i em diuen;

• Bola de Drac

• One piece

Què? Òssia, jo respecte, però em fa molta ràbia, ja que Bola de Drac és el meu anime favorit, jaja
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 22 juny 2021, 15:04

@Otohure uno de los puntos débiles de One Piece (soy un gran fan de la serie) es el número de capítulos tanto en Anime como Manga y aparte, el relleno en el Anime. Es normal que la gente lo ponga como anime que no le gusta, es difícil entrar en la onda.
 
miguelsan
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 14 feb. 2021, 00:01

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 05 jul. 2021, 23:05

Soul eater, vaig veure el primer capitol fa temps i als 10 minuts vaig tindre que tancar. no m’agradaba gens el dibuix ni les veus que tenien (VO)
Death parade, simplement m’aburria.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 21 visitants